Marlenes Dagbok

marlene87

Gift med forumet
Hei =)
Da har jeg nettopp blitt medlem her. Fant ut at det var lurt for å kunne snakke ut om ting og spørre om det man lurer på.
Har ingen barn ifra før så dette er helt nytt og skummelt!

Jeg er i PP1. Vi er kjempeklare for en liten baby [:D]
Men nå får jeg ikke sove om natta. Ligger å tenker på om d blir noe.
Har hard trening noe å si i begynnelsen? Huff...det er så mange spm. Får ta det litt som det kommer da :)

Btw: leser om flere som har en del pp (noe som er helt vanlig). vet ikke om jeg har tålmodighet til det :)

Da er jeg endelig hjemme etter 24 timer på jobb. Og godt var det, for da
gikk tankene til noe annet enn gravidtenking.

Mulig man vil så gjerne og kanskje har ett lite snev av hypokonderi, men kjenner jeg
er rar i kroppen på en måte. Murring nederst i magen, ubehag i korsryggen, sulten hele
tiden, oppblåst og veldig ømme brystvorter... Men d er sikkert ikke noe.
Hvis TR kommer denne gangen og blir d en skuffelse, men man må bare prøve på nytt.
Selv om jeg til tider blir sprø av å gå å tenke på d, for d må man jo!
Forventet TR er 2 mai

Da var dagen gått til grilling, sammen med mitt kjære gudbarn :) han er 1 år og helt nydelig! :)

hatt en del mens.smerter idag, kjenner det i korsryggen og nedre del av magen, itilegg hatt mye hvit utflod. kjennes ut som TR er på tur hvert øyeblikk...

Stakkars sambo! idag har jeg hatt skikkelig humørsvingninger, var så ille at jeg reagerte på det selv.
Har snuset i mange år og nå har jeg sluttet (eller prøver å slutte). Har holdt opp i en uke så d kan ha noe med
dette å gjøre. Åsså holder jeg på å spise meg ihjel. Matlyst er på topp, noe den ikke har vært på 2 år.
Alltid slitt med å spise. Dette har ikke noe med selvbilde og kroppen min å gjøre, men turnusarbeid.

7 dager igjen til testing. Blir nok å snikteste litt før ;)

Gratulerer så mye med dagbok, og velkommen til BV [:)]

Håper virkelig at alle symptomene du føler er en spire i magen.
Krysser for deg [:)]

Så koselig at dere svarer på dagboken min! Tar imot alle råd og erfaringer :)

Man kjenner nok ekstra på kroppen når man er i en sånn situ.
Har innstilt meg på at tr kommer på besøk, sånn at man ikke blir så skuffet.
Er forberedt på å prøve i noen mnd før d klaffer.
Tiden vil vise :)

Er litt negativ idag... Trur ikke det er noe spire på tur, har bare en følelse på det.
Håper vi kan få unger i det hele tatt. Det skal man ikke ta for gitt.
Venter bare på tr og håper hun kommer tidlig sånn at man kan begynne å
prøve igjen...

Har vært på ergonomikurs til nå, og jobb venter kl tre, så dagen går hvertfall
til andre ting enn tenking på baby :)

Tror jeg er blitt paranoid! Men idag har jeg hatt utflod som er litt misfarget (sorry detaljene). Skal ikke ha tr før 3 mai. Utfloden ga seg iløpet av ettermiddagen. Oppå alt dette er jeg skikkelig oppblåst, ser ut til at jeg er gravid i 6.mnd og såvidt jeg vet så skal ikke det være mulig ;) Men føler meg så rar! Blir spennende å se om tr kommer på besøk denne gang også!

Har en forkjølelse på tur så sikkert derfor man er litt uggen. Har arbeidshelg i helga og tenkte at jeg skulle
ta en g test imorgen, snikteste litt :) Er på dag 27 av 30 i syklusen. Krysser virkelig fingrene, men verden går ikke under om det ikke er noe denne pp. Har mange mnd å gå på :)

Har arbeidshelg med godt mot:) Men kjenner voldsomme mensmerter i korsryggen og murring nederst i magen. Har IKM imorgen og d kjennes ut som TR er på tur, noe den har gjort i flere dager nå. Håper bare den kan komme sånn at man kommer seg inn i ny pp. Eller at det er en spire der selfølgelig, men har tatt 2 g-tester som var negativ så har mistet motet på denne pp. 

