~* MARS *~

10 poeng til deg!! :D
Det heftet plukka vi nemlig med oss fra butikken på lørdag.;)

Veldig kjekt med sånne hefter da :D
Aner ikke hvor mange gange sånne vi har fått med oss :p
Var de flettene gode da? :)
 
Har slettet alt på tlf i går, fordi den var såååå treg. Nå får jeg ikke snap til å fungere, fordi jeg ikke husker passord og ikke mottar meldingene på Mail om å fikse nytt passord. Prøvd flere ganger. Så vet dere det .. Håper å få fikset det snart.
God natt :)

Så kjedelig når sånt skjer! Håper det ordner seg snart :)
Alt fint med dere?
 
Så kjedelig når sånt skjer! Håper det ordner seg snart :)
Alt fint med dere?
Veldig kjedelig ...
Helt ok takk. Barna sover utrolig dårlig pga hoste. Så Mina holdt meg våken fra jeg la meg kl 22 til 3.30... Yey.. Dere da? :)
 
Veldig kjedelig ...
Helt ok takk. Barna sover utrolig dårlig pga hoste. Så Mina holdt meg våken fra jeg la meg kl 22 til 3.30... Yey.. Dere da? :)

Æsj så kjipt! Må være fryktelig slitsomt for deg! :( kommer K hjem snart eller?

Vi har det bra, men idag er jeg sliten :p gått i ett i caféen idag. Planleggingsdag i alle bhgene og skolene. Så da drar dem visst på café :p etter det dro jeg på trening, det slo meg ut fysisk hvertfall haha..
 
Æsj så kjipt! Må være fryktelig slitsomt for deg! :( kommer K hjem snart eller?

Vi har det bra, men idag er jeg sliten :p gått i ett i caféen idag. Planleggingsdag i alle bhgene og skolene. Så da drar dem visst på café :p etter det dro jeg på trening, det slo meg ut fysisk hvertfall haha..
Veldig slitsomt. Vi drar til Italia 27, om alt går etter planen :)
Så gøy med ny jobb. Trives du? :) koselig med café. Jobbet med det samme i 2,5 år før jeg begynte på VGs :)
Hvor var barna mens du jobbet? :)
 
Veldig kjekt med sånne hefter da :D
Aner ikke hvor mange gange sånne vi har fått med oss :p
Var de flettene gode da? :)
Jah..Kunne jo bare laga "vanlig" bolledeig og laga fletter av den, men her er det egen deig og Elsafletter som gjelder!:D Men for all del..De ble gode og deigen var veldig god å håndtere. Ooogså hadde jeg oppi litt kardemomme etter eget ønske. ;)
 
Veldig slitsomt. Vi drar til Italia 27, om alt går etter planen :)
Så gøy med ny jobb. Trives du? :) koselig med café. Jobbet med det samme i 2,5 år før jeg begynte på VGs :)
Hvor var barna mens du jobbet? :)

Kan tenke meg det ja:confused::oops: herlig. Aldri vært i italia før. Og har sååå lyst!:D
Ja trives kjempe godt :) skal jobbe neste uke også :) de som jobber der er kjempe koselige, og det samme er sjefen :D ungene var hjemme med sambo den dagen :D
Visste ikke at du å har jobbet i bransjen :) har alltid likt den type jobb. Eneste dårlige er at det ofte er dårlig betalt! :p
 
Jah..Kunne jo bare laga "vanlig" bolledeig og laga fletter av den, men her er det egen deig og Elsafletter som gjelder!:D Men for all del..De ble gode og deigen var veldig god å håndtere. Ooogså hadde jeg oppi litt kardemomme etter eget ønske. ;)

Hehe klart bolledeig ikke smaker det samme som Elsaflette-deig :p

Jeg har lyst til å gjøre det med rundstykke/brød deig. Og farge deigen i forskjellige farger :D mulig vi prøver imårra :)
 
God mandag :)

Idag er jeg og Hermine hjemme. Hun har hatt feber siden fredag, men fin form sålenge hun har Ibux innabords. Feberfri i formiddag, så håper det holder seg slik.

Vi har vært på handletur og kjøpt litt påskepynt, og gått på kafé. Grei start på uka det. :)

Skikkelig øspøs plaskevær, så all snøen holder på å renne bort...men er meldt kaldere og nedbør, så det blir nok ikke vår helt enda.
 
