Tusen takkHurra for Kengu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHurra for Kengu!
Tusen takkGratiss kengu![]()
Var jo ikke noe sjokk at det kom dårlige nyheter ut av siste ct på pappa også....
Tett timeplan!Sol ute 6 grader men jeg fryserskall hente 2 st på skolen snart. Lekser lage middag hente i bhg . Spise middag leke litt og kjøre barn på aktivitet
Stort sett likt mandag-torsdag.Tett timeplan!
Misunner deg ikke. Her er ungene fremdeles for små for aktiviteter. Eller, hadde det vært et vanlig år hadde vi kanskje startet med dans eller noe for eldste. Når kollektivreiser er frarådet på det sterkeste og vi har nedstenginger i hytt og pine utsetter vi det til 2022.Stort sett likt mandag-torsdag.
. De får roet ned før leggetid og jeg kan surfe på mobilen.Det er ikke den dummeste jobben nei.Badevakt for ungene. De får roet ned før leggetid og jeg kan surfe på mobilen.
Tusen takkGratulerer med dagen, Kengu!
![]()
Tusen takkHipp hurra for deg, Kengu![]()
KlemVar jo ikke noe sjokk at det kom dårlige nyheter ut av siste ct på pappa også....
Kanskje like greit? Bedre det enn å bli smittetOg da var det enda mer smitte på skolen.
Sitter og lurer på når vi kommer i karantene....
Føler det nesten bare er et spørsmål om tid nå
Selvfølgelig, men det jeg er redd for er om barna blir nærkontakter, og men den britiske varianten som herjer nå kan de finne på å bli smittet..Kanskje like greit? Bedre det enn å bli smittet
Selvfølgelig, men det jeg er redd for er om barna blir nærkontakter, og men den britiske varianten som herjer nå kan de finne på å bli smittet..