Mars/april

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Noen som skal ha uttak mars april?
I dag startet jeg opp på nesespray, for 2 icsi forsøk. Jeg vil ha uttak i mars, og test datoen vil bli i begynnelsen av april :)

Jeg har uttak ca. 3./4. Mars om eggene har vokst seg store og fine:)

De kommer til å vokse seg store og fine ;)
Da er vi i hvert fall to i mars april :)

Jeg begynner på nesespray 10.mars og mest sannsynlig egguttak i uke 15:-)

De sattser på egguttak uke 13 på meg :) Følger hverandre tett :) Starbucks får ca 4 ukers forsprang på meg, og du kommer to uker etter :)
Her blir det heiagjeng på positive tester. Vi må jo prestere like godt som de nå i februar :)

Melder meg inn i denne tråden også, starter m stikking innen 1,5 uker forhåpentligvis!! :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Ikke lenge igjen til oppstart nå Truddelutt'n!

Ikke mange dagene mellom oss ;-)

Sattser på det, mener å huske at det gikk realtivt fort frem til jeg var i rugeperioden, og da stilnet tiden til.

De sattser på egguttak uke 13 på meg :) Følger hverandre tett :) Starbucks får ca 4 ukers forsprang på meg, og du kommer to uker etter :)
Her blir det heiagjeng på positive tester. Vi må jo prestere like godt som de nå i februar :)
Enig! Den februar-boomen er jo bare helt fantastisk! :) Håper det blir samme boom i mars. Heia oss!!:D

Jaaaaaa :-D heia oss

Hurra jenter :) Blir spennende å s ehvordan det går med dere fremover :) Klarer ikke å holde meg unna her jeg :)

Så koselig at du kommer til å følge med ;-)

Noen her inne som skal bruke Menopur og eller Orgalutran ?? :) Og, Lutinus? Jeg har fått HELT nye medisiner denne prøverunden gitt!! :D

Lutinus syns jeg var grei. Det er en Tablett som du putter inn 3 ganger om dagen. I hvertfall måtte jeg det :-) Resten kan jeg ikke svare for

Jeg blir litt senere igjen, starter stikking om 4 uker ca :)

Har tatt Orgalutran før, de er helt OK å sette, husker det svidde bittelitt etterpå eneste. Lettvindt med sånne ferdigfylte sprøyter ihvertfall!!!

Back
Topp