Krysser fingrene og holder humøret oppe, det er så gøy å se at andre får positive g-tester :)

Jeg har innstilt meg på at TR kommer sånn at jeg ikke blir så skuffet, men innerst inne håper man jo! krysser fingrene for deg :)

TR skulle vært hær idag, men ikke tegn til henne. Bare en del hvit utflod :S
Har en følelse på at det ikke klaffa denne mnd, så håper TR bare kan komme så vi får begynt pp2 :D

Dette må være mnd dårligste dag! Våknet opp med helt forferdelig smerter i korsryggen og nederst i magen, og jaggu fikk jeg ikke mensen! Huff, men hadde egentlig forventet det. Da har jeg 31 dager i syklusen.

Det positivet er at vi er igang med ny pp så får vi håpe at det klaffer bedre denne gangen! skal kjøpe EL tester for å være på den sikre siden, da min syklus kan være litt ustabil.

Pratet litt med sambo igår angående om vi skulle forlovet oss, har hintet frem og tullet en del med dette. Får bare til svar at det er for tidlig og at det ikke betyr noe, bare ett ord liksom. Men det betyr mye for meg (det fikk jeg selvfølgelig ikke sagt, ble bare stille i min skuffelse). Han er den rette mannen i mitt liv, det er jeg 110% sikkker på. Har vært i noen forhold før og er sikker på hva jeg vil! Han sier at jeg er kvinnen i hans liv, og at han vil ha baby med meg osv. Men hvis jeg skal ha baby med en mann så skal d være oss i mange år fremover. Det er så mange skillsmissebarn idag og dette vil jeg prøve alt for å unngå. Dette er han forsåvidt enig i. Men hvorfor ikke forlovelse og vente noe år og så gifte seg hvis man føler at det er rett???

Er det bare oss jenter som synes dette er noe helt spesielt og setter pris på det? Tenker kanskje ikke gutta over d? Betyr det ingenting for dem?

så jeg ble da veldig lei meg igår, og når jeg fikk mensen idag ble det ikke noe bedre. Så nå sitter jeg med en kaffekopp og synes litt synd i meg selv :)

Da har tante rød reist avgårde og jeg håper hun ikke kommer tilbake på en laaang stund! :)

Er inne i pp2 og har EL om ca 8 dager og vi har allerde kommet godt igang med kosingen ;)
Vi er mye mer avslappet nå iforhold til prøvingen enn 1pp. Nå tar vi d som det kommer og bare koser oss egentlig. Er ikke så streng med meg selv og prøver å leve opp til normalt og ikke overdrive sunnheten i vente på baby =)

Er veldig positiv nå og tenker at dette ikke kommer til å klaffe med det første så vi får bare leve livet imens :)

Ps: sitter nå med ei iskald øl og nyyyyyyter det!!! [:D][:D][:D]

Kjære dagbok!
Når man sier at kroppen er en komplisert og avansert skapning så skal jeg signere på denne!
Jeg har alltid hatt kontroll på EL og TR men nå, ja nå når man virkelig skal vite og få ting til å klaffe for å klare å lage en liten spirrevipp så funker det ikke. Kjøpte inn en hau med G-tester og El tester, men viser noen av dem noe...nei!! huff...

Kjære dagbok! håper jeg får skrive noe positivt i deg neste gang!

Fy for en dag! Har ikke hatt en så dårlig dag på flere år! Jeg stod virkelig opp på feil fot. Har vært på dagvakt og jeg er så vimsete idag. Telefonen min sluttet å virke, pc`en også! På vei hjem tryna jeg skikkelig på sykkelen og slo meg. Da jeg kom hjem begynte bare tårene å trille når jeg så sambo. Knakk helt i staver.
Det stoppet ikke der. Brant meg på handa og hadde uenigheter med noen på jobb. Tårene har bare trilla i hele dag så har holdt meg innendørs. Huff... Livet skal ikke være lett altså, men det som ikke gjør en svakere blir man sterkere av :) Håper ei go natts søvn gjør underverker imorgen, for denne dagen tok bare kaka!

Vet akkurat ossen du har d....noen daer er bare dritt!!Får håpe du slipper å vente så lenge da:))

Back
Topp