Mannfolk og graviditet

Mæddy

Flørter med forumet
Nå har jeg tisset på tre prøver som viser to fine streker. Likevel tror ikke mannen på meg. Han har gledet seg lenge og endelig skjer det. Vi har en sønn på 7 år fra før. Han mener streken er for svak og tror kanskje at jeg ikke er gravid [emoji23] hvordan tok deres mannfolk nyheten om graviditet? Min har blitt litt fjern stakkars [emoji85] Må ned for å kjøpe ny test som viser uker- kun for at han skal tro på det [emoji849][emoji38] 54437842604__0EE2C3B1-D36E-40F1-8E80-299B5435762E.JPG
 
Finfine babystreker det der. Men en digital test kan jo ikke mistolkes, så kjør på med den. Mannen her i gården synes de digitale er fine, der står det gravid liksom.

Han trodde dog ikke særlig på det før han så lillebror på ultralyd da.
 
Og der trampa jeg inn i en annen termingruppe igjen. :sorry:
 
Første min sa med et smil om munnen: "slutt å kødd a" [emoji23]
 
Haha, er litt lik selv jeg også[emoji28] trodde ikke på det før den digitale slo ut [emoji16] ta en digital, så kanskje det endelig går opp for han at dere venter barn[emoji7]
 
Denne gangen testet jeg ikke med strimmel, så var digital med en gang som viste gravid, så da kan han Ikke tvile :p men tror ikke det synker ordentlig inn før ultralyd :)
 
Måtte ta digital for at mannen skulle tro på meg. Strek er strek betyr ikke graviditet i hans verden.
 
Finfine babystreker det der. Men en digital test kan jo ikke mistolkes, så kjør på med den. Mannen her i gården synes de digitale er fine, der står det gravid liksom.

Han trodde dog ikke særlig på det før han så lillebror på ultralyd da.

Ja kjøpte en test som viste 2-3 uker- men går nok mer opp for han på en ultralyd .. [emoji851]
 
Haha, er litt lik selv jeg også[emoji28] trodde ikke på det før den digitale slo ut [emoji16] ta en digital, så kanskje det endelig går opp for han at dere venter barn[emoji7]

Gikk ikke helt opp for han da heller- han kjøpte vitaminer da [emoji23]
 
Back
Topp