~* MARS *~

En tråd i 'September 2012' startet av Anita87, 2 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Jeg forventer jo at fødselen skal bli helt lik den forrige, dumme meg. :p så er veldig spent på nårtid og hvordan det blir å starte. Jeg er kanskje rar, men gleder meg til fødselen for er så spent på hvordan den blir. :p

2. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

De to er veldig like på mange områder :) kan tenke meg det var ekstra stas når de lissom var ment for større barn haha..

Haha ja lot hun å gå en del med sånt, men de er jo ikke akkurat laget for å bruke hver dag, hele dagen.. så jeg var redd for føttene hennes haha.. jeg selv syns det er fryktelig ubehagelig i lengden :eek: skjønner ikke at Emira orker å gå med sånt hele dagen :p var noen ganger hun lå å sov med de på å haha..

3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Blir nok ikke heeelt lik :D åssen startet Hermine sin igjen?

Med Emira så gikk vannet først, og riene startet sagte men sikkert etter 15-16 timer.. Med Liana startet det med rier, og vannet ble tatt på sykehuset.. med Leoh startet det også med rier, men vannet gikk etter maks 1 time haha..så har fått alle slags starter :p men ellers var fødslene veldig like. Gikk bare raskere for hver gang. Og siste fødsel var den "mildeste" :)

4. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Har jeg ikke tenkt på engang, satse på at hun tar de av om hun får vondt i beina. :p

5. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hermine sin starta med vannavgang to uker før termin. Gikk ganske fort, hun var født 7 timer seinere. Håper det iallfall ikke tar lengre tid!

6. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Heisann jenter :D
    Hvordan går det med dere?
    Jeg er på jobb i dag, første gang på 2-3 uker. Har jobbet bittelitt som personlig assistent. For det har vært så lite. Litt handling, gå tur med hunden etc.
    Formen er ikke bra, men har begynt med vitaminer, så håper virkelig det hjelper på!
    Søndag morgen drar vi til Milano, så vi gleder oss veldig <3

Bussen går 5.30 til Gardermoen og det er denne natten man skal stille kl 1 time, så da er det egentlig 4.30 :(

Noe nytt hos dere da?

7. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja hun er vel såpass stor at hun kjenner det selv :D

8. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Sjansen er stor for at selve fødselen tar raskere tid ;) det fikk jeg beskjed om.. hos meg har det tatt noen timer med jevnlige plager.. mer lik murringer..(noe jeg fint kunne leve med :p ) og da har åpningen vært på rundt 2 cm. Men når det først har starta for alvor, har det tatt 2-3 timer fra 2 cm til barna har vært ute haha.. og da var det PANG med torturrier :eek: men med Leoh var riene nesten ikke intense.. bare 2-3 av dem :D tror det var fordi flere av takene satte seg i ryggen (første gang jeg opplevde det). Og syns det var bedre enn smerter i magen :)

Hvor kjente du riene?

9. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Er det din hund? :) så en på snap hehe.. håper virkelig formen din kommer seg! Hvertfall før reisen! :) tidlig busstur da ja :eek: nesten ikke vits i å legge seg engang :p

Ikke mye nytt her.. skulle høre fra sjefen i caféen innen onsdag, om det blir noe mer jobbing. Håper det :) for kan ta 12 uker med behandling av dagpenger :eek:

10. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Jordmor sa at det iallfall ikke ble å ta lengre tid nå enn sist, så det er jo bra. Kjente det mest i ryggen, men syntes det var helt for J likevel jeg da. :p

11. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Masse god bedring!

Blir spennende å reise for barna tenker jeg. :)

12. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hermine har nå sovet 3 netter uten smokk. Hun sier stadig at hun savner smokken, og det skjønner jeg godt. Den første kvelden sovna hun uten problem, mens de siste to kveldene har hun ikke fått sove så da har hun ligget og hørt lydbok. 20min med Karsten og Petra så sover hun. Sover hele natta uten en eneste lyd. :D Synes hun er kjempeflink. :)

Idag skal vi lage påskepynt og trille marsipankuler og dyppe de i sjokolade. Og i morgen bærer det på hytta. :cool:

13. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Nei, de jeg jobber for sin sønn's hund :) Koselig å gå litt tur med han. Og jeg som egentlig ikke er så glad i hunder hehe. Blir lite søvn da ja haha. Må bare prøve å legge meg tidlig :)

Håper du hører fra sjefen. Du er jo så flink å står på :D Trives du godt?

14. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Takk :)
    Ja, de gleder seg veldig :) Pakket trillekoffertene allerede. Så det er stor stas :D

15. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Flink hun er :) Ofte går det bedre enn man tenker :D

Marsipan. Nam! Hørtes deilig ut.
    Godt å være i perm? Når er termin igjen?

16. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Termin 15.april :)

• Liker Liker x 1
  17. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ikke noe garanti, men som regel tar det minst like lang tid eller kortere :)

Haha ja ille nok det, men jeg syns det var værst i magen. Ble lissom så lammet av det, men når jeg fikk smertene i ryggen, så kunne jeg sitte å snakke mens riene holdt på haha.. jordmor trodde jeg så vidt var i startsfasen, men var 7 cm åpning :D

Brukte du noe mot smertene da?

18. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Veldig flink jente! Ikke barebare å slutte med noe man har brukt hele livet sitt :p

Mmmmm marsipan:rolleyes:

19. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ah haha men denne liker du altså? Jeg er ganske glad i hunder :) hatt det hele livet mens jeg bodde hjemme :)

Ja håper det jeg å :D jeg trives kjempe godt, og de andre som jobber der (inkludert sjefen) er veldig hyggelige :) trives du i jobben/jobbene da?

20. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Glemt å svare jeg :)
    Ja, denne hunden er faktisk veldig søt :) hehe. Ja, liker jobbene veldig godt. Spesielt apoteket. Lærer noe nytt hele tiden og det er utfordrende.
    Hørte du fra sjefen? :)

Del denne siden