Mars

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Nå er vi jammen kommet til mars måned og det er bare en mnd til alt starter for fullt her!!! Helt utrolig å tenke på. Vi er sikkert mange som er blitt både store og leie nå, men vi nærmer oss slutten, heldigvis. Hold ut damer!! Så får vi snike masse på marsforumet og se hva vi har i vente, hihi :)

Skremmende at alt er så nært, men godt at noen av plagene skal gi seg snart! La tiden gå fort! :-)

Ja, la mars flyyyy!! :D

Så spennende! Gleder meg jeg nå altså, også kommer påska og vips da er terminen

Synes det begynner å blir skikkelig spennende nå, man leser om maserier, slimpropper og stikninger! Er nok ikke lenge før en av "oss" plutselig føder :-)
Kjenner meg litt misunnelig på dere som nærmer dere også, da jeg selv bare er 32+4, og jeg er LEI av å gå gravid nå! ;-)

Mannen reiser på jobb på onsdag og blir borte i to uker, så babyen får enten komme innen tirsdag kveld eller pent vente til pappaen kommer hjem! :P

Er 35 uker no og bare ca 2 uker til mannen kommer hjem :-) gleder meg masse. Skal bli godt med litt hjelp og få gjort litt som må gjøres før baby kommer. Selv om mannem nok er ganske sp sliten når han kommer hjem. Men det er jeg og så får vel samarbeide så godt vi kan :-)

Nå er vi jammen kommet til mars måned og det er bare en mnd til alt starter for fullt her!!! Helt utrolig å tenke på. Vi er sikkert mange som er blitt både store og leie nå, men vi nærmer oss slutten, heldigvis. Hold ut damer!! Så får vi snike masse på marsforumet og se hva vi har i vente, hihi :)
For min del er det nå 2 måneder igjen!
Hadde jo termin helt på slutten av april, så hadde uansett vært nesten 2 måneder igjen.
Men når UL termin ble tidlig mai, føles det som 2 lange måneder igjen.
Men kan jo komme i april likevel da.
Håper iallfall å slippe 1. mai og 8. mai. 17. mai slipper jeg iallfall. :-)

Begynner virkelig å bli nervøs for enda en styrtfødsel. Hva om vi ikke rekker fram? Hva om sambo er på jobb?
Gleder meg til å møte lillebror da, er bare det praktiske med barnevakt, kjøring osv. som stresser meg.

Ca. 6 uker igjen. Kjennes veldig lenge ut, men samtidig ut som veldig kort tid til...

Hadde jo termin helt på slutten av april, så hadde uansett vært nesten 2 måneder igjen.
Håper iallfall å slippe 1. mai og 8. mai. 17. mai slipper jeg iallfall. :-)

Begynner virkelig å bli nervøs for enda en styrtfødsel. Hva om vi ikke rekker fram? Hva om sambo er på jobb?
Gleder meg til å møte lillebror da, er bare det praktiske med barnevakt, kjøring osv. som stresser meg.
2 mnd her også :) håper tiden går fort :)

Håper iallfall å slippe 1. mai og 8. mai. 17. mai slipper jeg iallfall. :)

Har også på følelsen at fødselen vil gå fort denne gangen. Og mannen min jobber 3 timer unna :eek: Er så nervøs for ta han ikke vil rekke frem og jeg må føde alene :sorry:

Har også på følelsen at fødselen vil gå fort denne gangen. Og mannen min jobber 3 timer unna :eek: Er så nervøs for ta han ikke vil rekke frem og jeg må føde alene :sorry:
Ikke noe god følelse å ha.
Min sambo jobber forskjellige steder, og kjører alltid med sjefen. Så håper fødsel starter etter arbeidstid! Hi hi! :-)
Barnevakt bor 20 minutter unna med bil.
Må du også ha barnevakt?

Du får ringe mannen din så fort du merker den minste lille ting, og satse på at fødsel ikke tar seg opp på kjøretiden hans. ;-)

7 uker igjen her, men kan godt komme så fort permisjonen er i gang egentlig, er lei av å være sliten og fylt med vann nå! Men er førstegangs, så sannsynligheten er vel liten..

7 uker igjen her, men kan godt komme så fort permisjonen er i gang egentlig, er lei av å være sliten og fylt med vann nå! Men er førstegangs, så sannsynligheten er vel liten..
Kjenner også at hun kan komme ved permisjonsstart. Hvertfall hvis jeg fortsetter med 100 % sykmelding til da :/

Ikke noe god følelse å ha.
Min sambo jobber forskjellige steder, og kjører alltid med sjefen. Så håper fødsel starter etter arbeidstid! Hi hi! :-)
Barnevakt bor 20 minutter unna med bil.
Må du også ha barnevakt?

Du får ringe mannen din så fort du merker den minste lille ting, og satse på at fødsel ikke tar seg opp på kjøretiden hans. ;-)
Får håpe det blir utenom arbeidstid ja :)
Må også ha barnevakt ja.
Ser liksom for meg at jeg føder her hjemme med 5-åringen som jordmor :p
Vanskelig det der,vil jo ikke stresse han hjem på evt. falsk alarm.. "øøh,det var visst bare litt luft" :p hehe.

Back
Topp