~Mars 2021~

Det er stor forskjell på folk med bil i villa på Holmenkollåsen og folk uten bil i trange treroms. Når opplevelsen av tiltakene blir at dette livet ikke er verdt å leve da er du åpen for det meste for å komme deg ut. Tror det er et tilfelle der du må ha vært der for å klare se det.

Meget mulig. Men jeg står ved at dette er en litt for rask konklusjon etter min mening

Virker som om en del er ved å få "panikk" og håper det holder seg litt.
Da er folk mer forsiktige....

Håper det... Her lokalt har vi jo fått en "slett ikke så stram" innstramming, men jeg håper det betyr at folk tar seg sammen og overholde de grunnleggende avstand og spriting og holde seg hjemme - greiene, det vil hjelpe

Håper det... Her lokalt har vi jo fått en "slett ikke så stram" innstramming, men jeg håper det betyr at folk tar seg sammen og overholde de grunnleggende avstand og spriting og holde seg hjemme - greiene, det vil hjelpe
Må innrømme jeg ikke er så flink til å sprite hendene, har kronisk tørre hender som sprekker opp.
Men er veldig nøye med å vaske hendene før jeg gå inn i butikken enten på toalettene ved butikken, eller ved panteautomaten

DET er jeg sannelig ikke sikker på altså. Jeg har via forum kjennskap til en del folk på østlandet med strenge tiltak, og det er ikek som om de heller hopper av glede for å ta az nei

Jeg er helt klar over at vi ikke har det så strengt, men derfra til at DET er grunnen til at jeg ikke vil ta en vaksine 4 friske folk på min alder (trolig) har dødd av, da hopper du over et par ledd i argumentasjon
Ja familien min har jo bodd under dette siden november og er ikke særlig keen på AZ..

Meget mulig. Men jeg står ved at dette er en litt for rask konklusjon etter min mening
Og jeg mener folk som sier at tiltakene har rammet dem hardt også når jeg sier at jeg sliter under dette tar litt raske konklusjoner. Vi har åpenbart ikke slitt på samme måte.

Og jeg mener folk som sier at tiltakene har rammet dem hardt også når jeg sier at jeg sliter under dette tar litt raske konklusjoner. Vi har åpenbart ikke slitt på samme måte.

Jeg er helt klar på at vi på ingen måte har blitt rammet av tiltakene på samme måten, men har igså et øye for at folk har ulike subjektive probmelstillinger som kan gjøre at ting rammer hardere eller mindre hardt, i tillegg til de rent objektive.

At noen ikke klarer ta inn over seg at det er hardere andre steder (de fleste jeg kjenner TAR innover seg at det er hardere andre steder, Molde-ordføreren er ikke representativ for folk flest utenfor Oslo altså!) er etter min mening likevel ikke grunnen til vår az-skepsis altså.

Men her blir vi ikke enige, så dette kan vi vel bare la ligge.

3CBF0CC3-763D-411E-8E34-A98E3F3FB696.jpeg Stolt, jeg klarer å holde huset.3 etg. Ser rett og slett bra ut her nå:p:D Jada , rommene til ungene er litt rot, men slik skal det jo være :) så her går jeg rundt da, med pods i ørene. Henger opp klær nå. Så kom denne sangen , og så mye minner . Jeg og søss som sang med. Trodde vi var de kuleste. Haha . Ble nesten følsom. Savner hun sånn. Min beste venn og verdens fineste person!! ❤️❤️❤️

Vis vedlegget 352054 Stolt, jeg klarer å holde huset.3 etg. Ser rett og slett bra ut her nå:p:D Jada , rommene til ungene er litt rot, men slik skal det jo være :) så her går jeg rundt da, med pods i ørene. Henger opp klær nå. Så kom denne sangen , og så mye minner . Jeg og søss som sang med. Trodde vi var de kuleste. Haha . Ble nesten følsom. Savner hun sånn. Min beste venn og verdens fineste person!! ❤️❤️❤️
❤️❤️❤️ Den sangen vekker mye minner

Da var søknaden sent in angående meld av norsk statsborgerskap :)lang ventetid på politistasjon og en del papiret at samle men ska blir deilig få gjort det

Sånn rent av nysgjerrighet, og du trenge ikke svare om du ikke vil, men hva er fordelen med det? Du er egentlig svensk, er du ikke? (rent nysgjerrig, det er min svigerinne også)

Sånn rent av nysgjerrighet, og du trenge ikke svare om du ikke vil, men hva er fordelen med det? Du er egentlig svensk, er du ikke? (rent nysgjerrig, det er min svigerinne også)
Ja jeg og mine barn er svensk. Mannen er norsk. problemet er bara att barn får pass før 3 år og voksne før 5 år i Sverige. Blir alltid sånn styr att passe på hvems pass som går ut. Og nå har man rett att ha 2 statsborgerskap i Norge da vil jeg beholde de svenske men og bli norsk. Har ikke akkurat planer att flytt tilbaks til Sverige men syns det en en del av meg og vil ha det kvar. Barnen får det med på kjøpet:p

Da var søknaden sent in angående meld av norsk statsborgerskap :)lang ventetid på politistasjon og en del papiret at samle men ska blir deilig få gjort det
Kjekt å få ting unnagjort. Og med statsborgerskap kommer stemmerett ved Stortingsvalg. Når du bor i Norge er det kjekt å få være med å bestemme.

Ja jeg og mine barn er svensk. Mannen er norsk. problemet er bara att barn får pass før 3 år og voksne før 5 år i Sverige. Blir alltid sånn styr att passe på hvems pass som går ut. Og nå har man rett att ha 2 statsborgerskap i Norge da vil jeg beholde de svenske men og bli norsk. Har ikke akkurat planer att flytt tilbaks til Sverige men syns det en en del av meg og vil ha det kvar. Barnen får det med på kjøpet:p

Skjønner, min svigerinne styrer med å dra til sverige og få nytt pass av og til ja, ungene har vel muligens to statsborgerskap, men de har ikke svenske pass tror jeg, de bor i norge og har norske pass som min bror, enklere sånn ja.

Skjønner, min svigerinne styrer med å dra til sverige og få nytt pass av og til ja, ungene har vel muligens to statsborgerskap, men de har ikke svenske pass tror jeg, de bor i norge og har norske pass som min bror, enklere sånn ja.
Det var mye lettare når man kunne fikse pass på konsulat eller ambassade i Norge. Men det kan man ikke lengre. Så mye lettare att bli norsk. Mine kommer nok heller ikke få svensk pass. Ser ikke vits att ha 2 pass liggandes

DET er jeg sannelig ikke sikker på altså. Jeg har via forum kjennskap til en del folk på østlandet med strenge tiltak, og det er ikek som om de heller hopper av glede for å ta az nei

Jeg er helt klar over at vi ikke har det så strengt, men derfra til at DET er grunnen til at jeg ikke vil ta en vaksine 4 friske folk på min alder (trolig) har dødd av, da hopper du over et par ledd i argumentasjon
Enig med deg

Hva er egentlig retnigslinjene for ti åringer med vondt i halsen for tiden, skal de testes eller se det an til i morgen?

Hun er jo høyst trolig smittet av naboen som var forkjøla i helga (det visste ikke jeg, så jeg lot henne få gå på besøk, hun var der mange timer i går)

Jeg må nok til å lese meg opp på det der, tidligere het det seg jo at unger skulle man se an en dag eller to, men det gjelder muligens ikke når man har et mutantutbrudd på gang? (Altså, mutantutbruddet er i Ålesund, men vi er som nabokommune omfattet av samme innstrammingsregler)
Bør vel testes

Back
Topp