Mars 2018

Hjelp.. nå tok jeg en test og der var streken sterkere.. vet ikke hva jeg skal tru nå. Men forskjellen er at jeg samlet mere mengde urin, pleier ikke tisse så mye ellers! Kan det ha vært problemet? Hva syns dere om denne streken?
ser streken:) Lurt å holde stripsen ned i glass med urin i 5 sekunder ja.. håper det stemmer[emoji813]

Hva tror dere, er det noen som har gått rett på sprøyter i syklusen etter fryseforsøk eller må jeg uansett vente en mnd før jeg kan begynne på sprøyter? Jeg er så lei denne ventinga..

Så synd! Har dere flere på frys? Vi må i gang med sprøyter igjen neste gang.

Ja, har heldigvis to egg igjen, veldig spent på hvordan det går.
Håper du får starte opp igjen fort :)

Hva tror dere, er det noen som har gått rett på sprøyter i syklusen etter fryseforsøk eller må jeg uansett vente en mnd før jeg kan begynne på sprøyter? Jeg er så lei denne ventinga..
Jeg har startet rett på forsøk uten pausemnd. Dette var privat.

Huff, beklager for fravær og lite oppdatering på forsiden. Jeg har gått i kjelleren. Er sykemeldt og orker ikke så mye. Venter på samtale med legen på IVF. Må i gang med nytt uttak om flere forsøk så får se hva jeg greier.
Gratulere til dere gravide[emoji173]leit å høre om dere som er i samme båt som meg. Vi skal vel greie det til slutt[emoji173]

Huff, huff jenter.... jeg føler så utrolig mye med dere, det er så slitsomt og psykisk belastende hele prosessen.

Jeg har hatt et håp i 8 år, men på 5 av disse årene har vi ikke fått muligheten til hjelp og det er ekstremt slitsomt.... så ikke gi opp jenter, det er mange der ute som heier på dere...

Mitt beste tips: prøv å gi litt fa... da går plutselig alt mye bedre xsmile5

Masse lykkestøv til dere alle :hello2

Huff, beklager for fravær og lite oppdatering på forsiden. Jeg har gått i kjelleren. Er sykemeldt og orker ikke så mye. Venter på samtale med legen på IVF. Må i gang med nytt uttak om flere forsøk så får se hva jeg greier.
Gratulere til dere gravide[emoji173]leit å høre om dere som er i samme båt som meg. Vi skal vel greie det til slutt[emoji173]

Ikke tenk på det. Føler med deg. Det er beintøft å gå igjennom dette. Håper du føler deg bedre snart.:happy:

Jeg har også fått negativt forsøk nå og må ha nytt uttak. Er det pga negativt forsøk du er sykmeldt? Føler med deg. Er tøft dette.

Jeg har også fått negativt forsøk nå og må ha nytt uttak. Er det pga negativt forsøk du er sykmeldt? Føler med deg. Er tøft dette.
Ja det er tøft og derfor jeg er sykemeldt. Har vært mange år i IVF-bobla. Fått ett barn men greier ikke bli gravid med søsken. Flere runder nå uten resultat. Jeg blir 40 år i oktobet og føler tiden renner fra meg. Jeg kjennet det sliter på psyken...

Jeg gjorde det og det sist forsøk. Og det er det beste forsøket sålangt![emoji847]

Anbefaler scratching før du setter inn de siste egga,hvis du ikke allerede har gjort det :)

Ja, jeg har sett flere som gjør dette.
Kan jeg gjøre det når som helst i syklusen, vet du? Fikk mensen i dag å forhåpentligvis innsett dag 19 (var slik forrige mnd).
Hvem som gjør scratching? :)

Back
Topp