God mandag :)

Idag er jeg og Hermine hjemme. Hun har hatt feber siden fredag, men fin form sålenge hun har Ibux innabords. Feberfri i formiddag, så håper det holder seg slik.

Vi har vært på handletur og kjøpt litt påskepynt, og gått på kafé. Grei start på uka det. :)

Skikkelig øspøs plaskevær, så all snøen holder på å renne bort...men er meldt kaldere og nedbør, så det blir nok ikke vår helt enda.

Håper feberen hennes har gitt seg?
Liana var vært småforkjøla i helgen, men heldigvis feberfri :)

Høres fint ut med shopping og café :D tror jeg kun har påskepynt som ungene har laget jeg haha :p
 
Ops. Klarte å trykke "send" litt for fort :p

Hvordan går det med kulen din Marianne? :)

Jeg har vært på jobb i caféen idag. Skal jobbe denne uka, så er det påskeferie :D alle 3 ungene har fått fri hele neste uke :) så nå har vi smått startet på å lage litt påskepynt :) jeg skal male påskeeggene hvite, så skal ungene få pynte sine egne med bilde av kyllinger, påske-klistremerker, blomster osv :D tror det blir bra! Har en del egg liggende. Så mulig vi lager noen til familien også ;)
 
Håper feberen hennes har gitt seg?
Liana var vært småforkjøla i helgen, men heldigvis feberfri :)

Høres fint ut med shopping og café :D tror jeg kun har påskepynt som ungene har laget jeg haha :p
Feberen har gitt seg ja. :) Men hun har et sår i munnen som plager henne veldig, så hun har sovet veldig dårlig om natta. Men nå ser det ut til at vi har funnet en salve som virker, så i morgen skal hun i barnehagen.

Så flinke dere er å lage påskepynt. :) Jeg liker så godt kjøpepynt, synes det er så mye fint. :p Men har kjøpt en pakke på Panduro med alt man trenger for å lage 4 kyllinger, så det tenker jeg vi skal lage i neste uke. Jeg og Hermine har fri hele uka, mens mannen må jobbe man-ons. Da er det greit at vi har noen hobbyaktiviteter å kose oss med. :) Det var lurt å male egg, har jo masse gamle påskeegg liggende. Så kan hun gi påskegave til besteforeldrene.

Går bra med kula. 1 måned til termin idag :D Går ut i permisjon på fredag og det skal bli så godt. Bare kose meg hjemme og vente!
 
Hei jenter! Det e lenge si eg ha vøre her inne no! Men har rætt å slætt glømt det litt bort, også kom eg over det no når eg hold på å rydd i favoritter linja på pc´n...og fant ut at eg kun ikje slætt babyverden forumet! :Heartred

Her e det siste innspurt! ferdig med 3 år på universitetet i vår! om knappe 2 mnd! OG har enda ikje fått jobb....men håp det bi ei årning...ha søkt på masterprogram også, så eg har en backup plan ;)

Ellers så e Fie vørte ei stor jeinta, som har klare meininge, men utrulig omsorgsfull å arti lita frøken med humor og godt humør. Ho e kommen i tisselur/tissemus alderen....veldig opptatt av kem som har tissemus, og kem som har tisselur, og keffør ikje ho har tisselur og alt sånnt :rolleyes:

Ellers så har fortsatt ikje min kjære fått jobb her....så vi bor fortsatt på kvar vårres plass, nåkka som eg begynn å bi rimelig lei av....ha vurdert å fløtt tell bodø (å ta med Fie seff) men kjenn at eg har egentlig ikje løst tell det.....

Begynn åg å kjenn på det at Fie sku vell muuuligens ha hatt ei lillesøster eller lillebror snart....eg ha jo sakt før (og mein det fortsatt) at eg vill ikje ha onga etter eg e fylt 30.....og det nærm seg med stormskritt no kjenn eg!!!

Håp alt e bra med dåkker <3
 
Feberen har gitt seg ja. :) Men hun har et sår i munnen som plager henne veldig, så hun har sovet veldig dårlig om natta. Men nå ser det ut til at vi har funnet en salve som virker, så i morgen skal hun i barnehagen.

