Mars/april

Fortsette å stimulere med hormoner til mandag. Ny kontroll. Legen syns det hortes sannsynlig ut med uttak neste onsdag. Men jeg syns de var rart at legen kun så fire folykker. Han snakket om at en var for stor og tre små. Så er de tre jeg skal stimulere. Sist gang så jeg kun fire. Denne gangen så jeg flere enn fire.syns det hele var rart. Men men... skjer vel noe til uka :)
Spennende! Skal se de finner flere fantastiske egg de kan befrukte :) :)
Syns bestandig jeg ser mange flokikler selv når jeg er på ul. xD Ofte jeg ser de finner flere ved uttak enn ved kontroll. :)

Men ødela jeg noe med å ta igår? Har ikke innsett før i morra.. :( smertene har avtatt, nå er det bare stikk innimellom! Igår var det vanvittig vondt på kvelden..

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, du har ikke ødela noe og siden smertene har avtatt, trenger du ikke å beskymre deg. Slapp av og glede deg til innsetting!!! :)

Spennende! Skal se de finner flere fantastiske egg de kan befrukte :) :)
Syns bestandig jeg ser mange flokikler selv når jeg er på ul. xD Ofte jeg ser de finner flere ved uttak enn ved kontroll. :)

Hehehe.... takk :) godt å høre at flere har syntes det ;)

Er det mange av dere som har vært gravide før? :) har selv hatt en kjemisk, og en SA(blødde lenge, så sa venninnen min at jeg skulle ta en test, og den var pos, har ikke peiling på hvor langt jeg var)

Lurer jo litt pga disse symptomene da :) :) har menssmerter/murring i skikkelige tak et par ganger om dagen, sånn at det nesten er vondt, ellers bare murrer det litt nå og da, spes når jeg driver med husarbeid ol hvor jeg bøyer meg osv :) fortsatt varierende ømme nippler, og sinnsykt oppblåst. Er vel på RD 9 i dag, 10 dager siden uttak.. Syns jeg er ganske flink til og ikke kjenne så på symptomene da, googler ikke denne mnd, og kjenner at det hjelper veldig på stresset :D *klappe på skuldra* men det jeg evt tenker mest på er om disse skikkelige menssmerter også kan være bivirkning fra crinone og progynova? Brukt crinone før men hadde ikke sånn da :)

Masse lykke til for dere som har uttak/innsett nå :) spennende å følge med inne her!

Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3

Men ødela jeg noe med å ta igår? Har ikke innsett før i morra.. :( smertene har avtatt, nå er det bare stikk innimellom! Igår var det vanvittig vondt på kvelden..

Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan gikk det med deg i dag lille89? :) :)

Er det mange av dere som har vært gravide før? :) har selv hatt en kjemisk, og en SA(blødde lenge, så sa venninnen min at jeg skulle ta en test, og den var pos, har ikke peiling på hvor langt jeg var)

Lurer jo litt pga disse symptomene da :) :) har menssmerter/murring i skikkelige tak et par ganger om dagen, sånn at det nesten er vondt, ellers bare murrer det litt nå og da, spes når jeg driver med husarbeid ol hvor jeg bøyer meg osv :) fortsatt varierende ømme nippler, og sinnsykt oppblåst. Er vel på RD 9 i dag, 10 dager siden uttak.. Syns jeg er ganske flink til og ikke kjenne så på symptomene da, googler ikke denne mnd, og kjenner at det hjelper veldig på stresset :D *klappe på skuldra* men det jeg evt tenker mest på er om disse skikkelige menssmerter også kan være bivirkning fra crinone og progynova? Brukt crinone før men hadde ikke sånn da :)

Masse lykke til for dere som har uttak/innsett nå :) spennende å følge med inne her!

Har vert gravid (og fått baby) før ja. Dessverre er mange symptomer veldig like på pms symptomer. Hvor lenge siden er det siden du tok eggløsninssprøyta? Den kan sitte i kroppen opp til 10 dager og gi "falsk" positiv test. Om det er mer enn 10 dager siden den kan det godt være at du er gravid. Håper det:) krysser fingrene for deg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har vert gravid (og fått baby) før ja. Dessverre er mange symptomer veldig like på pms symptomer. Hvor lenge siden er det siden du tok eggløsninssprøyta? Den kan sitte i kroppen opp til 10 dager og gi "falsk" positiv test. Om det er mer enn 10 dager siden den kan det godt være at du er gravid. Håper det:) krysser fingrene for deg!

