Lykkelitenivf
Betatt av forumet
Sluttet heldigvis og blø i løpet av kvelden. Så får håpe det var en implantasjonsblødning.Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sluttet heldigvis og blø i løpet av kvelden. Så får håpe det var en implantasjonsblødning.Hvordan går det med deg?
Så bra at du sluttet å bløSluttet heldigvis og blø i løpet av kvelden. Så får håpe det var en implantasjonsblødning.
Uff så ekkeltSå begynte jeg blø igjen nå. Snakk om ustabilt. Merker at jeg kommer til å gå til innkjøp av flere tester.
Takk. Ja dette er litt ekkelt. Vet ikke om jeg greie vente til ul uke 6. Får kanskje ta kontakt med klinikken. De får ikke gjort så mye men kan jo si hva jeg Bør Gjøre videreUff så ekkeltHåper at det er ufarlig, krysser fingrene for deg
![]()
Ring de på tirsdag å hør duTakk. Ja dette er litt ekkelt. Vet ikke om jeg greie vente til ul uke 6. Får kanskje ta kontakt med klinikken. De får ikke gjort så mye men kan jo si hva jeg Bør Gjøre videre
Så begynte jeg blø igjen nå. Snakk om ustabilt. Merker at jeg kommer til å gå til innkjøp av flere tester.
Så begynte jeg blø igjen nå. Snakk om ustabilt. Merker at jeg kommer til å gå til innkjøp av flere tester.
Nei det har ikke det. Håper det slutter snart jeg ogSatser på at det er ufarlig❤Har det har stoppet ila natta?
Nei det har ikke det. Håper det slutter snart jeg og![]()
Håper det ikke starter igjenDa er det stoppet igjen for nå.
Da er det stoppet igjen for nå.
Ja nå får det være nok.Håper det ikke starter igjen![]()
Er idag 9 dpo. Aner ikke om det har klaffet eller ikke. Har en del symptomer, men det kan like gjerne være progesteron som gjør. Startet teste ut EL sprøyten fra 5 dpo og slenger ved bilde jeg tok idag 9 dpo.![]()
Åssen går det med testingen?