Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der må du kjenne på selv.. var det en rask fødsel sist/kom h*n mye før tida?Er det lov å nekte mannen å dra på fest om to helger? Han skal ikke drikke, men det tar en time å kjøre dit og en time å kjøre hjem igjen! Og om to uker er jeg da 37+4 !!! Er andregangs også... Og har en 3 åring hjemme....
Ble satt i gang sist 4 dager over termin, så jeg tror jo egentlig ikke at jeg plutselig går i fødsel før tiden. Men kan kan aldri vite! Barnevakta bor også 20 min unna.. Så det er et ekstra moment hvis det plutselig skulle skje noe og jeg må være alene her med lillemann og vente på 2 stk før vi kan reise!! Men som du sier, går jo an å å se sn formen den dagen og heller vurdere det da det har du rett iDet der må du kjenne på selv.. var det en rask fødsel sist/kom h*n mye før tida?
Jeg skal ha min første, og så sant ikke jeg har noen symptomer før han drar hadde ikke jeg vært bekymret.. er ganske avslappa sånn sett.. men synes ikke at man skal tillate det og så sitte å være bekymret og redd hele tiden mens han er borte..
Mannfolka skulle nesten fått permisjon litt før termin også. Så man føler seg trygg på at de også får med seg fødsel.Får håpe det blir utenom arbeidstid ja
Må også ha barnevakt ja.
Ser liksom for meg at jeg føder her hjemme med 5-åringen som jordmor
Vanskelig det der,vil jo ikke stresse han hjem på evt. falsk alarm.. "øøh,det var visst bare litt luft" hehe.
Jeg har det samme her, bare i uke 38+4! Fest med jobben, en time hver vei, men med overnatting på hotell i tillegg! Her er også barnevakt 20 min unna, fire åring ihus.Er det lov å nekte mannen å dra på fest om to helger? Han skal ikke drikke, men det tar en time å kjøre dit og en time å kjøre hjem igjen! Og om to uker er jeg da 37+4 !!! Er andregangs også... Og har en 3 åring hjemme....
Må han overnatte da? Han burde vel heller ikke drikke om han må kjøre en time hjem hvis det skjer no!? Hm.. Ikke så lett dette... Man kan aldri vite når bevisene bestemmer seg for å komme! Så jeg vet ikke helt jeg..Jeg har det samme her, bare i uke 38+4! Fest med jobben, en time hver vei, men med overnatting på hotell i tillegg! Her er også barnevakt 20 min unna, fire åring ihus.
Gikk tre dager over over med første, og tenker at oddsen for at det skjer da er veldig liten? Men kjenner jeg noe den dagen tar jeg ikke mye for å si at han får bli hjemme
Hehe, har sagt han ikke skal drikke. Også mener ham at ham skal ta toget, for å slippe å kjøre å parkere i Oslo.... Sååå, hvis det skjer no får han ta taxi halvveis hjem og møte mamma( som skal være med) og sitte på med hu hit. Styr! Men det skjer sikkert ingenting da uansettMå han overnatte da? Han burde vel heller ikke drikke om han må kjøre en time hjem hvis det skjer no!? Hm.. Ikke så lett dette... Man kan aldri vite når bevisene bestemmer seg for å komme! Så jeg vet ikke helt jeg..
Det gjør jo sikkert ikke det, men som sagt- you never know!!Hehe, har sagt han ikke skal drikke. Også mener ham at ham skal ta toget, for å slippe å kjøre å parkere i Oslo.... Sååå, hvis det skjer no får han ta taxi halvveis hjem og møte mamma( som skal være med) og sitte på med hu hit. Styr! Men det skjer sikkert ingenting da uansett