"mas" om navn

Ja, det er vel noe som er veldig naturlig å spørre om, eller? Jeg mener, om man snakker med noen som er gravide er det jo vanlig å spørre om akkurat dette. Men det er klart, når alle gjør det kan det bli litt mye mas :)
Det er én ting at folk spør, men når familien får beskjed om at vi ikke har navn og de fortsatt maser, graver og tigger i flere mnd om å få vite navn så er det ganske irriterende. :p
 
Vi slapp unna det. Var aldri noen som spurte. Ettervært så sa vi det selv da vi viste hva kjønn det ble :) men da fikk vi både negative og positive tilbakemeldinger.
 
Det er én ting at folk spør, men når familien får beskjed om at vi ikke har navn og de fortsatt maser, graver og tigger i flere mnd om å få vite navn så er det ganske irriterende. :p
DA hadde nok jeg også blitt irritert ja! De får da vite det tidsnok :p
 
Er som kornblom sier, gjør ingenting å bli spurt en gang eller to av de samme personene. Men når folk ikke respekterer at man ikke vil dele det, det er da det blir irriterende. Når de blir fornærma når du ikke vil ramse opp alle navn dere har snakka om osv. :p å spørre er ikke å mase. Å mase er å mase. :p
 
Vi har holdt begge hemmelig til vi fortalte at de var født! :) holdt hemmelig fødsel og, til alt var over! :)
 
Syns også det var mye mas da jeg var gravid, men hadde ikke tenkt å bestemme oss før etter fødsel uansett. Er akkurat som om de fleste forventer at barnet skal ha fått navn før det blir født nå for tiden :/
 
Back
Topp