Mareritt om natta

Minime

Blir kjent med forumet
Hei.

Er det flere enn meg som sliter med mareritt om natten? Jeg drømmer om alt fra å bli jaget av barn med overnaturlige evner, til besøk fra djevelen selv :crybaby2
Er mere utslitt når jeg våkner enn før jeg gikk til sengs. Har aldri slitt med dette før, men etter jeg ble gravid har det gått i ett!!
Tror jeg innerst inne er litt bekymret for hva som venter meg :smiley-ashamed005

Noen andre som har opplevd dette?

Ja. Drømte i natt at jeg skulle ha trillinger... og at kjæresten var utro. Våknet med høy puls og var helt anspent i kroppen... Lå våken i en time!!! klarte ikke å slutte å tenke på å måtte føde trillinger.

Er helt normalt for gravide og drømme mye, har jeg blitt fortalt av jordmor.:)
Selv drømmer jeg ofte at samboer er utro og ikke liker meg lenger
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og!!! I natt var det drukningsulykker, styggevær, tante som nesten ble kvalt og noe til som jeg ikke husker. Fyyy så fælt! Hater å være hjemme alene :( Godt sambo kommer hjem om noen få dager :(

Drømmer om alt mulig rart for tiden, men det er vel ganske normalt nå i denne perioden..
Våkner helt stressa og svett enkelte ganger :p

Jeg har masse rare drømmer, men heldigvis ingen mareritt.

Hei.

Er det flere enn meg som sliter med mareritt om natten? Jeg drømmer om alt fra å bli jaget av barn med overnaturlige evner, til besøk fra djevelen selv :crybaby2
Er mere utslitt når jeg våkner enn før jeg gikk til sengs. Har aldri slitt med dette før, men etter jeg ble gravid har det gått i ett!!
Tror jeg innerst inne er litt bekymret for hva som venter meg :smiley-ashamed005

Noen andre som har opplevd dette?
Var plaget med dette i min første graviditet, og hadde mareritt om (tro det eller ei) han med hatten fra vaselina bilopphøggers!! :P Skjønte selv at det var bare dumt, men var alikevell kjempeskremt da jeg våkna!

Var plaget med dette i min første graviditet, og hadde mareritt om (tro det eller ei) han med hatten fra vaselina bilopphøggers!! :p Skjønte selv at det var bare dumt, men var alikevell kjempeskremt da jeg våkna!

Haha, skjønner godt at du hadde mareritt om han jeg :p

Ja de 2 siste nettene har vært grusomme, drømt alt fra å bli banket opp til drap og våkner svett og redd i panikk flere ganger.

i natt drømte jeg at jeg ble drept og at det var blod overalt... herregud! var drittredd når jeg våkna. Samboeren måtte holde rundt meg for at jeg skulle få sove igjen.

i natt drømte jeg at jeg ble drept og at det var blod overalt... herregud! var drittredd når jeg våkna. Samboeren måtte holde rundt meg for at jeg skulle få sove igjen.

Jeg ble jaga i natt. For å komme meg ut av huset måtte jeg først komme meg opp en bratt vegg (??) som var veldig glatt. Jeg klatra for harde livet! Når jeg våknet lå jeg halvveis inni dynetrekket. :eek:

MEN i dag er jeg 12 uker på vei!! Ble flyttet fram noen dager på UL, så nå tenkte jeg at jeg skulle feire med å kjøpe den første babytingen!! :happy093 HURRA!

Jeg ble jaga i natt. For å komme meg ut av huset måtte jeg først komme meg opp en bratt vegg (??) som var veldig glatt. Jeg klatra for harde livet! Når jeg våknet lå jeg halvveis inni dynetrekket. :eek:

MEN i dag er jeg 12 uker på vei!! Ble flyttet fram noen dager på UL, så nå tenkte jeg at jeg skulle feire med å kjøpe den første babytingen!! :happy093 HURRA!

Uff :-( Hater mareritt!!

Jippiii!!! <3 Hva skal du kjøpe? Kanskje jeg skal gjøre det samme til lørdag <3 <3 !!

Uff :-( Hater mareritt!!

Jippiii!!! <3 Hva skal du kjøpe? Kanskje jeg skal gjøre det samme til lørdag <3 <3 !!

Blir bare småting. Div klær :love017

Er fortsatt litt bekymret, tørr ikke slippe skuldra helt ned..

Blir bare småting. Div klær :love017

Er fortsatt litt bekymret, tørr ikke slippe skuldra helt ned..

Søtt <3

Skjønner deg godt... man har ingen garanti for at alt går bra hele veien, men man må allikevel prøve å tenke positivt. Jeg har sett en del episoder av jordmødrene på NRK, så jeg vet at alt ikke alltid går som det skal. Men i de fleste tilfellene går det jo bra!! Glasset er halvfullt, ikke halvtomt ;-) Jeg skal på ultralyd i morgen!! Jeg har allerede hørt hjertelyden med doppler, men jeg klarer ikke å slappe helt av før jeg ser lille knøttet på skjermen <3

Jeg har ikke vært plaget med mareritt. Men i natt drømte jeg at jeg begynte å blø (settingen var skummel som ved will smiths film hvor jorda er tatt over av zombier..)! Også fødte jeg en liten baby. Selvfølgelig alt for liten, så det gikk ikke bra. Etter en stund ser jeg at det var en alien baby!!! Herregud for et mareritt :( Ekkelt.. Tror det kom av at jeg nå tenker mye på at jeg nærmer meg uke 12 - den sikre sonen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Søtt <3

Skjønner deg godt... man har ingen garanti for at alt går bra hele veien, men man må allikevel prøve å tenke positivt. Jeg har sett en del episoder av jordmødrene på NRK, så jeg vet at alt ikke alltid går som det skal. Men i de fleste tilfellene går det jo bra!! Glasset er halvfullt, ikke halvtomt ;-) Jeg skal på ultralyd i morgen!! Jeg har allerede hørt hjertelyden med doppler, men jeg klarer ikke å slappe helt av før jeg ser lille knøttet på skjermen <3

Ja, jeg må prøve å tenke positivt. Strategien min har alltid vært å forberede meg på det værste, slk at jeg ikke blir så skuffet hvis noe skulle skje, men jeg skjønner jo at det fungerer svært dårlig :smiley-ashamed005 I tillegg til at det er veldig slitsomt..

Masse lykke til i morgen!! Det er en fantastisk følelse å se den lille skapningen på skjermen :love7

Etter tips fra min søster drakk jeg litt saft med sukker 15 min før jeg skulle inn, slik at spiren skulle bevege seg litt mere. Det hjalp, h*n lå å sprellet med beina :smiley-bounce013 .

Jeg har ikke vært plaget med mareritt. Men i natt drømte jeg at jeg begynte å blø (settingen var skummel som ved will smiths film hvor jorda er tatt over av zombier..)! Også fødte jeg en liten baby. Selvfølgelig alt for liten, så det gikk ikke bra. Etter en stund ser jeg at det var en alien baby!!! Herregud for et mareritt :( Ekkelt.. Tror det kom av at jeg nå tenker mye på at jeg nærmer meg uke 12 - den sikre sonen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huff, ja det er ikke trivelig! Jeg har også drømt at jeg blør, flere ganger. Og at jeg føder alt annet enn barn! Vi får satse på at det roer seg etterhvert :thumright

Ja det var både rart og ubehagelig å ha en slik drøm. Nå skal det sies det var myyyye annet rart i den drømmen og. Hehehe. Er det ikke sånn med drømmer :D Fantasi og virkelighet blandes!

Back
Topp