~Mars 2021~

Kjekt å ha en sånn bror!

Første reise blit på hytta. Er det lov i sommer drar vi til vestlandet på familieferie. Etter det er planen spatur i mars neste år. Så vil vi til New Zealand og Australia. Sa jeg reiselysten? :p
Har ikke tilgang til hytte lenger. Det var x’n sin familie som hadde hytte. Men jeg er litt for glad i comfort til at det var der jeg var mest. Det var hytte uten vann, og den andre uten vann og strøm. To soverom og en hems. Hytta var på 40 kvadrat. Pg på meste tror jeg vi sov 11 stykker der. så jeg foretrekker utenlandsturer i leilighet. Med varme. Hahah. Hjelper jo ingenting på reiselysten akkurat det her da.

Her gikk eksen og jeg i fra hverandre for litt over ett år siden. Vi har 50/50 fordeling, så jeg får stort sett reise på butikken i fred :) sjelden jeg handler mens de er her :) trening blir også stort sett de ukene barna er hos pappaen sin :)
I helgene står 4 og 5 åringen opp sammen og leker ei stund. Likevel sjelden at jeg får lov til å ligge til lengre enn 7.30 :hilarious::sleep011:sleep011:sleep011
Jeg pleier å handle inn det meste kvelden før ungene kommer fra faren sin. Og nå jobber jeg ikke om dagen pga migrene og bekken. Men når jeg jobbet så kunne jeg fint jobbe en halvtime over. Eller gå på trening etter jobb. Ungene ville jo ikke ha meg hjem uansett. :hilarious::hilarious::hilarious: I helgene er minstemann så fornøyd med å få lov å smøre seg ei skive med nugatti som han nyter alene på kjøkkenet mens han ser på film på Paden. :hilarious: Så jeg får stort sett sove til ti i helgene. Gleden ved større barn. :cool: Jeg må nyte det mens jeg kan. For nå får jeg skkkert en unge som våkner før klokka seks hver morgen. :confused::confused::confused:

Det h

Det hørtes kjent ut :hilarious: mine er 15,12,5 og 4 :hilarious:
Skulle gjerne av og til hatt noe tid for meg selv. Men, jeg vet jeg vil savne det når de flytter hjemmefra. :D Dessuten er de store snart så store at de aldri vil være sammen med meg og se på serie uansett. Men det er kjekt å ha noen store som kan være litt med de små også. :p

Har ikke tilgang til hytte lenger. Det var x’n sin familie som hadde hytte. Men jeg er litt for glad i comfort til at det var der jeg var mest. Det var hytte uten vann, og den andre uten vann og strøm. To soverom og en hems. Hytta var på 40 kvadrat. Pg på meste tror jeg vi sov 11 stykker der. så jeg foretrekker utenlandsturer i leilighet. Med varme. Hahah. Hjelper jo ingenting på reiselysten akkurat det her da.
Vi har hytte uten vann og strøm, med obligatorisk 1 km skitur i oppoverbakke for å komme frem :hilarious:

Til gjengjeld : det blir en uke uten munnbind og avstandsregler. Det trenger vi! (ingen smittevernsregler brutt, nærmeste nabo er en mil unna :p)

Sol, varme og bading i sjøen er deilig det også. Og ferdig mat på restauranter. Italia hadde vært fint. Skulle vært der august i fjor.

Jeg pleier å handle inn det meste kvelden før ungene kommer fra faren sin. Og nå jobber jeg ikke om dagen pga migrene og bekken. Men når jeg jobbet så kunne jeg fint jobbe en halvtime over. Eller gå på trening etter jobb. Ungene ville jo ikke ha meg hjem uansett. :hilarious::hilarious::hilarious: I helgene er minstemann så fornøyd med å få lov å smøre seg ei skive med nugatti som han nyter alene på kjøkkenet mens han ser på film på Paden. :hilarious: Så jeg får stort sett sove til ti i helgene. Gleden ved større barn. :cool: Jeg må nyte det mens jeg kan. For nå får jeg skkkert en unge som våkner før klokka seks hver morgen. :confused::confused::confused:
Håper du har mer hell det enn oss. Nå har jeg gledet meg til stilling til sommertid i flere uker allerede :hilarious:

God morgen
Nest siste jobbdag før ferie., nedtelling ja for jeg er så sliten for tiden , gleder meg tip ferie! Til rolige dager på hytta , det blir deilig

God morgen.

Torsdag allerede, det er for mye på to do listen min før påskeferien!

Den følelsen når det står i skuleruta at SFO er åpen neste uke men så kommer det mail om at det er feil... No er eg sjukemeldt men egentlig skulle eg ha jobba neste uke:banghead: Uhørt feil..

God morgen.

Torsdag allerede, det er for mye på to do listen min før påskeferien!
Har ikke så mye på den listen, jeg.
Bare handling, og det ville jeg ha hatt uansett.
Håper vi vil klare å få opp trampolinen i påsken

Heheh. Er litt redd for å glemme at jeg plutselig må ha med meg babyen over alt. :p:hilarious: Er jo vant til å bare hive meg ut av døra. Men, jeg klarte jo å alltid huske de fire andre. Så bør vel huske denne også. :rolleyes:
Hvilke ting gleder du deg til å finne på da?
Sånn mamma datter shopping spa kveldsmiddag ute :)

Den følelsen når det står i skuleruta at SFO er åpen neste uke men så kommer det mail om at det er feil... No er eg sjukemeldt men egentlig skulle eg ha jobba neste uke:banghead: Uhørt feil..
Ohh den er blææ. Husker selv før 3 år siden da bomma jeg med 1 uke og bhg hadde felles stengt. Måtte ha de hjemme 1 extra uke

Har ikke så mye på den listen, jeg.
Bare handling, og det ville jeg ha hatt uansett.
Håper vi vil klare å få opp trampolinen i påsken
Jobb-listen min. Før jeg kan senke skuldrene til påskeferie.

Privat er der vel bare handling ja. Og som deg håper jeg å få opp trampolina i påska, men det er meldt mye regn så da er det ikke så kjekt å hoppe uansett.

Ohh den er blææ. Husker selv før 3 år siden da bomma jeg med 1 uke og bhg hadde felles stengt. Måtte ha de hjemme 1 extra uke

Dette var jo ikkje min feil heldigvis. Eksvigerinne reiste til syden med ny mann i det hun trudde var vinterferie og så skulle eldste tilbake til moren etter helgen, hun bomma også med ein uke:laughing001:laughing001:laughing001

Back
Topp