Mars 2016

Hvordan går det med dere?

Jeg er på dag 8 nå (ekskl innsett-dagen) og får brune flekker på crinone og på papiret. Jeg har hatt hodepine, hetetokter, svimmelhet og kvalme. Jeg har forresten blitt så glemsk og surrete. Humørsvingninger de luxe. Igår fikk jeg så lyst på pizza at mannen lagde en til meg og da jeg endelig fikk den, begynte jeg å gråte for jeg hadde ikke lenger lyst på pizza. Jeg gråter sjeldent, men nå har jeg ikke kontroll. :(

Jeg er også på rugedag 8. Vært veldig følsom. Romler, strekker og stikker fært i livmoren. Har hatt vondt i korsryggen også. Ved de tidligere forsøkene har jeg fått blødning rugedag 8 eller 9. Så idag imorgen er veldig kritiske for meg føler jeg. Hvis det begynner å blø så er nok løpet kjørt. Har bestemt meg for å vente å teste med til lørdag. Hva med deg? Når skal du teste? :)

Jeg er også på rugedag 8. Vært veldig følsom. Romler, strekker og stikker fært i livmoren. Har hatt vondt i korsryggen også. Ved de tidligere forsøkene har jeg fått blødning rugedag 8 eller 9. Så idag imorgen er veldig kritiske for meg føler jeg. Hvis det begynner å blø så er nok løpet kjørt. Har bestemt meg for å vente å teste med til lørdag. Hva med deg? Når skal du teste? :)

At du klarer å vente.. Er veldig spennende å følge deg, kunne ønske du ikke skulle vente så lenge :P

Krysser fingre og tær for deg idag og imorgen❤️
Jeg holdt nesten på å teste meg idag, men ombestemte meg i siste liten. Jeg skal prøve å la være å teste frem til rugedag 10,11 eller 12:happy:

Last edited:
Igår kveld RD 8, kom det ut brunt blod og det har kommet mer idag:(

Har sinnsyke menssmerter idag, så det er nok TR som kommer:'(

12 dpo og fortsatt ingen økning i styrke på testene, så skjønner ikke hva det kan være. Det er nå 14 dager siden 10 000 ie og 10 dager siden 4000 ie pregnyl. Den skal lissom ikke sitte så lenge da. Syns også de er noe svake til å være 12 dpo med tanke på graviditet.
2854b8dadaf442404c4b4735c36efbfa

Igår kveld RD 8, kom det ut brunt blod og det har kommet mer idag:(

Har sinnsyke menssmerter idag, så det er nok TR som kommer:'(

Huff nei, håper ikke det er tr. Jeg hadde litt blod inatt og idag tidlig. Men det var ikke sånn frisk blod. Så det må være fra slimhinnen. Denne gangen blødde jeg ved innsett, det stoppet 2 dager etter innsett. Har ikke kommet noe mer blod resten av dagen. Tørr ikke å teste :(

12 dpo og fortsatt ingen økning i styrke på testene, så skjønner ikke hva det kan være. Det er nå 14 dager siden 10 000 ie og 10 dager siden 4000 ie pregnyl. Den skal lissom ikke sitte så lenge da. Syns også de er noe svake til å være 12 dpo med tanke på graviditet.

Ser strekene.. Blir spennende å følge med deg..

Huff nei, håper ikke det er tr. Jeg hadde litt blod inatt og idag tidlig. Men det var ikke sånn frisk blod. Så det må være fra slimhinnen. Denne gangen blødde jeg ved innsett, det stoppet 2 dager etter innsett. Har ikke kommet noe mer blod resten av dagen. Tørr ikke å teste :(
Kan ikke være en festeblødning da?

Blir noen spennende dager:dead:

Vel jeg har ikke noen symptomer og har hatt endel brun spotting idag. Har kjøpt nye tester med ukeindikator så får jeg se. :bored: Vet jo at ikke jeg kan stole på de i forhold til en abort. Men trur jeg må bare

Back
Topp