Mars/april

Det er vel fortsatt veldig tidlig? Og hvis du har fått progesteron støtte, så er det ofte disse som git ømme bryster. Ikke nødvendigvis egget:) Hvilken rugedag er du på? Hvis du regner innsett som rugedag 0.. ?
Jeg er på rugedag 11. Skal teste på fredag. Visste ikke det om Lutinus. Det kan jo forklare noe. Ikke så mye blødning i dag. Har ikke så stort håp, men takk for oppmuntring likevel.

Enig med Starbucks - fortsatt tidlig og kan vel være festeblødning. Lykke til og klem til deg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror det er litt seint med festeblødning på dag 11? Takk for lykkeønskning og klem :)

Tror det er litt seint med festeblødning på dag 11? Takk for lykkeønskning og klem :)
Det er veldig mange som får små blødninger før forventet mens. Som sagt, så lenge det ikke er kraftig mens, så er det bare å ta det heeeeelt med ro:)

Her svinner håper litt. Hadde en liten blødning i går og brystene er ikke så ømme som de var tidligere i uken. :(
Jeg trodde også løpet var kjørt da puppene ble normale igjen.. Hadde noen dager hvor kroppen kjentes mer normal ut. Men plutselig dukka det opp div symptomer som menssmerter og vondt i ryggen (helt oppi nakken) som jeg kjente igjen fra sist :-)

En venninne av meg trodde hun fikk mensen litt tidlig men det var festeblødning. Krysser fingrene:)

10 egg ut i dag:) får vite i morgen om noen er blitt befruktet og evt innsett på torsdag :D tvi tvi!

Da er samtale på klinikken gjennomført. Ny oppstart på sprøyter i slutten av april. Tipper rundt 24. April:)

Så bra!! Håper jeg kan også starte på nytt veldid snart. :) Fikk du en forklaring om hva som kunne være problemet? skal de endre type medisiner?
Ingen forklaring nei. Han sa at det dessverre er naturen som tar over etter innsett. Egget var av topp kvalitet, så det var nok dessverre ikke noe å gjøre. Neste gang skal jeg nok heller spise sunnere og være mer i aktivitet. Har også bedt om å få prøve metformin. Skal nå ta nye blodprøver for å sjekke insulinet mitt. :):) Håper du kommer igjen snart du også!!:)

Blir forhåpentligvis ruger imorgen formiddag :-D mannen reiser på jobb tidlig tidlig imorgen, og hjem igjen på testdato faktisk!

Så kjekt! får vite i morgen om noen egg er befruktet el ikke. Har du testdato rundt 8.april da? :D

Nå er det jammen mye spennende som skjer her!:)

Da var det søren meg ikke lenge til ul sjekk på torsdag gitt. Spennende å se hvordan folykkene har utviklet seg, og om jeg må fortsette på hormoner i noen dager til som sist eller ikke.

Da var det søren meg ikke lenge til ul sjekk på torsdag gitt. Spennende å se hvordan folykkene har utviklet seg, og om jeg må fortsette på hormoner i noen dager til som sist eller ikke.
Oioioiii!! Så kanskje uttak neste uke?:):)

Oioioiii!! Så kanskje uttak neste uke?:):)
Sattser på det :) Blir det som sist, så regner jeg med at det blit uttak onsdag neste uke :) Men denne gangen har jeg fått høyere dose, så får se :)

Vi er en fin gjeng som er nokså tette her, i mars/april. Det er såå koselig å ha noen å følge samtidig m seg selv :) :) vi skal også ha mange som klarer det!!! :) :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Da begynner jeg på sprøyter i dag, menopur i 9 dager før neste kontroll :-) merker jeg gruer meg litt igjen:-P

5 befruktet. Vet ingenting om kvalitet. Har masse tanker i hodet - er jo sååå masse som må klaffe! Håper jeg får tilbake i morgen:)

Ikke mange timene til siste dose før kontroll :) I morgen får jeg høre dommen. Litt nærvøs siden jeg har blitt småforkjølet. Men ligger jo ikke rett ut med feber og trenger antibiotaka elle rnoe slikt. Noen som har noen erfaring?

Back
Topp