~Mars 2021~

Jeg ble ferdig med rapporten på jobb i tide til å ta meg helg.

Jeg synes jeg har jobbet mye denne uka. Lange dager, sene kvelder. Men jeg kommer for sent i gang. Har et par dager hatt lang lunsj. (dusja)

Jeg har bare registrert 2 plusstimer. Jeg jobber 90% og vi har snakket om at jeg kanskje skulle gått opp i 100 igjen. Det er 3,75 time mer hver uke. Altså vesentlig mer enn jeg har jobbet denne uka.
Flink! Blitt overtid på forrige uke og denne her:) Godt med helg nå:)

ifølge yr skal det regne resten av dagen her også. Det er nok av skyer, men det er glipper i dem, og der er sola!
Regn her resten av dagen også og i morgen. Opphold og litt sol søndag ser jeg, og det passer bra for da skal O i utebursdag :)

Jeg skjønner godt at folk tenker sånn :) for alle er slitne, veldig mange har blitt psykisk syke, arbeidsledigheten har skutt i været og 99% av befolkningen har vært utrolig flinke og ofret så mye. Da er det på mange måter utilgivelig og ikke minst uforståelig at en statsminister bryter regler når hun selv har vært med på å messe fram hold avstand, unngå sosial kontakt og bli hjemme ved antydning til sykdom.. Hvordan kan det være en tabbe når hun har sagt dette nesten daglig i ett år?
Nettop det er faktisk greia. Hold ut , det blit bedre liksom Sier hun. Folk får ikke hatt konfirmasjon , dåp , bursdager +++ men statsministeren gjør noe annet, det blir veldig feil

Hva betyr det når man blir innkalt til undersøkelse ETTER en mammografi? Mamma var der i februar, og fikk brev idag..
Tankene spinner.
Det kan være de har sett noe som de vil undersøke mer. Tok de biopsi da hun var der? Hvis ikke kan det være de så noe de vil ta biposi av. Det skjedde med moren min.

Back
Topp