Mareritt...

~lilleL~

Flørter med forumet
Etter jeg ble gravid har jeg forferdelige mareritt hver eneste natt og jeg sliter veldig med å sovne igjen etter det - er det noen andre som har opplevd dette eller noe lignende?
Setter stor pris på tilbakemelding :)

Har veldig mye mareritt.. og hver natt

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har veldig rare og slitsomme drømmer. To dager på rad nå har jeg hatt grusom hodepine og nakkesmerter pga at jeg våkner og er veldig anspent og utslitt av drømminga :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har veldig rare og slitsomme drømmer. To dager på rad nå har jeg hatt grusom hodepine og nakkesmerter pga at jeg våkner og er veldig anspent og utslitt av drømminga :-/

Akkurat det samme som skjer med meg. Vurderer å gå til fysioterapeut/akupunktur for å prøve å slappe av litt i kroppen. Utrolig slitsomt å gå rundt sånn :-/

Akkurat det samme som skjer med meg. Vurderer å gå til fysioterapeut/akupunktur for å prøve å slappe av litt i kroppen. Utrolig slitsomt å gå rundt sånn :-/
Ja, det er grusomt :-/ Sliter med å bevege meg i dag pga at alt gjør vondt i nakke og hode!

Har hatt mange merkelige drømmer og mareritt, men det var verst i starten. Det har heldigvis roet seg litt nå.

Ikke mareritt, men sykt livaktige drømmer og ja jeg har problemer med å sovne igjen etter jeg våkner. Hodet spinner liksom videre på drømmen så jeg klarer ikke stenge av......

Har mareritt hver natt, og alle føles så ekte!. Hadde det hele sist svangerskap også:/

Venter nr 2 mars 2015❤️

Ingen mareritt, men heller ingen ønskedrømmer akkurat. Er ofte mye ubehagelige ting og veldig slitsomme drømmer. Men dette vet jeg at jeg får. Akkurat det samme de to forrige sv.skapene. Venter bare på den hvor jeg føder kattunger..:eek:

Ingen mareritt, men heller ingen ønskedrømmer akkurat. Er ofte mye ubehagelige ting og veldig slitsomme drømmer. Men dette vet jeg at jeg får. Akkurat det samme de to forrige sv.skapene. Venter bare på den hvor jeg føder kattunger..:eek:
Kattunger? Da hadde jeg fått litt angst! Jeg drømte forresten at jeg hadde født i søvne. Jeg våkna i sykehussenga med en nyfødt baby :-) Sjangsen er vel ikke stor for at det skjer ;-)

Kattunger? Da hadde jeg fått litt angst! Jeg drømte forresten at jeg hadde født i søvne. Jeg våkna i sykehussenga med en nyfødt baby :-) Sjangsen er vel ikke stor for at det skjer ;-)

Tja, med nummer fem må det vel begynne å bli såpass rutine at det går an? ;)

Har ikke veldig ofte, men oftere enn vanlig. Helt grusomme drømmer som forsetter selv etter jeg har våknet og prøver å få sove igjen, og derfor sliten jeg også med å sovne igjen. Men når jeg drømme fine drømmer og gjerne vil at de skal forsette etter jeg har våknet en ganv - neeeeida. Det kan jeg bare glemme :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg hadde det slik hele mitt forrige svangerskap...

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Tja, med nummer fem må det vel begynne å bli såpass rutine at det går an? ;)
Haha :-) Ja kanskje det ja :-) Fikk akupunktur under fødsel nr 3. Ble så avslappet at jeg sov mellom riene helt til de tok ut nålene, og da gikk det kun 10 minutter før jeg hadde henne i armene. Så det er vel ikke langt unna at jeg sover meg gjennom fødselen ;-)

Har ikke veldig ofte, men oftere enn vanlig. Helt grusomme drømmer som forsetter selv etter jeg har våknet og prøver å få sove igjen, og derfor sliten jeg også med å sovne igjen. Men når jeg drømme fine drømmer og gjerne vil at de skal forsette etter jeg har våknet en ganv - neeeeida. Det kan jeg bare glemme :p

Åhhh, det er så typisk! Har mange ganger bare prøvd å sovne igjen når jeg våkner fra en god drøm, men det går bare ikke :-(

Har heldigvis ikke hatt mareritt, men drømmer utrolig mye rart.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åhhh, det er så typisk! Har mange ganger bare prøvd å sovne igjen når jeg våkner fra en god drøm, men det går bare ikke :-(

Haha - vet! Utrolig irriterende!

Jeg har alltid drømt hver natt, men nå har jeg bare mareritt hver natt. Så ille at jeg våkner og er lei meg eller redd. De er gjerne i den duren at jeg er gravid, men har glemt hvem som er barnefaren, tenker over alle eksene mine og roper "det er ingen av dem jeg er så glad i! Hvem er det jeg er så glad i?!" Helt til jeg våkner å ser sambo, så blir jeg så glad for å se han og huske at det er han... Ca annenhver natt... Alle drømmene handler om graviditet.. Litt stressa kanskje? :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Jeg har alltid drømt hver natt, men nå har jeg bare mareritt hver natt. Så ille at jeg våkner og er lei meg eller redd. De er gjerne i den duren at jeg er gravid, men har glemt hvem som er barnefaren, tenker over alle eksene mine og roper "det er ingen av dem jeg er så glad i! Hvem er det jeg er så glad i?!" Helt til jeg våkner å ser sambo, så blir jeg så glad for å se han og huske at det er han... Ca annenhver natt... Alle drømmene handler om graviditet.. Litt stressa kanskje? :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Hehe, dette høres akkurat ut som meg! Jeg kan våkne opp og være helt på gråten av drømmene jeg har. Blir også veldig anspent i nakken - så håper virkelig dette går vekk snart ;)

Back
Topp