Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvis den blir godkjent igjen da? Er folk villige til å ta den?Så du forventer at folk skal si seg villig til å ta en vaksine som norske myndigheter pr i dag ikke har godkjent igjen etter at de stoppet den pga mistanke om at den er grunn til at 4 friske folk er døde, folk som sannsynligvis ikke ville blitt alvorlig syke av sykdommen de er vaksinert mot.
Det sies at det er høyst usikkert om den vil bli tatt i bruk igjen. Men du mener folk bør være villig til å ta den likevel?
Flere på jobb er skeptiske til å ta dose 2. Jeg skal innrømme at jeg også kjenner litt på det, men samtidig er jeg skeptisk til å skulle ta en annen vaksine sammen med den jeg allerede har. J&J er nettopp godkjent f.eks, det kan fort skje leie bevirkninger med den også for alt man vetJeg skulle gjerne hatt en av de Astra Zenecavaksinene som ligger på lager. Mannen min vil gjerne også ha den.

Ta vaksine eller ikke er en valg man selv tar. Men de værste jeg syns er når noen i mannens familie ska ha så mye og si så fort jeg sier att jeg kommer ta den. De er så negative og sier bare alt de negative de kommer påhar bara så lyst att be de holde kjeften og behold det før deg selv
![]()

Høres ut som eksen familie![]()
Jeg kommer fortsatt ikke til å ta den men det regner jeg med legen er enig i spMen hvis den blir godkjent igjen da? Er folk villige til å ta den?
Selvfølgelig skal ikke folk ta den så lenge den forskes på, men er den godkjent igjen, så er den godkjent. På lik linje som de andre, den er også sjekket bedre ut enn de andre![]()
Det må du gjerne mene , vi får være enig om å være uenige rett og slettSå lenge de ikke forventer at andre dekker opp for dem får det være deres sak. Velger man å takke nei og så isolere seg selv så er det helt innenfor. Hvis man takker nei til vaksine og samtidig krever at andre skal leve under strenge tiltak så synes jeg det er egoistisk.
Det er en helt annen ting, jeg hadde ikke heller tatt den hvis legen hadde frarådet meg det pga min helsetilstandJeg kommer fortsatt ikke til å ta den men det regner jeg med legen er enig i sp
Det lå være hekt greitVel, foreldrene mine lever under tiltakene, og takker gjerne ja til vaksinen, men ikke AZ..
Tror svært få vil gjøre detLivet mitt risikere eg ikkje for ein vaksine.
Greit å slippe test om man ikke måcBlir test i morgen dersom hun fortsatt er sår i halsen da, men nå er hun bra, så vi får se. Det var da meget så rask sykdom, over etter lunsj liksom. Hun er av og til sår i halsen når hun våkner, men det pleier ikke være relatert til prating og svelging, og går over innen hun har spist frokost (rett og slett litt tørr i halsen antar jeg) Men med korona kan jeg ikke ta den vanlige "gå på skolen, blir det ikke bedre så får du være hjemme i morgen", så da blir det sånn da.
Ikke sant , den er jo ikke godkjent nåSå du forventer at folk skal si seg villig til å ta en vaksine som norske myndigheter pr i dag ikke har godkjent igjen etter at de stoppet den pga mistanke om at den er grunn til at 4 friske folk er døde, folk som sannsynligvis ikke ville blitt alvorlig syke av sykdommen de er vaksinert mot.
Det sies at det er høyst usikkert om den vil bli tatt i bruk igjen. Men du mener folk bør være villig til å ta den likevel?
Narkose blir noe anner for min del selv im det kan være en risikoTok jo en stor risiko ifjor også, jeg. Ble lagt i narkose for å fjerne galleblæra. Jeg var ikke i den posisjonen at det var livstruende, men det gjorde livskvaliteten min veldig dårlig. Narkose er jevnt over ikke farlig, men risikoen for at noe går galt er der likevel![]()
Hvis norske myndigheter igjen godkjenner den. Da tenker jeg at det er rimelig trygtMen hvis den blir godkjent igjen da? Er folk villige til å ta den?
Selvfølgelig skal ikke folk ta den så lenge den forskes på, men er den godkjent igjen, så er den godkjent. På lik linje som de andre, den er også sjekket bedre ut enn de andre![]()
Erna er ikke med. Ikke Mæland eller Melby heller. Det tyder ikke på innstramminger.Ny pressekonferanse i morgen ser jeg , håper ikke de strammer inn ennå mer
Tror svært få vil gjøre det