~Mars 2021~

Varierer kanskje etter hvor mange ulike serier man ser? Synes det alltid ligger tilgjengelig
For øyeblikket ser jeg kun på frustrerte fruer på Disney pluss så synes det kunne vært litt enklere, må inn på star og så må jeg finne frustrerte fruer innpå der igjen, er vel kanskje en vanesak også:p

Jeg ser bones, kan fortsette der jeg slapp da det blir lagret (egen profil inne på vår konto) :)
Jeg har egen profil jeg også, men må inn på star og så finne frustrerte fruer før jeg kan fortsette der jeg slapp:p

Jeg har egen profil jeg også, men må inn på star og så finne frustrerte fruer før jeg kan fortsette der jeg slapp:p
Jeg går inn på appen, så kommer denne siden opp (se bilde) :)

Vedlegg

• IMG_20210325_223941.jpg
    IMG_20210325_223941.jpg
    34,1 KB · Visninger: 6
Jeg så kjempemange sesonger mens jeg var gravid, men plutselig forsvant serien fra chrome-cast-en. Nå har jeg oppdaget at alle er på Viaplay, stor jubel i heimen!
Np gjelder det bare å finne ut hvor langt jeg var kommet. Tror sesong ti, kanskje.

Min underholdning mellom gåturene mine, kjedelig å vere sjukemeldt til over påske.

Gikk inn på appen på mobilen nå og der kom det opp sånn som på bildet ditt:gen014 bare appen som er på tven som er teit da:hilarious:
Det dukket opp på tv også, men ikke med en gang:p
Edit: bare glem det. Vi har data koblet til tv, så bruker nettleser :hilarious:

Det dukket opp på tv også, men ikke med en gang:p
Edit: bare glem det. Vi har data koblet til tv, så bruker nettleser :hilarious:
Jeg får utforske den på tven i morgen:p ser stort sett på en episode eller to mens mini sover på dagtid, og lyden på tven slår seg av om det går for lang tid uten noe lyd, så når den slår seg på igjen så er det så himla høyt:hilarious: må være kjapp for å finne i en episode før lyden slås av:p

God morgen. Det er fredag og snart påskeferie.

Eldstemann skal ha hjemmeskole, mellomste skal på skolen hvor klassen deles i 2. Skolen gikk på rødt i går ettermiddag. Bhg er fortsatt på gult nivå så minstemor får siste dag der før påske som planlagt. Neste uke er de stengt, det var planlagt fra før. Sfo skulle være åpent, men den ble stengt som følge av rødt. (vår datter var avmeldt uansett)

Det skal bli bra med påske!

God morgen! Her ser det ut som endring i planene. Yngste er litt varm (37,7 grader), tett i nesen og sov dårlig i natt. Da blir det hjemmedag

Back
Topp