Mareritt om natta

Heldigvis blitt bedre. Har ikke hatt mareritt på 1 uke nå. Deilig..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Ja, jeg må prøve å tenke positivt. Strategien min har alltid vært å forberede meg på det værste, slk at jeg ikke blir så skuffet hvis noe skulle skje, men jeg skjønner jo at det fungerer svært dårlig :smiley-ashamed005 I tillegg til at det er veldig slitsomt..

Masse lykke til i morgen!! Det er en fantastisk følelse å se den lille skapningen på skjermen :love7

Etter tips fra min søster drakk jeg litt saft med sukker 15 min før jeg skulle inn, slik at spiren skulle bevege seg litt mere. Det hjalp, h*n lå å sprellet med beina :smiley-bounce013 .

Nei, verstefallstenkning kan bli slitsomt. Er sånn selv.

Bra tips!! det skal jeg huske! :-D Tenk at de spreller når de er så små!!!

Nei, verstefallstenkning kan bli slitsomt. Er sånn selv.

Bra tips!! det skal jeg huske! :-D Tenk at de spreller når de er så små!!!

Ja, det er helt utrolig!! Barnefar fikk litt sjokk når han så den lille skapningen på skjermen. Tror det først da gikk opp for han at jeg faktisk har ett lite menneske i magen :love017

Drømte her ei natt at ei levende dukke var etter meg! Den knivstakk jeg etter mye som skjedde imellom i drømmen!
Drømte også at en jeg gikk på folkehøyskole med ble sammen med meg, og har ikke sett han siden fhs som er 8 år siden. Søkte han opp på fb, og han ser nå ut akkurat som i drømmen, og han så ikke så pen ut på fhs!!! Rart å sanndrømme om utsende sånn.. rare drømmer i det hele tatt :-p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Mye rare drømmer ja. Nen som dradd ut fra en skrekkfilm, mens noen drømmer er fine

Ikke drømt noe særlig ennå, men husker jeg drømte når jeg gikk gravid med førstemann at jeg fødte for tidlig og babyen lignet på 7. far i huset, han lille skapningen som logger i hornet på veggen :P jeg hadde helt noia og sprang rundt for å få tak i flasker, seng, bilstol, klær og minibleier husker jeg. Var helt stressa for ingenting var klart. Og poden han kom for tidlig han, i uke 35. Vi var helt uforberedt, og selv om han ikke ligna på 7. far i huset, så stemte hele resten av drømmen :P MeD jentungen drømte jeg ofte at poden døde :( Det var helt forferdelig!!

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Drømte her ei natt at ei levende dukke var etter meg! Den knivstakk jeg etter mye som skjedde imellom i drømmen!
Drømte også at en jeg gikk på folkehøyskole med ble sammen med meg, og har ikke sett han siden fhs som er 8 år siden. Søkte han opp på fb, og han ser nå ut akkurat som i drømmen, og han så ikke så pen ut på fhs!!! Rart å sanndrømme om utsende sånn.. rare drømmer i det hele tatt :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Oj, ja det det er snedig! Ja, det er mye rart som foregår om natten. Jeg drømte om eksen min i natt :smiley-ashamed005
Første natta på leenge at jeg ikke har våknet av mareritt!! :hello2

Ikke drømt noe særlig ennå, men husker jeg drømte når jeg gikk gravid med førstemann at jeg fødte for tidlig og babyen lignet på 7. far i huset, han lille skapningen som logger i hornet på veggen :p jeg hadde helt noia og sprang rundt for å få tak i flasker, seng, bilstol, klær og minibleier husker jeg. Var helt stressa for ingenting var klart. Og poden han kom for tidlig han, i uke 35. Vi var helt uforberedt, og selv om han ikke ligna på 7. far i huset, så stemte hele resten av drømmen :p MeD jentungen drømte jeg ofte at poden døde :( Det var helt forferdelig!!

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Kanskje kroppen din visste at han hadde det travelt med å treffe mamman og pappan :happy119 .

Ja, jeg har også drømt at jeg har mistet :( Helt forferdelig!! Drømte at jeg skulle føde, men så var det bare en klump med blod som kom ut - ingen baby! Jeg var knuuust!!

Back
Topp