Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men i helsike.... etter den tørket...
å herregud, nå blir det spennende.
Har ikke fler sånne trst tidlig så dette er en vanlig.. ser skygge der ikke sant?

Har ikke fler sånne trst tidlig så dette er en vanlig.. ser skygge der ikke sant?
Hvor mange dpo er du?
God påske til dere alle. Jeg er i dag 12 DPO men har ikke testet fordi jeg er hos foreldrene mine med søsken og familien dems. Jeg orker ikke påkjenningen med negativ test i dette selskapet så jeg må bare vente til vi kommer hjem. Men nå når jeg vet at jeg kunne fått et svar på test så tenker jeg på dette hele tiden. Derfor må jeg bare lufte det her for dere. Føler meg så flink som ikke tester, men sannheten er nok at jeg gruer meg helt forferdelig til å få svaret fordi jeg tror det er negativt.
Testet i dag, ikke antydninger til noenting....
Jeg er bare ekstremt tørst om natta, ellers tror jeg resten er Lutinus..
Har du testet enda?
Åååå så spennende! Når blir neste test?))

Jeg har så hinsides mange liggende, så nå blir det morgen og kveld hver dag
Her er fra nå....
Jeg har så hinsides mange liggende, så nå blir det morgen og kveld hver dag
Her er fra nå....
Gratulerer[emoji7]
Ja, dette ser relativt lovende ut.Imn86, var ikke vi i samme type gruppe høsten 2017 også...?
Jo, det kan hende! Jeg var i både september, oktober og november[emoji849]
Men nå var jeg i Februar da! 10+0 idag[emoji7]
Men så gøy og se det ordner seg for langtids slitere til slutt....Jeg var vel oktober eller november, syns jeg dro kjensel på nicket ditt. 10 uker ja, gratulerer.... er laaaaaangt dit enda for megMen så gøy og se det ordner seg for langtids slitere til slutt....