Jeg har hatt et kjempelett svangerskap så langt, men nå (uke32) kjenner jeg at jeg begynner å bli SLITEN! Jobber fortsatt 100%, gjør husarbeid og samtidig prøver jeg å være en god kjæreste. Men jeg kjenner at jeg begynner å bli tappet for energi, og samboeren min hjelper ikke til med NOE og i tillegg klager han på ting som ikke blir gjort av husarbeid! Jeg har prøvd å forklart ham hvordan jeg har det uten å sutre om det, men uansett hva jeg sier så virker det ikke som han skjønner det! Den siste uka har jeg grått hver dag fordi jeg føler et press over meg hele tiden, og bruker energi som jeg egentlig ikke har. Og hvis jeg ikke gjør det, så vet jeg at det blir krangling og det gidder jeg hvertfall ikke.
Skulle så inderlig ønske at mannen hadde litt mer forståelse for hva som foregår både i kroppen og i hodet mitt
selv om jeg ikke har noen plager eller har vondt så er jeg ekstremt sliten, men han klarer ikke å skjønne det..
Skulle så inderlig ønske at mannen hadde litt mer forståelse for hva som foregår både i kroppen og i hodet mitt