NkariOgSnuppa
Forumet er livet
ORIGINAL: Tonjemoren
synes at hun skal ut. Det må være likt for alle! Hun skal ikke få særbehandling bare fordi hun er smart nok til å få sympati gjennom media...
enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
synes at hun skal ut. Det må være likt for alle! Hun skal ikke få særbehandling bare fordi hun er smart nok til å få sympati gjennom media...
ORIGINAL: Rimpro
ORIGINAL: *Babytutta*
ut i fra det jeg veit om saken, som er ca det du skriver så skal hu UT. sorry asså, men likt skal være likt. syns forferdelig synd på alle de andre som virkelig trenger asyl mer enn henne og som ikke har gjort bevisste ulovlige handlinger. skjønner hvertfall ikke hva alle demonstrer for, hun er jo absolutt ikke et spes. tilfelle i mine øyner.
Hun er jo et "spes" tilfelle... Staten trenger ikke hjelpe henne på NOEN SOM HELST MÅTE... hun vil klare seg helt fantastisk fint selv, det har hun klart i 9 år allerede..
Ser bare ikke poenget med hvorfor vi skal sende henne ut..
Hun er jo ikke noe annet enn en sterk resurs som vi virkelig har bruk for!
ORIGINAL: Vugge
ORIGINAL: Rimpro
ut i fra det jeg veit om saken, som er ca det du skriver så skal hu UT. sorry asså, men likt skal være likt. syns forferdelig synd på alle de andre som virkelig trenger asyl mer enn henne og som ikke har gjort bevisste ulovlige handlinger. skjønner hvertfall ikke hva alle demonstrer for, hun er jo absolutt ikke et spes. tilfelle i mine øyner.
Hun er jo et "spes" tilfelle... Staten trenger ikke hjelpe henne på NOEN SOM HELST MÅTE... hun vil klare seg helt fantastisk fint selv, det har hun klart i 9 år allerede..
Ser bare ikke poenget med hvorfor vi skal sende henne ut..
Hun er jo ikke noe annet enn en sterk resurs som vi virkelig har bruk for!
hvis hun blir på et rettferdig, lovlig og ikke-forskjellsbehandlende grunnlag mtp andre i samma situasjon, så VELKOMMEN, men det skjer nok ikke.
ja, hun er en ressurs, men de trenger ressurser i russland også. jeg skjønner bare ikke hvorfor hun blir en media-yndling.
men du sier på en annen side at siden hun har klart seg såpass greit å ikke er noen belastning men heller ressurs så godtar vi handlinger som er i strid med våre egne lover/regelverk?
med spes. så tenker jeg på personer som står i fare for å bli sendt ut men som har gått den "riktige" vei, i god tro om at de har papirer og reglemanget innabords. tar som eksempel laila navrud (som for en tid tilbake var mye i media. hun hadde noe feil med arb.tillatelsen sin som hun ikke visste om eller staten kunne forklare) DER hadde de en sak å kjempe, mener jeg.
legger ved en link om noen lurer på hva den saken gikk ut på (IKKE for å lage en ny diskusjon, men for å sammenligne å understreke poenget mitt).
http://dt.no/nyheter/kastes-ut-av-landet-1.5235886
Så det riktig å gifte seg inn i landet?.. (for å sette det på spissen..)
Maria kunne også gjort det og fått oppholdstilatelse..
ORIGINAL: Wayne`s Wife XL
definitivt UT.
Skjønner ikke det er tvil en gang...
ORIGINAL: JafseslafsaslappfisHvorfor fikk han ikke bli da? det der høres veldig rart ut synes jeg[:-][>:]
just for the record, det hjelper ikke å bare gifte seg i dette landet lengre,og håpe på å få bli...funker ikke slik lengre[;)]
da hadde mannen til stesøstra mi fått bli også,for de var gift..men neida