Testa mere?
Ja, negative tester både i dag og i går. To dager til testedag men er ganske sikker på at de burde blitt positive til nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testa mere?
Negativ test i dag 15 DPO. Livet er urettferdig!
ser strekenHjelp.. nå tok jeg en test og der var streken sterkere.. vet ikke hva jeg skal tru nå. Men forskjellen er at jeg samlet mere mengde urin, pleier ikke tisse så mye ellers! Kan det ha vært problemet? Hva syns dere om denne streken?
ser strekenLurt å holde stripsen ned i glass med urin i 5 sekunder ja.. håper det stemmer[emoji813]
stakkar, så leit å høre [emoji21][emoji29]Stemmer nok ikke.. fikk positiv idag tidlig å.. men fikk kramper i magen etterpå o begynte å blø.. blør masse så da er jeg hvertfall ikke gravid nå uansett...
Så synd! Har dere flere på frys? Vi må i gang med sprøyter igjen neste gang.Huff så dumt!Helt enig med deg!
Negativ test her også.
Så synd! Har dere flere på frys? Vi må i gang med sprøyter igjen neste gang.
Jeg har startet rett på forsøk uten pausemnd. Dette var privat.Hva tror dere, er det noen som har gått rett på sprøyter i syklusen etter fryseforsøk eller må jeg uansett vente en mnd før jeg kan begynne på sprøyter? Jeg er så lei denne ventinga..
Takk for oppløftende svar!Jeg har startet rett på forsøk uten pausemnd. Dette var privat.

Anbefaler scratching før du setter inn de siste egga,hvis du ikke allerede har gjort detJa, har heldigvis to egg igjen, veldig spent på hvordan det går.
Håper du får starte opp igjen fort![]()
Huff, beklager for fravær og lite oppdatering på forsiden. Jeg har gått i kjelleren. Er sykemeldt og orker ikke så mye. Venter på samtale med legen på IVF. Må i gang med nytt uttak om flere forsøk så får se hva jeg greier.
Gratulere til dere gravide[emoji173]leit å høre om dere som er i samme båt som meg. Vi skal vel greie det til slutt[emoji173]

Jeg har også fått negativt forsøk nå og må ha nytt uttak. Er det pga negativt forsøk du er sykmeldt? Føler med deg. Er tøft dette.Huff, beklager for fravær og lite oppdatering på forsiden. Jeg har gått i kjelleren. Er sykemeldt og orker ikke så mye. Venter på samtale med legen på IVF. Må i gang med nytt uttak om flere forsøk så får se hva jeg greier.
Gratulere til dere gravide[emoji173]leit å høre om dere som er i samme båt som meg. Vi skal vel greie det til slutt[emoji173]
Takk[emoji173]Ikke tenk på det. Føler med deg. Det er beintøft å gå igjennom dette. Håper du føler deg bedre snart.![]()
Ja det er tøft og derfor jeg er sykemeldt. Har vært mange år i IVF-bobla. Fått ett barn men greier ikke bli gravid med søsken. Flere runder nå uten resultat. Jeg blir 40 år i oktobet og føler tiden renner fra meg. Jeg kjennet det sliter på psyken...Jeg har også fått negativt forsøk nå og må ha nytt uttak. Er det pga negativt forsøk du er sykmeldt? Føler med deg. Er tøft dette.
Hva tror dere, er det noen som har gått rett på sprøyter i syklusen etter fryseforsøk eller må jeg uansett vente en mnd før jeg kan begynne på sprøyter? Jeg er så lei denne ventinga..
Anbefaler scratching før du setter inn de siste egga,hvis du ikke allerede har gjort det![]()