Maren....

[8|]

[:'(]

Ja, det sier sitt akkurat den smilyen..

Er det muuuulig[&o]
At hun ikke er flau over seg selv..

Mulig hun synes det er sexy med kvinnfolk som er lett på tråden, men resten av Norge synes nok hun er jævla ekkel.[8|]

Skjer? Fikk ikke sett dagens episode...

ORIGINAL: *Tåka*

Frøkna vaser rundt og deler på det hun har da.. [8D] Klina med han nye nå..

ORIGINAL: rodstilk

ORIGINAL: *Tåka*

Frøkna vaser rundt og deler på det hun har da.. [8D] Klina med han nye nå..

Ah.. Bombe..[8|]

ORIGINAL: rodstilk

Mulig hun synes det er sexy med kvinnfolk som er lett på tråden, men resten av Norge synes nok hun er jævla ekkel.[8|]

Alle skal få [:)]

Legg dere ned, søle skal få.. Tuttifrutti rubbel og bit[8D]

Syns litt synd på henne, i grunnen.
Jeg mener tv3 bør teste deltakernes psykiske tilstand litt grundigere før de slipper dem løs i realityserier som PH.

Hun kommer nok ikke til å angre på oppførselen sin NÅ, men det vil nok få ettervirkninger på et senere tidspunkt i livet.

Før hu røyk første gang så klarte eg ikkje trynet på na, men etter hu kom tebake så har det liksom bare forandra seg.
Nå syns eg hu er heilt topp, og eg håpe hu stikke av med seieren [:D]

Men når det er sagt så seie eg meg enig med dåkke her inne, meine det er litt vell tøs'aktig å springa fra den eine til den andre der inne [:'(]

Synes egentlig bare veldig synd på henne jeg. Hun har jo ekstremt dårlig selvtillitt og tror dette er veien til guttene, desverre:( Liker henne egentlig kjempe godt, men håper hun snart roer ned dette guttegreiene sine.

hadde ikke moren henned dødd bare en måned før innspillingen av paradise [8|] ? Hallo det sier jo sitt da...

ORIGINAL: eucalyptus

hadde ikke moren henned dødd bare en måned før innspillingen av paradise [8|] ? Hallo det sier jo sitt da...
e vel ikke nå grunn for å gå rundt å skræve til alt å alle? for så å kom med grunn min til at æ va sånn va fordi mamma døde 1mnd før æ for ditt !

ORIGINAL: majon

e vel ikke nå grunn for å gå rundt å skræve til alt å alle? for så å kom med grunn min til at æ va sånn va fordi mamma døde 1mnd før æ for ditt !

Nå får du pes fra BV-damer, for det fikk jeg sist jeg skrev det [:-]

ORIGINAL: FancyPants

Syns litt synd på henne, i grunnen.
Jeg mener tv3 bør teste deltakernes psykiske tilstand litt grundigere før de slipper dem løs i realityserier som PH.

Hun kommer nok ikke til å angre på oppførselen sin NÅ, men det vil nok få ettervirkninger på et senere tidspunkt i livet.

Så enig, så enig....

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: majon

Nå får du pes fra BV-damer, for det fikk jeg sist jeg skrev det [:-]
det skjit æ i, det e mi mening å har god grunn for å ha den å så BV daman skal bare si ka dem vil, man kan ikke bruke så domme unnskyldninger for at man har mista det kjæreste i livet å for at man skal få mindre pes for det man gjør på real-tv!

Back
Topp