Marlenes Dagbok

Huff.. høres ut som er slitsom uke du har hatt! Kanskje du må sette deg ned å tenke på noe positivt?!? Tenk over hvilke gleder du har i livet og hvilke følelser du har i forhold til det å få baby! Når noe er negativt har det lett for å "balle" seg på!

Keep smiling!

Takk L87 :) noen ganger blir man bare påvirket av seg selv og det er da en vond sirkel av negativitet!
Er godt humør nå, skal se film med min kjære og spise litt godis :) herlige fredag:)

Nå har jeg kommet ut av dusjen, har vært å trent. Ingenting er bedre enn litt kaffe og boccasjokolade etter ei hard treningsøkt. Blir så godt humør av å trene, det føles bra i hele kroppen også :)

4 juni er ikm. Tenker igrunn ikke så veldig mye på det. Prøver å ikke tenke på om det er noe der og forventninger til det. Blir bare skuffet da. Syns det er gøy å lese om hvordan andre har det og de positive g-testene :) Vet jo at det blir min tur en gang!

Nå er det middagslaging til min kjære kommer hjem :)

Har hatt masse humørsvingninger igår og idag... Syns det er så tongt! Alt sambo gjør irriterer meg... ALT irriterer meg! Kan ikke noe for det, har bare lyst å stenge meg inne til hormonene slutter å rase!
Biter ting i meg, sier ikke noe...prøver å gjøre ting som til vanlig er gøy med er fortsatt sur og irriterende uten å ha noe spesiell grunn egentlig... I tilegg regner det!! [:'(]

Hatt ei venninne på middag og kaffe idag! Fortalte henne at vi prøver å få baby, da hun er vår nærmeste venninne og vært gravid selv. Følt meg fyllesyk idag (noe jeg er ennå) og jeg har ikke rørt alkohol på en stund. Det gikk noen kvalmebølger over meg igår kveld og i hele dag. Så jeg tok da en G-test (CB digital) der resultatet ble ikke gravid... Ble litt skuffa det må jeg si, MEN vi drar til syden om noen uker så da kan jeg jo drikke litt øl og kose meg :) Skal ta ei øl ikveld og [;)]
Blir så glad å se andre få positive tester, og jeg tror kvoten for februarforum er fylt opp nå så da blir det kanskje mars for oss :)

Oppdaterer syklusen mnd for mnd:
1pp - 31dager
2pp - ??

Trøtt som bare det imorgest. På dag 34 av syklusen, det begynner å bli litt rart at TR ikke kommer så jeg tar frem den siste CB digitale G-testen min og den lyser GRAVID imot meg!! Blir helt lammet, dette hadde jeg ikke forventet. Sambo blir kjempeglad han også! :) Må begynne å lese litt om svangerskap osv.

Du er nå 4 uker og 3 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 21. mai 2010

Hjertet begynner å slå: 15. juni 2010

Embryoet beveger seg: 9. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 16. juli 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 16. juli 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 30. juli 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 6. august 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 13. august 2010

Fosteret svelger og tisser: 27. august 2010

Tid for ultralyd: 3. september 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 10. september 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 24. september 2010

Fosteret begynner å høre: 15. oktober 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 12. november 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 17. desember 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 23. januar 2011

Antatt termindato: 13. februar 2011

Gratulerer så mye med spira [:D] Gleder meg til å bli bedre kjent med deg på Februar [:D]

ORIGINAL: Bina

Gratulerer så mye med spira [:D] Gleder meg til å bli bedre kjent med deg på Februar [:D]

Takk, gratulerer selv :) Ser ut som vi er ganske likt i svangerskapet! Spennende dette her :)

*Lykkelig82* var så sniill å finne tilbake til min gamle dagbok, Takk :) Bruker heller denne så kan jeg og evt andre følge fra dag 1 :)

