Mars 2016

Da er jeg ruger igjen :) Testdato 4 april. Idag har jeg klump i halsen. Mye følelser. Håper virkelig at dette her går veien. :)
Rug vel :D Krysser fingrene for pos test etterhvert :-)

Du har rett på tettere oppfølging denne gangen! Jeg hadde svangerskapsforgiftning siste mnd av svagnerskapet med min sønn... jeg er blitt anbefalt tettere oppfølging fra uke 20 ved senere graviditeter...
og gratulerer så mye :-D
Ok, jeg får forhøre meg litt når jeg skal på 1.svangerskapskontroll til jm :)

Da er jeg ruger igjen :) Testdato 4 april. Idag har jeg klump i halsen. Mye følelser. Håper virkelig at dette her går veien. :)
Lykke til med ruginga :)

c3356304854347ee47f213bfdc69b3ae

Positiv test på kveldsurin i dag!!! ❤❤❤ Håper det ikke blir kjemisk slik som sist.. Beklager dårlig bilde. Jeg er svak, skulle egentlig vente til i mrg tidlig :P

Positiv test på kveldsurin i dag!!! ❤❤❤ Håper det ikke blir kjemisk slik som sist.. Beklager dårlig bilde. Jeg er svak, skulle egentlig vente til i mrg tidlig :P
Hurra :-)

Gratulerer, skal gå veien det her!

Ååå!! Gratulerer så mye!! Så utrolig gøy! Gleder/ gruer meg til min test i morgen..

Hurra poppi. Gratulerer :)

Poppiiiiiiiii hva var det jeg sa??? Får tårer i øynene her. Jeg fikk en så sterk følelse for at du kommer til å bli gravid en dag jeg skulle til å svare på meldingen din. Håper dette klamrer seg fast helt til termin :) ❤❤❤❤ la positive tester renne inn i denne gruppen. Amen :) :) :D

Poppiiiiiiiii hva var det jeg sa??? Får tårer i øynene her. Jeg fikk en så sterk følelse for at du kommer til å bli gravid en dag jeg skulle til å svare på meldingen din. Håper dette klamrer seg fast helt til termin :) ❤❤❤❤ la positive tester renne inn i denne gruppen. Amen :) :) :D

Å du er da god!! ❤❤❤ jeg har virkelig ikke hatt trua på dette fryseforsøket, men i dag morges var formen slik at jeg fattet mistanke. Rug godt Mia83, så ønsker jeg at vi begge kan kakle sammen videre i terminklubb til slutt :D

Jeg hadde innsett idag for første gang og jeg er ny her. Tenkte det var greit å skaffe meg bruker her slik at jeg slipper å gjøre mannen min gal. Han sier at han føler med meg, men han vet ikke hva jeg går gjennom. Koselig å se at flere er blitt gravide og ønsker dere lykke til❤️

Jeg hadde innsett idag for første gang og jeg er ny her. Tenkte det var greit å skaffe meg bruker her slik at jeg slipper å gjøre mannen min gal. Han sier at han føler med meg, men han vet ikke hva jeg går gjennom. Koselig å se at flere er blitt gravide og ønsker dere lykke til❤️

Velkommen til oss :) er greit å ha noen å prate med som er i samme båt :D

Sterkere test i dag, 13 dpo :)

e4f58915f9ba7bb8b24b65c4de2a7775

Velkommen hit. :)

Velkommen hit :-)

Back
Topp