*Minibønna*
Forumet er livet
Hvor på rygge er dere? Når drar dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SuperteamVet ikke faktisk!!!
vi skal innom sverige om 2 uker :P
Du bønna! Er systembolaget oppe på søndager??
ORIGINAL: *Minibønna*
ORIGINAL: SuperteamVet ikke faktisk!!!
vi skal innom sverige om 2 uker :P
Du bønna! Er systembolaget oppe på søndager??
vi bor litt lengre mot Moss... Vet hvor det er!!
Hadde lyst å treffe deg og Ella, men blir vel litt knapt på tida!!
ORIGINAL: MariaMommy
Kan ikke du sende meg nr ditt på pm, så kan vi evt meldes i morra -har også lyst til å treffe dere :)
Kan jo være vi får tid til å si hei, mannen kan kjøre til Sverige uten meg han ;)
Er jo letterer å kjøre til Strømstad og ta båten over til Sandefjord for dere, enn en time fram og tilbake til Moss...
Sender deg nummer!!!
ORIGINAL: MariaMommy
Kan ikke du sende meg nr ditt på pm, så kan vi evt meldes i morra -har også lyst til å treffe dere :)
Kan jo være vi får tid til å si hei, mannen kan kjøre til Sverige uten meg han ;)
Ja, men det et jo over en time fra båten i Horten til Sandefjord også, pluss 30 min ferge, hadde jeg heller tatt båten over fra Strømstad...
Om man er i Strømstad, og hopper på båten? I stede for å kjøre 7 mil opp til Moss, ta ferga og allikevel kjøre forbi Sandefjord?? Hadde lett tatt Strømstad fergen, får handle tax free og da[8D][;)] jeg gir jo bæng sånn sett... Ikke en problemstilling for meg, jeg bor her!!!
ORIGINAL: *Nikki*
jeg tenkte ta hortn/moss opp=) 3-5 timer var det ikke? alt i alt fra meg?
så vil jeg ta strømstad/sandefjord hjem for å shoppe tax free.. slik jeg tenkte da..=)
hva mener du maria?
ORIGINAL: Superteam
Om man er i Strømstad, og hopper på båten? I stede for å kjøre 7 mil opp til Moss, ta ferga og allikevel kjøre forbi Sandefjord?? Hadde lett tatt Strømstad fergen, får handle tax free og da[8D][;)] jeg gir jo bæng sånn sett... Ikke en problemstilling for meg, jeg bor her!!!
er ikke helt med på disse veiene! er ikke sarpsborg rett med sverige da?
ja du bor der :P lucky :P
jeg tenkte ta hortn/moss opp=) 3-5 timer var det ikke? alt i alt fra meg?
så vil jeg ta strømstad/sandefjord hjem for å shoppe tax free.. slik jeg tenkte da..=)
hva mener du maria?
da bruker vi kortest mulig tid opp til dere, så bruker vi heller litt lenger tid og shopper og koser oss hjem igjen. da spiller det ikke noe rolle om vi er litt seint hjemme=)