Mars/april

Så herlig!! Gratulerer Gasmurf!! Sattser på å komme etter om ikke så alt for mange ukene ;)

Da kan jeg meddele at jeg ikke orket å vente lengre med å teste så gjorde det i morges:) OG der sto det: GRAVID 2-3 uker:) Så nå håper jeg bare at det er virkelig denne gangen og at jeg ikke får negativ test om noen dager:) Har jo ikke blødd denne gangen så det må jo bety noe:) Kjenner kroppen er litt mer i ulage også så da krysser vi fingre for at det blir en fin julegave i år:) Krysser fingrene for dere andre som snart også skal teste!
Ååååå jippiiii!! :D :D Gratulerer med spiren i magen <3

Da kan jeg meddele at jeg ikke orket å vente lengre med å teste så gjorde det i morges:) OG der sto det: GRAVID 2-3 uker:) Så nå håper jeg bare at det er virkelig denne gangen og at jeg ikke får negativ test om noen dager:) Har jo ikke blødd denne gangen så det må jo bety noe:) Kjenner kroppen er litt mer i ulage også så da krysser vi fingre for at det blir en fin julegave i år:) Krysser fingrene for dere andre som snart også skal teste!

Wiiihiii!!! Gratulerer sååå mye!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer så mye Glasmurf!!! Jaaa, send oss masse støv ;-)

Hurra!! Gratulerer så mye :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg sender herved masse babystøv til dere andre og unner dere virkelig en positiv test:) <3
Jeg er fremdeles litt nøker`n med å slippe jubelen helt løs da jeg er redd for plutselig negativ test. Det blir nok å teste en gang til i helgen før jeg helt skjønner at jeg kan ha vært så heldig:)

Så fantastisk!!!! Gratulerer så mye! :):)

Jeg har en ide om å holde magen (og "babyen") varm, så jeg bruker disse:) håndvarmere fra classic Olhson. Tihi! Deilig med varme på magen når jeg har menssmerter:)

3ejujate.jpg

Disse - de er gjenbrukbare :)

Hurrrraaaaa, gratulerer så mye!! :-)

Hadde uttak i dag, ikke så veldig fornøyd fikk ut kun 2 egg, hadde vist fått en vannsyste som tok alle hormonene, så den var i det minste stor, og mye vann i den, de tappet den også når de først var i gang.

Ellers måtte samboer igjen levere to prøver, etter andre gangnen gikk jeg inn for å høre om vi kunne dra eller ikke. Legen kom da ut og tok et par ord med han. For som han sa at det virker jo helt fjernt at ikke mannen kan levere nok til to egg. Men ting var fortsatt usikkert, spurte da om de ville utføre Tesa på mannen, men som han sa at det ville ikke gi noe mer sperm. Så da ville de heller ta å fryse ned ubefrukta egg hvis de ikke fant nok. Så etter tre timer fikk vi kommet oss avgårde i dag. Så er ikke akkurat over optimistisk over morgen dagen. Men skal i hvert fall ringe inn rundt 1430 og høre hvordan det går.

Vet ikke helt hva jeg skal føle og tenke. Tar det vel bare som det kommer.

Krysser alt som kan krysses for dere Lena!

Skal på ul i morgen for å se hvordan det har gått. I går og i dag har jeg hatt el smerter. Har tydeligvis hatt el i 2 dager nå.. håper virkelig det er mange egg som er klar til å taes ut over helgen:) skal bli godt å bli ferdig med sprøytene.

Tusen takk mariann. Masse lykke til på ul i morgen :)

Har du fått noe oppdatering Lena? Krysser fingrene for at det går bra!!!

Klem

Back
Topp