DramaQueen
Forumet er livet
[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: eucalyptuse vel ikke nå grunn for å gå rundt å skræve til alt å alle? for så å kom med grunn min til at æ va sånn va fordi mamma døde 1mnd før æ for ditt !
hadde ikke moren henned dødd bare en måned før innspillingen av paradise [8|] ? Hallo det sier jo sitt da...
ORIGINAL: FancyPants
Syns litt synd på henne, i grunnen.
Jeg mener tv3 bør teste deltakernes psykiske tilstand litt grundigere før de slipper dem løs i realityserier som PH.
Hun kommer nok ikke til å angre på oppførselen sin NÅ, men det vil nok få ettervirkninger på et senere tidspunkt i livet.
ORIGINAL: *Musti*det skjit æ i, det e mi mening å har god grunn for å ha den å så BV daman skal bare si ka dem vil, man kan ikke bruke så domme unnskyldninger for at man har mista det kjæreste i livet å for at man skal få mindre pes for det man gjør på real-tv!
ORIGINAL: majon
e vel ikke nå grunn for å gå rundt å skræve til alt å alle? for så å kom med grunn min til at æ va sånn va fordi mamma døde 1mnd før æ for ditt !
Nå får du pes fra BV-damer, for det fikk jeg sist jeg skrev det [:-]