Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaritParit
Tusen tusen takk!! Jeg er veldig fornøyd med navnet. Var pappan som begynte å kalle henne for det på sykehuset, og det passer utrolig godt til henne.
Jeg har bestemt meg for å ikke legge ut bilder. Synes det er så deilig å være anonym her jeg. Selv om jeg sikkert kunne laget et 12-binds leksikon om henne av ren og skjær stolthet. [:D] Men kanskje du kan få et bilde - specially for u my friend [:D]
Det skal du ikke se bortifra! (Men da trenger jeg å få oppskriften på hvordan det gjøres. Og det med teskje!! [:D])
Jeg kan tegne henne... strekbebbis [:D]
(Ps: Se så blid jeg er dah, jeg ler og smiler om hverandre... all the time! Hihi)
Neida, mista ikke min sarkastiske humor med morkaka, men nyt mitt blide åsyn as long as it lasts [8D]
ORIGINAL: *buffy*
Det skal du ikke se bortifra! (Men da trenger jeg å få oppskriften på hvordan det gjøres. Og det med teskje!! [:D])
Jeg kan tegne henne... strekbebbis [:D]
(Ps: Se så blid jeg er dah, jeg ler og smiler om hverandre... all the time! Hihi)
Neida, mista ikke min sarkastiske humor med morkaka, men nyt mitt blide åsyn as long as it lasts [8D]
[:D][:D][:D]
ok, men bildet kan vi ta senere vettu. skal finne senga nå..
strekbebiss funker bra det også... [8D]
men du forrest'n, hvordan gikk fødselen?
Neida, hva skal man si. Litt komplikasjoner, ble satt i gang. Det drøyde lenge. Men, alt i alt : Jenta er velskapt og jeg har det fint nå ! [:)]
Og det er jammen mye sannhet i at man glemmer mye at det en har nettopp har vært igjennom, når babyen kommer ut og er frisk og velskapt!! Det trodde jeg overhodet ikke på før jeg opplevde den følelsen selv.
ORIGINAL: vind
Gratulerer med jenta.
ORIGINAL: deerylou
Gratulerer med den lille jenta