Har gleda meg i hele dagEndeligen helg ja. Har glede meg til denne helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gleda meg i hele dagEndeligen helg ja. Har glede meg til denne helgen
Nok hva? Om du ikke synes det var morsomt bla videre , sånn som sndre gjørEr det ikkje nok snart?
Rødt nivå her. Farlig nærme stenging siden alle avdelingene har en sykemeldt. Blir en til syk eller havner i karantene tror jeg de stenger.Blæh skoler på rødt , men barnehager neida de fortsetter på gult. Det begynner å gå litt på stumpene løs i grunn
Er det noe spesielt som skjer?Endeligen helg ja. Har glede meg til denne helgen
Kommuneoverlegen her mener at det ikke smittes mellom barn så derfor ingen grunn til å gå over på rødt eller stenge.,Rødt nivå her. Farlig nærme stenging siden alle avdelingene har en sykemeldt. Blir en til syk eller havner i karantene tror jeg de stenger.
Nei ingenting men er så vond og sliten i de siste att jeg klarer ikke rekke allt i hverdagen. Derfor e det godt med helgEr det noe spesielt som skjer?
Wææææ, stod opp, gikk inn til ungene som herjet og finner mye hårdotter på frøknas rom. Hun og minsten hadde visst fått til å klippe henne![]()
Håper du får mulighet til å koble av litt og får gjort det du trenger.Nei ingenting men er så vond og sliten i de siste att jeg klarer ikke rekke allt i hverdagen. Derfor e det godt med helg
God morgen, det er lørdag.
Jeg er ikke god på å sove lenge, så jeg er meget fornøyd med å ha sovet til 7.
Jeg hadde et mål om å sovne før corona-tallene i går kveld. La meg rundt 23, men lå og surra så lenge på mobilen at jeg likegodt kunne sjekke. Sovna med mobilen i hånda ca 00.06, like før tallene var der. Sov i en halvtime. Så sjekka jeg, så jeg klarte jo det. Jeg sovna før tallene var klare
Vippet under 1000 igjen. Det er jo fint, men stadig økende antall kommuner med stigende trend etter VG sin statistikk. Min kommune har ingen smittede og ingen i karantene så det er jo greit, men nabokommunen der mine foreldre bor stiger det brått nå. Igrunn rart det ikke har medført noen i karantene her, der er jo meget nære forhold mellom folk på tvers av broa.
21 nye smittede de siste dagene, sier kommunen. 7 nye i gå kveld. De kommer nok i msis i dag, det ligger stort sett en dag etter her. Det ligger 16 i msis siste dagene nå, inkl en eller to som ikke kommunen har i sine tall, trolig en student et annet sted. Det er brått stigende trend det. Inkludert et klassetrinn i karantene på en barneskole, som skal testes.
Teknisk sett sovnet du før tallene var klare.Wææææ, stod opp, gikk inn til ungene som herjet og finner mye hårdotter på frøknas rom. Hun og minsten hadde visst fått til å klippe henne![]()
Med så mange sykemeldte blir det vanskelig med rødt nivå. Kommer selvfølgelig an på hvor faste vikaren er. Ene vikaren her har vært i barnehagen 100% i minst to år. Hun regner ingen av oss som vikar.Kommuneoverlegen her mener at det ikke smittes mellom barn så derfor ingen grunn til å gå over på rødt eller stenge.,
på ene avd jeg jobber to dager i uken er det nå 3 av 4 faste som er sm..
Vi har stadig noen i karantene eller syke på de andre avs også
Jepp, jeg gjorde det!Teknisk sett sovnet du før tallene var klare.
For å si det slik, det nytter ikke å spare igjen den lille hestehalen som ikke ble klippet. Blir seende bedre ut ved å få det kortere. Så da blir det en tur til bestevenninnen min etterhvert, hun er frisørOi da.
Det vokser jo heldigvis ut igjen, men avhengig av hvordan de har klippet kan det jo blir en.... Spennende frisyre....
Ah, foreldrelivetJepp, jeg gjorde det!
(3 ganger, jeg sovna på sofaen før jeg la minste og før jeg la mellomste også, sånnsett)