Mars/april

Så moro at det er mange rugere her nå:) Dette blir spennende ja! Jeg skal teste på onsdag, meeeeen usikker om jeg klarer å holde meg så lenge. Har vært kvalm om morgenen de to siste dagene nå, er sykt trøtt på ettermiddagen og hatt flere runder med mensenmurringermen tør ikke håpe..siden dette også er bivirkninger av tabletten:( tar jo alt som tegn når man går slik å kjenner etter... :) Nesten til å bli heelt gal av! Lykke til i innspurten damer:)

Høres lovende ut:) jeg har offisiel testdato en uke etter deg:)

Masse lykke til:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så moro at det er mange rugere her nå:) Dette blir spennende ja! Jeg skal teste på onsdag, meeeeen usikker om jeg klarer å holde meg så lenge. Har vært kvalm om morgenen de to siste dagene nå, er sykt trøtt på ettermiddagen og hatt flere runder med mensenmurringermen tør ikke håpe..siden dette også er bivirkninger av tabletten:( tar jo alt som tegn når man går slik å kjenner etter... :) Nesten til å bli heelt gal av! Lykke til i innspurten damer:)
Godt tegn! :-) det er ikke så mange dager igjen. :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har også test dato på onsdag :) :) men vet slettes ikke om jeg tør ta blodprøven da, har egentlig lyst til å bare vente å se om tr kommer :D haha

Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3

Jeg har også test dato på onsdag :) :) men vet slettes ikke om jeg tør ta blodprøven da, har egentlig lyst til å bare vente å se om tr kommer :D haha

Da blir det spennende for oss begge på onsdag, håper vi begge har gode nyheter å melde :) Masse lykke til og JO du tør å teste for du klarer ikke å vente..hehe:)

Ooh spennendeeee :D hvilke Rugedag er du på?? :) :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Så bra!! Masse spennende som skjer her framover:)

Jeg driver å "tester" billigtestene mine med det som er igjen av eggløsningssprøyta - har lyst å vite hvordan svak positiv ser ut med de. Har hatt en del skyggestreker før og ser nå at de ser helt anerledes ut nå - skikkelig farge på (dog svak).

Masse lykke til med testing jenter. Er spent på deres vegne:):):)

Så spennende. Heier på deg!!

Her blir det uttak onsdag :) Så endelig skjer det noe :) El-sprøyte skal settes i kveld. Skal bli godt å bli ruger straks :)

Æsj. Skikkelig gråtetokt på meg her nå.. Gruer meg skikkelig til å teste på onsdag, redd for neg igjen.. :( kan vel egentlig ta en hjemmetest i dag som vil være ganske sikker? 14 dager siden uttak nå, 12 dager siden innsett, men er livredd jeg.. Uffåhuff! Føler meg ikke gravid, har jo symptomer, men de kan likegjerne komme av støtte medisinene. Ringte klinikken i dag også å spurte ang menssmertene mine, (var like jævelig i natt, og kjenner det på dagen også) og de sa man kunne få det av crinone, mens jeg har lest at det kan komme av progynovaen. Vil ikke at det skal være en bivirkning :p men ingen blødning enda da, så det er vel positivt..

Ønskegull: om du bestemmer deg for å teste før onsdag, så ville jeg gjort det om morgenen. Jeg hadde en del menssmerter når jeg var gravid - husk at livmoren skal strekke seg og utvide seg. Kan jo være det som skjer?:)

Hermine: dette høres spennendes ut! Masse lykke til:)

Fantastisk deilig å ha en fridag fra hormoner :) ikke minst også første natta jeg ikke har våknet at hoster :) Deilig!!

Da kan jeg meddele at jeg ikke orket å vente lengre med å teste så gjorde det i morges:) OG der sto det: GRAVID 2-3 uker:) Så nå håper jeg bare at det er virkelig denne gangen og at jeg ikke får negativ test om noen dager:) Har jo ikke blødd denne gangen så det må jo bety noe:) Kjenner kroppen er litt mer i ulage også så da krysser vi fingre for at det blir en fin julegave i år:) Krysser fingrene for dere andre som snart også skal teste!

Back
Topp