Jeg leste den jeg og. Jeg har ikke lyst til å dø. Har snart 2åring i hus.
Ikkje eg heller. Det er hennes valg og det gjelder kun henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leste den jeg og. Jeg har ikke lyst til å dø. Har snart 2åring i hus.
Det blir nei om jeg får tilbud om denDet er vel den vaksinen jeg har minst lyst på ja.
Ja, ingen tvil om detBlir spennende å følge utviklingen.
Hvor fant du den?? Vil leseEnig ja. Leste sjukepleier som skreiv kronikk om vaksine og at hun gjerne døde for vaksinen....
Flaxlodd , masse godteri , gavekort på steam og detteMhm, veldig happy med denLindex. Hva har du oppi?
Står i vg at de ikke vil oppgi alderJa, men det kan jo skje ved enhver vaksine. Var de eldre disse her?
Får vi chans att velge? Står i risikogruppen så jeg er væl der at jeg må ta beslutning og har begynt tenke mer og mer på detDet blir nei om jeg får tilbud om den
Du kan selvsagt si neiFår vi chans att velge? Står i risikogruppen så jeg er væl der at jeg må ta beslutning og har begynt tenke mer og mer på det
Ja det vet jeg . Men visst jeg takket nei til Astra da vil jeg vet ikke få den andre.Du kan selvsagt si nei
Hvor fant du den?? Vil lese
Jeg synes den burde vært frivillig. Jeg hadde gjerne tatt den.Jeg leste den jeg og. Jeg har ikke lyst til å dø. Har snart 2åring i hus.
Ikke med en gang i alle fall, men senere i år evt kan det være mulig kanskjeJa det vet jeg . Men visst jeg takket nei til Astra da vil jeg vet ikke få den andre.
Tror muligens du havner bakerst i køen igjen, mener noen sa det. Med fare for blodpropp fra dør så er det helt uaktuelt å ta den for min del, da går jeg uten vaksine og lever heller som nåJa det vet jeg . Men visst jeg takket nei til Astra da vil jeg vet ikke få den andre.
Jepp.Ikkje eg heller. Det er hennes valg og det gjelder kun henne.
EnigDet blir nei om jeg får tilbud om den
Ja det burde jo vært det. Men med mine problemer vil jeg ikke risikere blodpropp i tillegg liksom. Så opp til hver enkelt.Jeg synes den burde vært frivillig. Jeg hadde gjerne tatt den.
Livet med tiltakene vi kjører nå synes jeg ikke er så verdt å leve uansett. Får ikke mulighet til å være den mammaen jeg vil være for de to barna våre. Så, ja, jeg tar gladelig en vaksine med blodpropprisiko hvis det er det som skal til for å komme tilbake til normalen. Forstår andre ikke føler det på samme måten, derfor ønsket om at den kunne vært frivillig.
Ja pappa skulle fått den i forrige uke. Men ble avlyst heldigvis... håper han får en av de andre snart! Samme med dine foreldre.Jeg lever også heller som så noen uker eller mnd ekstra, heller enn å risikere å dø av vaksinen. Og håper mine foreldre får vaksine før det evt åpnes for AZ, igjen, deres gruppe starter vel om en uke i den kommunen tror jeg. Eller over påske. Men de står vel ikke først på lista heller. Så en avgjørelse om AZ er nok tatt før den tid, sånn før påske eller noe sånn tror jeg
Det blir ikke mulighet til å velge vaksine med det første, de er åpen for at det kan være valgfritt når man er nok vaksiner tilgjengeligFår vi chans att velge? Står i risikogruppen så jeg er væl der at jeg må ta beslutning og har begynt tenke mer og mer på det
Ja du er nok tryggDet blir ikke mulighet til å velge vaksine med det første, de er åpen for at det kan være valgfritt når man er nok vaksiner tilgjengelig![]()