Mareritt...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Har hatt flere av dem denne gangen som gravid. Husker jeg har hatt 2 andre sykt levende mareritt denna graviditeten men husker ikke hva de handla om akkurat nå, kanskje fordi dette siste overskygger dem?
Så nå sitter jeg å gruer meg litt for å gå å legge meg... For dette var et litt for levende mareritt for min smak.
- Drømte om kommende storesøster i natt(natt til søndag), snuppa på 4,5år
jeg så ho klatra opp på et rekverk/gelender... husker jeg ropte på ho mens jeg gikk så rolig jeg kunne mot ungen på gilenderet... plutselig mista ho bare balangsen og ramla over...
Husker jeg løp mot rekverket i full panikk, men svimte av på veien og husker ikke noe etter det...

- Veit ikke hvor lenge etter jeg drømte at jeg faktisk våkna... men var skikkelig ekkelt for følte meg skikkelig neddopa... tenkte kanskje dem hadde gitt meg masse beroligene og eller sovemedisiner eller liknende å sendt meg hjem fordi jeg hadde takla ulykka så dårlig...
Husker jeg lå omtåka i dobbelsenga vår i morres... hørte stemmene til guttungen, svigerfar og mann min... men ikke no til jentungen. Turte ikke stå opp, bare begravde meg under dyna og sendte sms til mannen om at han måtte komme inn til meg. Hørte fortsatt bare de andre, kjente meg kvalm og isende redd der jeg lå den alt for varme dyna mi. Etter en lang stund kom gubben endelig kom inn til meg og jeg pannikkslagen spurte om hva som hadde skjedd med snuppa vår....
- Først da han svarte "hææ" og så midt sakt forvirra ut begynte det å gå opp for meg at det var en drøm
Forvirra, letta og fortsatt redd måtte min kjære krype oppi senga å bare holde rundt meg... for jeg grein sånn, utslitt og hysterisk... mest av alt av lettelse og litt i sinne over at det er lov å ha så levende drømmer

Resten av dagen har heldigvis bare vært bra!!!
Nå er planen å ta seg en kopp rettikoppen kakao og litt pottetgull til en eppisode av "Brothers and Sisters" før jeg finner senga og forhåpentligvis sover en deilig, tung og drømeløs søvn.

Drømmene man har når man er gravid er helt merkelige noen ganger.. Jeg har også hatt noen rare veldig levende drømmer.... Heldigvis ikke noen veldig skumle mareritt ennå,, Men hadde det med Vesla :S

Var råekkelt å våkne opp å ikke høre non lyder fra ho, og at det tok så lang tid før kommer
Grunnen var at ho satt å så NRKsuper på pappans mobil :P Gla jeg ikke er sanndrømt

Jeg har også noe helt voldsomme mareritt i denne graviditeten. Flere netter jeg våkner og nærmest hulker før jeg rister liv i mannen.. Nei uff sånt er ikke noe gøy og utrolig slitsomt!

Jeg har også noe helt voldsomme mareritt i denne graviditeten. Flere netter jeg våkner og nærmest hulker før jeg rister liv i mannen.. Nei uff sånt er ikke noe gøy og utrolig slitsomt!
Klem

Håper vi begge får en god natt uten mareritt i natt :)
WORD!!! Natta verden!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Så ekkelt ! Har hatt sånne grusomme mareritt i tidligere svangerskap, og vet hvor grusomt ekte det ksn virke! Har ikke hatt noen enda denne gangeb heldigvis, hvertfsll ikke enda!

Huff :-( det er så ekkelt å ikke få en god natt søvn pga mareritt når man sliter med å ha en god natt fra før av..
Jeg sliter også veldig med mareritt og helt sinnsyke rare drømmer.. Er aldri helt uthvilt :-(

Kjenner dessverre til dette. I forgårs måtte jeg tvinge meg selv til å våkne, fordi drømmen var så skummel. Jeg visste innerst inne at det var et mareritt - da klarer jeg som regel å våkne fra det. Sovner heldigvis nokså fort igjen.

Høres helt forferdelig ut med sånne mareritt!
Jeg har utrolig rare drømmer men har heldigvis ikke hatt noen som ligner på hva dere forteller om.

Back
Topp