Så flinke dere er å lage påskepynt. :) Jeg liker så godt kjøpepynt, synes det er så mye fint. :p Men har kjøpt en pakke på Panduro med alt man trenger for å lage 4 kyllinger, så det tenker jeg vi skal lage i neste uke. Jeg og Hermine har fri hele uka, mens mannen må jobbe man-ons. Da er det greit at vi har noen hobbyaktiviteter å kose oss med. :) Det var lurt å male egg, har jo masse gamle påskeegg liggende. Så kan hun gi påskegave til besteforeldrene.

Går bra med kula. 1 måned til termin idag :D Går ut i permisjon på fredag og det skal bli så godt. Bare kose meg hjemme og vente!

Hmm siste forkjølelsen Emira og Leoh hadde, kom det munnsår med også.. Leoh har aldri hatt det før.. Emira har fått det lett denne høsten/vinteren.. åssen salve brukte du?

Jaa er så mye søtt og fint påskepynt :D men prøver å ikke kjøpe noe særlig :p
Så greit å ha noe å pusle med mens dere har fri :) sambo skal også jobbe de dagene, men vi andre har fri :D
Samme her, har så mange påskeegg liggende haha.. ungene har fått av både oss og andre, pluss vi har også fått :p så da skal jeg male dem hvite. Så kan ungene hjelpe med å pynte med kylling-serviett som limes på, lime på små blomster, glitter, klistremerker osv :D

Oj, bare én dag igjen du da :D så spennede! Men syns han skal snu seg snart altså :p
 
Hmm siste forkjølelsen Emira og Leoh hadde, kom det munnsår med også.. Leoh har aldri hatt det før.. Emira har fått det lett denne høsten/vinteren.. åssen salve brukte du?

Jaa er så mye søtt og fint påskepynt :D men prøver å ikke kjøpe noe særlig :p
Så greit å ha noe å pusle med mens dere har fri :) sambo skal også jobbe de dagene, men vi andre har fri :D
Samme her, har så mange påskeegg liggende haha.. ungene har fått av både oss og andre, pluss vi har også fått :p så da skal jeg male dem hvite. Så kan ungene hjelpe med å pynte med kylling-serviett som limes på, lime på små blomster, glitter, klistremerker osv :D

Oj, bare én dag igjen du da :D så spennede! Men syns han skal snu seg snart altså :p
Denne:
https://www.vitusapotek.no/nycodent-aloclair-gel-8-ml/p/864527

Fungerer fint og gjorde så hun klarte å spise igjen. :)

Kanskje Hermine får male egg som hun kan fylle med kamferdrops og gi til bestefar. :p

Nå har jeg permisjon :D Hurra!!! På kontroll på fredag hadde han lagt seg med hodet ned, men ikke dypt i bekkenet og han spratt opp mens jordmor dreiv å klemte på magen og la hodet sitt mot hofta mi. :eek: :p Så hun mente at han nok ville turne slik ei stund til, men ikke snu seg med rumpa ned iallfall. :) Er 37 uker over helga, så synes han godt kan bli liggende med hodet ned nå. :p
 
Idag har vi hatt smokkeslutt her i huset. Hun var superklar i morges og la smokkene i påskeegget uten å nøle. NÅ var hun for stor for smokk! Sammen med smokkene la hun ei ønskeliste for hva hun ønsket i bytte.

Påskeharen kom med høyhælte sko, munnspill, forstørrelsesglass, en dragebamse, såpebobler, pengebok, sprettball, små hundefigurere, ei lita dukke, pinsett og lørdagsgodt. Ungen strålte og mente at dette var tidenes byttehandel. Hun har ønska seg høyhælte prinsessesko lenge, for det har venninna i barnehagen som er 5 år. Jeg har sagt at hun er for liten, og da var det ekstra stas at påskeharen mente hun var stor nok. ;)

Nå i kveld var hun redd for ikke å få sove. Men etter å ha vært i bassenget, lekt ute, lekt inne og gått i ett hele dagen var hun helt utslitt. Jeg sa at hun ikke behøvde å sove i kveld, hun kunne bare hvile seg i senga. Det synets hun var en god idé...etter 5 minutter kom det fra soverommet "æ bare kvile øyan litt åsså"...tror hun sover, 10 min etter at hun ble lagt og helt uten gråt. :D
 
