Er vi 5 stykk nå eller flere? Poppi, plexy, meg, lille_my83 og veldig_spendt?og så har vi termin på nesten likt?
Edit. Vi er hele 6 stykk så langt. Glemte WCE![]()
Tror det stemmer ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vi 5 stykk nå eller flere? Poppi, plexy, meg, lille_my83 og veldig_spendt?og så har vi termin på nesten likt?
Dagens test, tatt 6 timer etter siste dotur i natt.. Usikker på om det er noe særlig stigning da og syns den er litt svak :/ Men håper at det blir stigning i mårra ihvertfall og at det ikke blir en ny kjemisk...Vis vedlegget 168187
TakkJeg syns den ser sterkere ut.. Krysser fingrene for deg, men kjenner til den følelsen..
TakkFant One step tester i skapet på badet så får sjekke litt med dem de neste dagene, urutinert og glemte at det er helligdager så har ikke fått nye wondfo strimler i posten enda
Det er ihvertfall stigning fra rugedag 7 og til idag rugedag 9, så er vel bare å vente å se
![]()
Kjenner følelsen, jeg har så sykt mye murringer i tillegg så like nervøs hver gang jeg er på do jeg åFøler egentlig for å teste hele tiden.. Uff.. Har en cb med ukeindikator igjen.. Tenkte å vente med den til mandag og håper at den da vise 2-3 uker.. Har lett angst hver gang eg er på do.. Har hatt 2 spontanaborter tidligere..
Dagens test, tatt 6 timer etter siste dotur i natt.. Usikker på om det er noe særlig stigning da og syns den er litt svak :/ Men håper at det blir stigning i mårra ihvertfall og at det ikke blir en ny kjemisk...Vis vedlegget 168187
Lite annet vi kan gjøreJeg syntes streken ser sterkere ut. Kjenner følelsen selv. Men vi må bare tenke at det ikke er annet i gjøre enn å vente.. Desverre![]()
Lite annet vi kan gjøreLite god på å vente, eier ikke tålmodighet
Men men, tenker det blir en blodprøve på tirs og torsdag ihvertfall, tipper fastlegen lar meg ta det
har en cb pluss til i mårra tidli og får kjøpe en ny på lørdag
![]()
Krysser fingrene for fin stigning og terminspirer hos oss beggeJeg er også ganske utålmodig![]()
Jeg har elleve billigtester som jeg kan svi av den neste uka![]()
har ingen CB men tenkte kanskje å kjøpe en 2-pk til lørdag. Får se hvordan testene blir de neste dagene.
Si 7 da så får vi med meg ogEr vi 5 stykk nå eller flere? Poppi, plexy, meg, lille_my83 og veldig_spendt?og så har vi termin på nesten likt?
Weee, 7 stk er kjempebraSi 7 da så får vi med meg og![]()
Si 7 da så får vi med meg og![]()
neeeeeeeeeeei...Hei.
Jeg var også gravid frem til i dag. Ble hentet i ambulanse pga store blødninger. Rett på akuttmottaket, så rett på operasjon.
Lille embryoet mitt ble bare 5+2.
Håper ingen av dere andre vil oppleve dette.Lykke til med svangerskapet deres alle sammen.
![]()
Å nei, så vanvittig trist å lese!! Nå ble jeg virkelig lei meg. Vi hadde jo innsett samme dag, og ble så glad da jeg så du hadde lykkes. Vi fikk nok en negativ, men vi kommer oss videre. Mange mange gode klemmer til deg!!Hei.
Jeg var også gravid frem til i dag. Ble hentet i ambulanse pga store blødninger. Rett på akuttmottaket, så rett på operasjon.
Håper ingen av dere andre vil oppleve dette.Lykke til med svangerskapet deres alle sammen.
![]()
Hei.
![]()
Grusomt...Hei.
![]()
Hei.
![]()