MariaMommy!

*Minibønna*

Forumet er livet
Hvor på rygge er dere? Når drar dere?

Heter kirkegrenda her vi er, ikke langt ifra noen forsvarsboliger som ligger i bankveien eller no -vet du hvor det er?
Vi reiser hjem i morra, vet ikke helt når enda da :) Håpte på en tur innom Sverige før vi drar :)

vi skal innom sverige om 2 uker :P

Du bønna! Er systembolaget oppe på søndager??

vi bor litt lengre mot Moss... Vet hvor det er!!
Hadde lyst å treffe deg og Ella, men blir vel litt knapt på tida!!

ORIGINAL: Superteam

Vet ikke faktisk!!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Vet ikke faktisk!!!

Nei, det er stengt på søndager!
Åpent fra 10 på lørdager![:)] Det har forskjellige stengetider på lørdager, kommer ann på butikken[:)] Noen steder 13 og andre 15!

Kan ikke du sende meg nr ditt på pm, så kan vi evt meldes i morra -har også lyst til å treffe dere :)
Kan jo være vi får tid til å si hei, mannen kan kjøre til Sverige uten meg han ;)

Er jo letterer å kjøre til Strømstad og ta båten over til Sandefjord for dere, enn en time fram og tilbake til Moss...

Sender deg nummer!!!
ORIGINAL: MariaMommy

Kan ikke du sende meg nr ditt på pm, så kan vi evt meldes i morra -har også lyst til å treffe dere :)
Kan jo være vi får tid til å si hei, mannen kan kjøre til Sverige uten meg han ;)

Er jo letterer å kjøre til Strømstad og ta båten over til Sandefjord for dere, enn en time fram og tilbake til Moss...

Sender deg nummer!!!
ORIGINAL: MariaMommy

men båten tar jo 2,5 timer..

Ja, men det et jo over en time fra båten i Horten til Sandefjord også, pluss 30 min ferge, hadde jeg heller tatt båten over fra Strømstad...

Ja, men det et jo over en time fra båten i Horten til Sandefjord også, pluss 30 min ferge, hadde jeg heller tatt båten over fra Strømstad...

husker bare vi tok sandefjord/strømstad da vi var i sverige å handlet barneutstyr i sommer! Og vi angret oss såååå for at vi ikke tok horten/moss hjem!

Men om vi skal handle noe godsaker er det kanskje best med båt:P
OG for ryggene til de søte små, at de får hvilt ryggen lenge!

koster jo ikke mye med den båten, så vi får jo se! jeg henger meg jo på flertallet!

da jeg og min kjære var på 3d ul i tønsberg var vi i sverige! går mye kortere tid med horten/moss ferga asså! meeen! :P litt greit å handle litt og :P hihi

Om man er i Strømstad, og hopper på båten? I stede for å kjøre 7 mil opp til Moss, ta ferga og allikevel kjøre forbi Sandefjord?? Hadde lett tatt Strømstad fergen, får handle tax free og da[8D][;)] jeg gir jo bæng sånn sett... Ikke en problemstilling for meg, jeg bor her!!!

Om man er i Strømstad, og hopper på båten? I stede for å kjøre 7 mil opp til Moss, ta ferga og allikevel kjøre forbi Sandefjord?? Hadde lett tatt Strømstad fergen, får handle tax free og da[8D][;)] jeg gir jo bæng sånn sett... Ikke en problemstilling for meg, jeg bor her!!!

er ikke helt med på disse veiene! er ikke sarpsborg rett med sverige da?

ja du bor der :P lucky :P

jeg tenkte ta hortn/moss opp=) 3-5 timer var det ikke? alt i alt fra meg?

så vil jeg ta strømstad/sandefjord hjem for å shoppe tax free.. slik jeg tenkte da..=)

hva mener du maria?

ORIGINAL: *Nikki*

så vil jeg ta strømstad/sandefjord hjem for å shoppe tax free.. slik jeg tenkte da..=)

hva mener du maria?

jeg slenger meg på strømstad båten:) vil handle taxfree:)) skal jo faktisk ut den 18 hehe:P får kompisbesøk fra kongsberg! han er bartender og skal blande gode drinker til oss:P

Jeg bor jo 30 min fra sarp...

er ikke helt med på disse veiene! er ikke sarpsborg rett med sverige da?

ja du bor der :P lucky :P

Var det jeg mente, og ikke kjøre helt opp til Moss og ned fra moss igjen, heller ta ferga over fra Sverige!!

hva mener du maria?

da bruker vi kortest mulig tid opp til dere, så bruker vi heller litt lenger tid og shopper og koser oss hjem igjen. da spiller det ikke noe rolle om vi er litt seint hjemme=)

blir sprø........

den gamle pc`n der funke ikke R som den skulle.... 6000 fattigere på ny pc og her sviker E stadig vekk... gir opp

må ni banke på e for at den skal komme

da bruker vi kortest mulig tid opp til dere, så bruker vi heller litt lenger tid og shopper og koser oss hjem igjen. da spiller det ikke noe rolle om vi er litt seint hjemme=)

nei det er jo ikke akkurat som om vi skal på jobb på mandagen igjen [:)][:)]

handle noen brett med brus og:P ikke hver dag man er i sverige:)

Back
Topp