Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min mann er helt fantastisk! Han tar seg av lillegutt (bortsett fra å levere i barnehagen om morgenen), hunden vår, husarbeid, matlaging og handling. Han ble litt ekstra engstelig etter jeg ble sykemeldt 100% med hyperemesis. Tror ikke jeg hadde fungert uten han
Her har han alltid vært flink, men de siste 6 ukene har han gjort alt da jeg ikke har klart noe grunnet kvalme - eneste jeg gjør er å levere og hente de to jentene i bhg - han vasker klær, rydder, lager mat, steller og legger jentene... Og jeg har såååååå dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å bidra noe hjemme...
Min mann er også generelt veldig flink til å hjelpe til hjemme, og gjør nå det aller meste av husarbeidet (selv om jeg er ganske fin i formen).. Han er derimot ikke så veldig flink til å takle humørsvingningene, og skjønner først ETTER krangelen at utbruddet mitt kanskje var svangerskapsrelatert, og derfor ikke noe å hisse seg opp over
Min bidrar veldig mye i utgangspunktet han vasker, henger opp og bretter alt av klær og rydder og gjør ellers det jeg spør om! Ofte trenger jeg ikke å spørre så han har ikke blitt noe flinkere, men jeg merker at jeg setter mye større pris på det!