Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.
For det første er jeg i mot alle rusmidler (inkludert alkohol), fordi det er alltids noen som reagerer dårlig på det - og farlige situasjoner oppstår. Marijuana er et gate-way-drug, som betyr at det ofte leder til sterkere rusmidler (jeg har sett eksempler på det). Det kan også gjøre nok skade alene som å gi mennesker psykose og psykiske problemer (har sett det også). Jeg har også sett hva marijuanabruk og senere avhengighet gjør med familien til den som blir avhengig - det er heller ikke et pent syn.
Ja til medisinsk bruk. Problemet med å bruke dette som dop og kjøpe det på gata er at mange er tilsatt flere ting. Man sier at sånne rusmidler er veien til sterkere saker som kokain osv. Men dette er mye fordi mye marijuana og hasj er tilsatt feks kokain. Det er de som skal tjene mest mulig penger på dette og lage det sterkest mulig som er farligst. Så derfor veldig ja til medisinsk bruk,kunne nok hjulpet ganske mange.
Marihuana og hasjen idag har et høyere innhold av THC og et lavere innhold av det psykose- og angstdempende stoffet CBD enn for noen år siden[emoji4]
Det er mye problemer knyttet til jevnlig cannabisbruk, jeg er overrasket over at ikke flere er bekymret for dette... Schizofreni, psykoser, angst, hallusinasjoner.. Forskning viser en sammenheng mellom cannabisbruk og akutt hjerteinfarkt og hjerneslag[emoji20]
Må bare spørre Hva tenker du om Tekopp sitt innlegg?