maritparit!!!

*buffy*

Elsker forumet
JEG SER DEG!!!!!

har du blitt mamma??!! jente/gutt?

fortell fortell!!

du har vært dyyyyypt savnet![:)]

åhhh, grattis så masse med mathilda!! vakkert navn![:)]

vil se bilde etterhvert, altså!!

grattis til pappa'n også!! kooose dere masse med lillejenta!

gratulerer med jenta [:)]

ORIGINAL: MaritParit

Tusen tusen takk!! Jeg er veldig fornøyd med navnet. Var pappan som begynte å kalle henne for det på sykehuset, og det passer utrolig godt til henne.
Jeg har bestemt meg for å ikke legge ut bilder. Synes det er så deilig å være anonym her jeg. Selv om jeg sikkert kunne laget et 12-binds leksikon om henne av ren og skjær stolthet. [:D] Men kanskje du kan få et bilde - specially for u my friend [:D]

ja skjønner! men hvis du vil da, så kan du i så fall sende meg bilde på pm da vettu..[:)]
nysgjerrigper jeg..

Det skal du ikke se bortifra! (Men da trenger jeg å få oppskriften på hvordan det gjøres. Og det med teskje!! [:D])
Jeg kan tegne henne... strekbebbis [:D] 

(Ps: Se så blid jeg er dah, jeg ler og smiler om hverandre... all the time! Hihi)
Neida, mista ikke min sarkastiske humor med morkaka, men nyt mitt blide åsyn as long as it lasts [8D]

[:D][:D][:D]
ok, men bildet kan vi ta senere vettu. skal finne senga nå..
strekbebiss funker bra det også... [8D]

men du forrest'n, hvordan gikk fødselen?

ORIGINAL: *buffy*

Det skal du ikke se bortifra! (Men da trenger jeg å få oppskriften på hvordan det gjøres. Og det med teskje!! [:D])
Jeg kan tegne henne... strekbebbis [:D] 

(Ps: Se så blid jeg er dah, jeg ler og smiler om hverandre... all the time! Hihi)
Neida, mista ikke min sarkastiske humor med morkaka, men nyt mitt blide åsyn as long as it lasts [8D]

[:D][:D][:D]
ok, men bildet kan vi ta senere vettu. skal finne senga nå..
strekbebiss funker bra det også... [8D]

men du forrest'n, hvordan gikk fødselen?

Neida, hva skal man si. Litt komplikasjoner, ble satt i gang. Det drøyde lenge. Men, alt i alt : Jenta er velskapt og jeg har det fint nå ! [:)] 
Og det er jammen mye sannhet i at man glemmer mye at det en har nettopp har vært igjennom, når babyen kommer ut og er frisk og velskapt!! Det trodde jeg overhodet ikke på før jeg opplevde den følelsen selv.

så sant, så sant..[:)]
men nå går jeg til sengs, maritparit!! du får ha en goood første-natt-hjemme-med-baby natt da!! kos dere masse, og så snakkes vi siden![:)]

ORIGINAL: siljekr

gratulerer med jenta [:)]

Signerer.

gratulerer med den vesle prinsessa

ORIGINAL: maysen

gratulerer med den vesle prinsessa

GRATULERA MED PRINSESSA!!!!!!

ORIGINAL: deerylou

Gratulerer med den lille jenta

GRATULERER SÅ MYE MED PRINSESSA[:D]

Gratulerer så mye- og velkommen til verden lille Mathilda [:D][:D]

Gratulerer så masse med lille jenta [:D] Nyydelig navn dere har valgt [:)]