Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg må prøve å tenke positivt. Strategien min har alltid vært å forberede meg på det værste, slk at jeg ikke blir så skuffet hvis noe skulle skje, men jeg skjønner jo at det fungerer svært dårligI tillegg til at det er veldig slitsomt..
Masse lykke til i morgen!! Det er en fantastisk følelse å se den lille skapningen på skjermen
Etter tips fra min søster drakk jeg litt saft med sukker 15 min før jeg skulle inn, slik at spiren skulle bevege seg litt mere. Det hjalp, h*n lå å sprellet med beina.
Heldigvis blitt bedre. Har ikke hatt mareritt på 1 uke nå. Deilig..
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Nei, verstefallstenkning kan bli slitsomt. Er sånn selv.
Bra tips!! det skal jeg huske! :-D Tenk at de spreller når de er så små!!!

Drømte her ei natt at ei levende dukke var etter meg! Den knivstakk jeg etter mye som skjedde imellom i drømmen!
Drømte også at en jeg gikk på folkehøyskole med ble sammen med meg, og har ikke sett han siden fhs som er 8 år siden. Søkte han opp på fb, og han ser nå ut akkurat som i drømmen, og han så ikke så pen ut på fhs!!! Rart å sanndrømme om utsende sånn.. rare drømmer i det hele tatt
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Ikke drømt noe særlig ennå, men husker jeg drømte når jeg gikk gravid med førstemann at jeg fødte for tidlig og babyen lignet på 7. far i huset, han lille skapningen som logger i hornet på veggenjeg hadde helt noia og sprang rundt for å få tak i flasker, seng, bilstol, klær og minibleier husker jeg. Var helt stressa for ingenting var klart. Og poden han kom for tidlig han, i uke 35. Vi var helt uforberedt, og selv om han ikke ligna på 7. far i huset, så stemte hele resten av drømmen
MeD jentungen drømte jeg ofte at poden døde
Det var helt forferdelig!!
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()
.