Mars 2018

Ja, jeg har sett flere som gjør dette.
Kan jeg gjøre det når som helst i syklusen, vet du? Fikk mensen i dag å forhåpentligvis innsett dag 19 (var slik forrige mnd).
Hvem som gjør scratching? :)
Jeg gjorde det hos Hausken. Men du kan jo spørre på sykehuset? Er sikker på at det var det som hjalp den siste gangen :) Husker ikke helt hvilken dag, men det må være en menstruasjon imellom. Men det er verdt å vente på hvus det er det som skal til for at det klaffer

Jeg er hvertfall ikke gravid lenger. Blør masse, store koagler som kommer ut, masse kramper og smerter i magen også. Måtte dra på apoteket å kjøpe bind som nesten er like store som bleier.. håper det går fort over så at vi kan sette inn de to embryo som vi har på frys. Noen som vet hvor lang tid man må vente for å prøve på nytt? Jeg gjør det privat og ikke offentlig.

Jeg gjorde det hos Hausken. Men du kan jo spørre på sykehuset? Er sikker på at det var det som hjalp den siste gangen :) Husker ikke helt hvilken dag, men det må være en menstruasjon imellom. Men det er verdt å vente på hvus det er det som skal til for at det klaffer

Skal sjekke det ut, tusen takk for tips[emoji1][emoji106]

Åssen går det med alle her inne?[emoji4]

Jeg har vel verdens rekord i testing denne gangen, men er gravid... får bare ikke helt til å tro det enda. Er 6+2 i dag og skal på første UL på mandag. Hvordan er det med deg? :)

Jeg har vel verdens rekord i testing denne gangen, men er gravid... får bare ikke helt til å tro det enda. Er 6+2 i dag og skal på første UL på mandag. Hvordan er det med deg? :)

Ååå gratulerer så mye[emoji2] Spennende med UL[emoji4]
Er 9+6 idag og skal på ny UL på onsdag[emoji4] Formen er så der,mye kvalm og veldig trøtt og sliten[emoji849] Men skal vel ikke klage[emoji4] Magen har vokst mye så klarer snart ikke skjule det lenger heller[emoji23]

Back
Topp