Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den farlig, så må de slutte med den. Men skulle den mot formodning bli godkjent, så stoler jeg på det
makan til tregt system i norge når man ser rundt i verden Blir spennende å se,men tviler på de tar noen sjanser nå
Fortgang i vaksinering ønsker jeg også. Tydelig at de som bestemmer har null forståelse for hva tiltakene gjør med folk.Er den farlig, så må de slutte med den. Men skulle den mot formodning bli godkjent, så stoler jeg på detjeg har ikke noe formening for eller imot. Eller, dvs så ønsker jeg litt mer fortgang i vaksineringen, av egoistiske grunner (at pappa kan øke livskvaliteten den tiden han har igjen, istedenfor å sitte hjemme og ikke ønsker besøk av så veldig mange)
makan til tregt system i norge når man ser rundt i verden
![]()
Skulle likt å se den samme forsiktigheten rundt tiltakene. Vi har økt depresjon og spiseforstyrrelser hos barn og unge. Har også hatt selvmord. Hvem trekker i nødbremsen for dem og sier at dette må utredes? Legger vi vaksinen i en skuff synes jeg at vi skal legge nedstenging av skoler og barnehager i en skuff også.Blir spennende å se,men tviler på de tar noen sjanser nå
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgen! Her er matpakker smurt, klesvasken brettet og lagt bort og ny klesvask hengt opp. Fremdeles halvannen time til vi kan gå til barnehagenGod morgen alle sammen![]()

Wow, her har jeg ikke stått opp en gangGod morgen! Her er matpakker smurt, klesvasken brettet og lagt bort og ny klesvask hengt opp. Fremdeles halvannen time til vi kan gå til barnehagen![]()
virkelig imponert! Hva skal du resten av dagen da?Godt vårvær hos deg også i dag?God morgen
Tirsdag og sol , jeg har seinvakt så tipper vi blir ute det meste sv dagen . Det blir deilig
I dag som i går, deiligGodt vårvær hos deg også i dag?
Steker bananlapper nå, om en halvtime må jeg vekke eldste. Levering i barnehagen etter det. En gang etter ni kommer jeg meg vel på jobb. Vanligvis hadde jeg vært på kontoret i en halvtimeWow, her har jeg ikke stått opp en gangvirkelig imponert! Hva skal du resten av dagen da?

Effektiv!Steker bananlapper nå, om en halvtime må jeg vekke eldste. Levering i barnehagen etter det. En gang etter ni kommer jeg meg vel på jobb. Vanligvis hadde jeg vært på kontoret i en halvtime![]()
Det er nettopp det, pappa går glipp av mye tid med ungene (barnebarna)Fortgang i vaksinering ønsker jeg også. Tydelig at de som bestemmer har null forståelse for hva tiltakene gjør med folk.
Håper snart noen vaksiner blir tilgjengelig for å kjøpe privat. I utgangspunktet for offentlig, men når de holder på sånn som nå og lar vaksiner støve ned på lager etter at de først prioriterte å sende de ut til 100-åringer mister jeg helt tiltro til systemet.
Foreldrene mine sine gode år er nå. Venter vi ett år til med tiltak er det ikke sikkert det blir noen tid med barnebarna.
Skjønner godt at du er lei deg for det. Ser forskjellen på ungenes forhold til de som har vært her det siste året og de som har holdt seg unna. Faren min kommer aldri til å få tatt igjen dette.Det er nettopp det, pappa går glipp av mye tid med ungene (barnebarna)![]()
God morgen til degGod morgen alle sammen![]()
God morgen så effektiv du er.God morgen! Her er matpakker smurt, klesvasken brettet og lagt bort og ny klesvask hengt opp. Fremdeles halvannen time til vi kan gå til barnehagen![]()
FantastiskI dag som i går, deilig![]()