Starbucks
Forumet er livet
Det har jeg faktisk lurt på også. HahaKjempeteit spm men er det ugunstig å ha orgasme under rugeperioden?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg faktisk lurt på også. HahaKjempeteit spm men er det ugunstig å ha orgasme under rugeperioden?
Har du fått noe oppdatering Lena? Krysser fingrene for at det går bra!!!
Klem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har hørt at det er bra jegKjempeteit spm men er det ugunstig å ha orgasme under rugeperioden?
Krysser fingrene for deg!Da har jeg vært på UL. De fant 5-6 store egg, og en god del små egg (8mm).
Vi skal ha egguttak på tirsdag morgen, så dette blir spennende.
Fikk vite at jeg har lav eggreserve.. fikk ikke helt med meg tallet, ble litt paff.
Håper alt går bra! Kjenner jeg må omstille tankene på at det ikke er 100% sikkert at dette går bra...
Men krysser alt for klaff på første forsøk!
Skal ringe inn for oppdattering kl 1430 i morgen![]()
Tror det er 7-10 dager, etter 10 skal den iallfall være uteEehm dere. Hvor lenge sitter ovitrelle i kroppen?? Når slutter testen å være positiv pga den?
Eehm dere. Hvor lenge sitter ovitrelle i kroppen?? Når slutter testen å være positiv pga den?
Da sattser jeg på innsett i morgen. For til min store overraskelse så har begge eggene klart å bli befruktet *sjokk*
Så skal ringe inn kl 09 i morgen for å høre om det fortsatt oppfører seg, og så blir det innsett 1030 eller 1130
Så selv om jeg hadde dårlig følelse på begynnelsen av dagen og deppet litt, så endte det opp med å bli en fin dag![]()
Ja se der!!! Det er jo fantastisk!!Da sattser jeg på innsett i morgen. For til min store overraskelse så har begge eggene klart å bli befruktet *sjokk*
Så skal ringe inn kl 09 i morgen for å høre om det fortsatt oppfører seg, og så blir det innsett 1030 eller 1130
Så selv om jeg hadde dårlig følelse på begynnelsen av dagen og deppet litt, så endte det opp med å bli en fin dag![]()
Kjempebra!! Dette skal gå bra! Skal du sette inn 1 eller 2?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja se der!!! Det er jo fantastisk!!![]()
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Da har jeg vært på UL. De fant 5-6 store egg, og en god del små egg (8mm).
Vi skal ha egguttak på tirsdag morgen, så dette blir spennende.
Fikk vite at jeg har lav eggreserve.. fikk ikke helt med meg tallet, ble litt paff.
Håper alt går bra! Kjenner jeg må omstille tankene på at det ikke er 100% sikkert at dette går bra...
Men krysser alt for klaff på første forsøk!
Så herlig! Lykke til i morgen!!Da sattser jeg på innsett i morgen. For til min store overraskelse så har begge eggene klart å bli befruktet *sjokk*
Det er absolutt helt normaltEr det flere enn meg som har blitt super emosjonell i rugeperioden? Jeg er på rugedag 6 og idag har jeg både kjeftet på mannen (uten særlig grunn) og grått mange tårer (uten særlig grunn...)! Er helt rar...
Er det flere enn meg som har blitt super emosjonell i rugeperioden? Jeg er på rugedag 6 og idag har jeg både kjeftet på mannen (uten særlig grunn) og grått mange tårer (uten særlig grunn...)! Er helt rar...