Ny pp nye muligheter! har enda ikke fått TR etter SA så går bare å venter :) Leste at det kan ta 3-6 uker før man er tilbake som normalt! Så det blir spennende :)

Utrolig trist å høre at du har hatt SA! Hvordan forløp det?? Håper det klaffer fort igjen! :)

Hadde lysebrun utflod i en uke og i tilegg begynte symptomene å forsvinne... Følte meg ikke gravid rett og slett... Så en dag fikk jeg mens smerter å gikk for å tisse og da kom det litt blod og det endte på ett sykehus (var i syden da) der det kom masse blod og en klump (fikk aldri sett det). Men hadde ikke så vondt etterpå!
Så var det litt blødninger i 2-3 dager og etter det kjentes kroppen normal ut :)
Så nå er det bare å vente på en ny TR :)

Litt trist og lei idag! Sier til meg selv hele tiden at det var en mening med SA og siden jeg ikke fikk noe forhold til det så går det greit... Men det går ikke greit...skulle egentlig vært gravid nå!! Lurer på om ikke TR er rundt hjørnet, litt humørsvninger idag... Sambo har vært å trent så jeg har fått en time for meg selv, ikke at det ble så mye bedre.. Når jeg ikke har kontroll på kroppen min så blir jeg litt sprø! Vet ingenting, ikke om jeg har/får EL før neste TR og når kommer TR?  Huff, måtte bare få det ut her! Vil ikke påvirke sambo, fordi det får jo over da :)
Må bare smøre meg med den tålmodigheten jeg aldri har hatt [:)][;)]

ORIGINAL: marlene87

Litt trist og lei idag! Sier til meg selv hele tiden at det var en mening med SA og siden jeg ikke fikk noe forhold til det så går det greit... Men det går ikke greit...skulle egentlig vært gravid nå!! Lurer på om ikke TR er rundt hjørnet, litt humørsvninger idag... Sambo har vært å trent så jeg har fått en time for meg selv, ikke at det ble så mye bedre.. Når jeg ikke har kontroll på kroppen min så blir jeg litt sprø! Vet ingenting, ikke om jeg har/får EL før neste TR og når kommer TR?  Huff, måtte bare få det ut her! Vil ikke påvirke sambo, fordi det får jo over da :)
Må bare smøre meg med den tålmodigheten jeg aldri har hatt [:)][;)]

sender over en trøsteklem,og håper humøret stiger snart igjen..

skjønner at det er tøft, men snart sitter spiren igjen kan du se[:)]

Skjønner ingenting! Ømme pupper, sulten heeeele tiden, humørsvingninger, økt utflod og murring i magen....
Kan jeg være gravid eller er det systemet mitt som enda klusser etter SA`en...?
Skal teste imorgen tidlig... Vet ikke når IKM er eller EL for den del...

Hakke snøring! Tror ikke jeg er tilbake på første syklus fra den dagen jeg hadde SA... Venter bare på første TR nå sånn at jeg kan regne og følge med på dagene...
Det kan være pms ja :) håper litt på det sånn at kroppen får tid på seg :)

Huff, har ikke verdens beste dag idag... er så distrè og føler meg rar! Har jobbet og det har gått i ett i 3 uker, med lite søvn og avslapping... Det er liksom noe hele tiden. Familien maser om å møtes fra begge sider, jobbing og alt mulig annet. Man er for lite flink til å si nei for å samle energi.

Litt sånn gal av å ikke vite når jeg er i syklusen, og kroppen er ikke helt som vanlig. Har hatt TR symptomer siden tors...

Jaja, har kvelden sammen med min kjære om ikke annet ;)

Ingen TR idag heller... Men kjentes sånn ut imorgest da jeg stod opp!

Sitter å drikker litt eplete og venter på at bilen skal bli ferdig på verksted, så bærer det på jobb :)
Like greit, det regner som en foss idag... Skjønner ikke hvor sommeren blir av, vi har høstvær nå!

Back
Topp