Det er vel 13-14 dager eller noe siden jeg tok den, så den er nok ute, men har ikke tatt test da, orker ikke ta før ikm :) :) men er bare første IVF, og tenker at jeg ikke kunne vært så heldig at det klaffer allerede nå :o det hadde vært et mirakel <3

Ønskegull: leste litt feil såg jeg. Trodde du hadde testa positiv nå. Sikkert lurt å endte til ikm. Det skal jeg prøve på!!:)

Sola skinner og jeg er så glad! :)
Nå er det kun få dager igjen til jeg er ferdig med sprøyter og uttak! :) Sattser fortsatt på uttak på onsdag. Skal bli så godt å bli ferdig med hormoner for denne gang. Eller får jo lutinus og så blir det blodfortynnende. Men blir i det minste en forandring :) Da får jeg heller gå rundt og føle meg gravid pga lutinusen frem til test dag :)

Har fått alle graviditets testene jeg har kjøpt, ikke fått babyklister enda, men det kommer vel til uka sattser jeg. Posten bruker jo evigheter på å fortolle, for det kom jo på 201 kr eller 2. Men ellers jeg helt klar. Så tvinner utolmodig på tommeltottene for å bli ruger igjen :)

Jeg bestilte faktisk babyklister nå nettopp:) Denne gangen skal det virkelig gå! Om 1 år så er det ingen av oss som er prøvere på dette forumet lenger:)

Hahaha. ... er vist forvirret av disse hormonene. Så først nå at jeg egentlig skulle ha vært på forelesning kl 14 i dag. Hehehe. ... kan ikke annet enn å le av meg selv
Hva studerer du?

Er det noen av dere som har hatt menssmerter, ikke bare murring, og vært gravide???
I natt har det vært såpass vondt at jeg har våknet, og måttet puste meg gjennom det, med lyder og hele greia i halvsøvne, før det går over igjen.. Vært sånn de siste dagene nå egentlig, bare ikke på natta..
Må liksom ta en pause når det kommer og dra bena oppover magen på sofan :) blir egentlig litt bekymra, ALDRI hatt det slik før altså, ikke i nærheten en gang.
Tenker at det må jo bety noe? Spes siden det kommer påsså lenge før ikm.. Uff, ikke vet jeg. Håper noen har hatt lignende erfaringer her :/
Er på RD 11 i dag, hatt smertene i flere dager.. Tør ikke teste enda eller :)

Jeg bestilte faktisk babyklister nå nettopp:) Denne gangen skal det virkelig gå! Om 1 år så er det ingen av oss som er prøvere på dette forumet lenger:)

Du skulle sagt fra, har en halv flaske som jeg skall kaste for jeg kommer ike til å bruke den

Du skulle sagt fra, har en halv flaske som jeg skall kaste for jeg kommer ike til å bruke den
Åååh...det var jo dumt da. Jaja, jeg ble jo ikke akkurat ruinert:) Hvorfor skal du ikke bruke den?

Er det noen av dere som har hatt menssmerter, ikke bare murring, og vært gravide???
I natt har det vært såpass vondt at jeg har våknet, og måttet puste meg gjennom det, med lyder og hele greia i halvsøvne, før det går over igjen.. Vært sånn de siste dagene nå egentlig, bare ikke på natta..
Må liksom ta en pause når det kommer og dra bena oppover magen på sofan :) blir egentlig litt bekymra, ALDRI hatt det slik før altså, ikke i nærheten en gang.
Tenker at det må jo bety noe? Spes siden det kommer påsså lenge før ikm.. Uff, ikke vet jeg. Håper noen har hatt lignende erfaringer her :/

Dette har jeg også opplevd, allerede, og jeg er nå bare på rd 7 og dette var vel fra rd 2 -5 det varte ikke så lenge men skikkelig menssmerter jeg måtte krøke meg sammen og puste meg gjennom, kanskje det varte sånn 5-10 min.. jeg har heller ikke opplevd det før! Men jeg tar det positivt tenker jeg, at det fester seg årntlig og sånt :D håper du sitter m positiv test snart <3 <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Håper det bare tyder på at egget fester seg. Ekkelt som det høres ut, så graver jo egget seg ned og inn i livmoren. Da er det en del blodkar som kan sprekke. Dette kan gi smerter og blødning. Men husk at det ikke betyr at alle blør:) Men smertene kan tyde på det:) Det er bare å puste ut og holde ut til testdagen. :D:D

Hva studerer du?

Geologi :) Mangler fysikk, så etter 5 års pause fikk jeg tilbake lysta til å ta siste støtet :)
Hvis lysta varer så kanskje jeg starter på en master i paleontologi (fosiler og dinosaurer), som egentlig var grunnen til at jeg startet med geologi en gang :) Men har jo jobben som jeg trives i så, så studiene blir jo kun egen intresse:)

Så spennende lesing jenter. Eg er på rugedag 3 også. Har litt murringer av og på men dette har jeg nesten alltid i disse to ukene. Men krysser fingrene for oss:) håper vi får noen spirer!

Så moro at det er mange rugere her nå:) Dette blir spennende ja! Jeg skal teste på onsdag, meeeeen usikker om jeg klarer å holde meg så lenge. Har vært kvalm om morgenen de to siste dagene nå, er sykt trøtt på ettermiddagen og hatt flere runder med mensenmurringermen tør ikke håpe..siden dette også er bivirkninger av tabletten:( tar jo alt som tegn når man går slik å kjenner etter... :) Nesten til å bli heelt gal av! Lykke til i innspurten damer:)

Back
Topp