mannens oppgaver

Min mann er helt fantastisk! Han tar seg av lillegutt (bortsett fra å levere i barnehagen om morgenen), hunden vår, husarbeid, matlaging og handling. Han ble litt ekstra engstelig etter jeg ble sykemeldt 100% med hyperemesis. Tror ikke jeg hadde fungert uten han ❤️

Her har han alltid vært flink, men de siste 6 ukene har han gjort alt da jeg ikke har klart noe grunnet kvalme - eneste jeg gjør er å levere og hente de to jentene i bhg - han vasker klær, rydder, lager mat, steller og legger jentene... Og jeg har såååååå dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å bidra noe hjemme...

Min mann er også generelt veldig flink til å hjelpe til hjemme, og gjør nå det aller meste av husarbeidet (selv om jeg er ganske fin i formen).. Han er derimot ikke så veldig flink til å takle humørsvingningene, og skjønner først ETTER krangelen at utbruddet mitt kanskje var svangerskapsrelatert, og derfor ikke noe å hisse seg opp over :P

Jeg også har en mann som bidrar veldig mye hjemme. Det har han alltid gjort :) Ganske så heldig der :):Heartred

Min bidrar veldig mye i utgangspunktet :) han vasker, henger opp og bretter alt av klær og rydder og gjør ellers det jeg spør om! Ofte trenger jeg ikke å spørre:) så han har ikke blitt noe flinkere, men jeg merker at jeg setter mye større pris på det!

Back
Topp