Denne:
https://www.vitusapotek.no/nycodent-aloclair-gel-8-ml/p/864527

Fungerer fint og gjorde så hun klarte å spise igjen. :)

Kanskje Hermine får male egg som hun kan fylle med kamferdrops og gi til bestefar. :p

Nå har jeg permisjon :D Hurra!!! På kontroll på fredag hadde han lagt seg med hodet ned, men ikke dypt i bekkenet og han spratt opp mens jordmor dreiv å klemte på magen og la hodet sitt mot hofta mi. :eek: :p Så hun mente at han nok ville turne slik ei stund til, men ikke snu seg med rumpa ned iallfall. :) Er 37 uker over helga, så synes han godt kan bli liggende med hodet ned nå. :p

Takk for link :) tok et skjermbilde så jeg har til senere haha..

Kamferdrops..haha er det ikke typisk :p aner ikke hva jeg skulle fylt opp til besteforeldre jeg.. mora mi er lissom så sunn og holder seg unna snop for tiden, mens faren min ikke er så glad i søtt haha..men finner vel på noe :D

Hehe godt tegn at han har begynt å skjønne at hodet skal ned da i det minste :p må nok gå litt til med han :) men trenger ikke være festet lenge før heller.. hodet til Emira var ikke helt festet dagen før vannet gikk engang, så dem trodde aldri at hun kom til å bli født da..men det ble hun, og når dem sjekket døgnet etter siste kontroll, så hadde det plutselig festet seg :p mens Liana hadde festet seg lenge før fødsel haha..
Du går inn i en veldig spennede tid da! Lurer på åssen denne fødselen starter :D
 
Idag har vi hatt smokkeslutt her i huset. Hun var superklar i morges og la smokkene i påskeegget uten å nøle. NÅ var hun for stor for smokk! Sammen med smokkene la hun ei ønskeliste for hva hun ønsket i bytte.

Påskeharen kom med høyhælte sko, munnspill, forstørrelsesglass, en dragebamse, såpebobler, pengebok, sprettball, små hundefigurere, ei lita dukke, pinsett og lørdagsgodt. Ungen strålte og mente at dette var tidenes byttehandel. Hun har ønska seg høyhælte prinsessesko lenge, for det har venninna i barnehagen som er 5 år. Jeg har sagt at hun er for liten, og da var det ekstra stas at påskeharen mente hun var stor nok. ;)

Nå i kveld var hun redd for ikke å få sove. Men etter å ha vært i bassenget, lekt ute, lekt inne og gått i ett hele dagen var hun helt utslitt. Jeg sa at hun ikke behøvde å sove i kveld, hun kunne bare hvile seg i senga. Det synets hun var en god idé...etter 5 minutter kom det fra soverommet "æ bare kvile øyan litt åsså"...tror hun sover, 10 min etter at hun ble lagt og helt uten gråt. :D

For en flink jente du har!! :D det er veldig stort for mange barn å slutte med smokk..kan ofte bli litt anger når kvelden kommer :p men godt det gikk såpass bra :D

Så det var stas med prinsesse sko :D litt glatt gulv bare? :p haha.. Emira har også ønsket seg sånne, men alle er for små :p hun var vært fornøyd med vanlige pyntesko å da. Men kan jo gå i de hele dagen:eek: så det må gjemmes haha..

Håper kveldene fremover går like fint for Hermine :)
 
For en flink jente du har!! :D det er veldig stort for mange barn å slutte med smokk..kan ofte bli litt anger når kvelden kommer :p men godt det gikk såpass bra :D

Så det var stas med prinsesse sko :D litt glatt gulv bare? :p haha.. Emira har også ønsket seg sånne, men alle er for små :p hun var vært fornøyd med vanlige pyntesko å da. Men kan jo gå i de hele dagen:eek: så det må gjemmes haha..

Håper kveldene fremover går like fint for Hermine :)
Ja hun var veldig stolt av de, de er altfor store men det var ekstra stas for jeg sa at skoene var ment for 5-åringer. :p Hermine også elsker å gå i pensko inne. Går gjerne i pysjamas og lakksko. :p Jeg lar henne bare bruke de som tøfler, de blir jo omtrent aldri brukt likevel. ;)
 
Back
Topp