Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I natt har jeg drømt så fryktelig mye rart. Ikke mareritt, men har styra og stressa veldig :-/ Våkna med skikkelig hodepine og er like trøtt som jeg var i går kveld :-(
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg drømmer mye hver enste gang jeg sover. Fryktelig slitsomt, og jeg håper det gir seg litt etterhvert :-/Huff får håpe du kan få deg litt god søvn utover dagen
Jeg våknet også med skikkelig hodepine idag - men har heldigvis ikke hatt noen vonde drømmer/mareritt på noen dager!![]()
Drømmer mye rart jeg også... Her ei natt så drømte jeg at jeg skulle passe en liten jentebaby. Hemsa rundt på denne ungen i evigheter.... Så kom tidspunktet jeg skulle levere den tilbake.... Men på adressen jeg skulle levere den så var det ingen.... Tomt hus.... Så jeg løp rundt med denne ungen som trengte mat,gråt,var kald og trøtt.... Desperat jakt etter de som var foreldrene.... Var så redd for at den skulle dø når den ikke fikk mat.... Når jeg våknet på morgenen var jeg helt utslitt.. Var nok mitt eget barn jeg dro rundt på....isåfall blir det ei jente
![]()