mareritt?

Jupp! Kanskje ikke direkte mareritt, men skikkelig merkelige drømmer!!!

Jupp! Kanskje ikke direkte mareritt, men skikkelig merkelige drømmer!!!
Jeg har også merkelige drømmer! Hadde jo det før også, men nå er de sterkere på en måte...

Jeg sliter med mye marerittet? Drømmer alt mulig forferdelig! Flere?

Jeg har masse mareritt… Og merkelig nok skvetter jeg av ting jeg aldri ville skvetti av før, mens jeg kan drømme om de blodigste ting, men våkne helt rolig.. Haha…
Jeg drømte her om dagen at jeg måtte drepe en hel haug med folk, med et spett i hodet :confused: Blod overalt… men jeg måtte, fordi det var en sekt som fikk folk til å drepe.. Så jeg måtte rett og slett utrydde dem.. Våknet, og var heeelt rolig og ikke litt redd engang! :confused:
Mens i natt drømte jeg at jeg kjørte en bil på en mørk vei, mot der jeg er oppvokst. Er veldig lite gatelys der, og jeg så litt dårlig. Plutselig skrapa bilen nedi pga en dump, og jeg sjokkvåknet og fikk ikke sove igjen! Skikkelig ekkel følelse i hele kroppen! :confused004 Merkelig!

Masse mareritt, helt grusomt. Og jeg får besøk av "døde" om natten, ikke skummelt, men rart att de plutselig kommer i drømmene. Og har hatt minst 20 SA i drømmene de siste 4 ukene..:-P nesten en hver natt...

Jeg å har begynt å drømme enten helt meningsløse drømmer, eller skikkelige mareritt. Å mareritt har jeg så si aldri ellers, så det er fryktelig skummelt syns jeg ^_^

Med merkelige drømmer så mener jeg helt meningsløse drømmer. Kan våkne og bare tenke, hva?! Hvordan klarer hjernen min å putte alt dette i samme smørje...

Det sto i Pregnancy-appen min for et par dager siden at rare drømmer er et sjeldent svangerskapssymptom:)

Strange dreams: Plenty of women report having strange dreams during the days and weeks between conception and finding out that they are pregnant.These dreams could be caused by rising hormone levels, or could be a little sign from your intuition telling you that things in your life are changing. It could also mean your fatigue is causing you to reach the deeper levels of sleep where more realistic and imaginative dreams tend to evolve from. - See more at: http://www.health-and-parenting.com/strange-pregnancy-symptoms/#sthash.rHwDMDFq.dpuf

Mye mareritt og rare drømmer her også!

jada... her drømmes det! mest tydlige og rare drømmer, ikke mareritt heldigvis! :P

Jeg drømmer og mye , heilt absurde ting og mye skumle drømmer

Jeg tror det er kroppen sin måte å fordøye ting på jeg! :) Det sies at alle drømmer man har, er drømmer som gjenspeiler noe i deg selv.. Og da at ting er en betydning av noe kroppen jobber seg igjennom, altså- man er ikke morder selvom man drømmer om mord, men kanskje det betyr at kroppen jobber seg igjennom noe man kvitter seg med? :D Drømmer er spennende!

Ja iallefall til tider ubehagelige drømmer:P

Back
Topp