mannens oppgaver

Kari

Blir kjent med forumet
Hva Gjør mannen ekstra for deg nå som du er gravid?
Ganske furten etter jeg måtte stå opp med minstemann I dag tidlig ;-) hehe

Ingenting utenom det vanlige foreløpig :p

Her gjør han ingenting ekstra. Irriterer meg grenseløst, d gjør han for tiden

Vel jeg vet vel ikke om jeg har kjæreste nå engang da vi har litt problemer nå kan man si... men jeg må nok uansett fikse alt selv da det bare er meg, frøkna og katta som bor her :)

Oi lykka og usikkermor. Det hørtes ikke bra ut :(

Har gjør mannen ikke mye mer men han gjør det jeg oppfordrer han til - og det er jo bedre enn ingenting :P
Kommer nok til å trenger han mye mer etterhvert når bekkenet blir verrer og verrer. Og det vet han!

Mannen min er blitt helt gull siden vi fant ut at jeg er gravid :Heartbigred han rydder, lager middag hver dag, stekte pannekaker og bakte boller i går :-D han er blitt skikkelig god og snill..nesten rart :) blir så glad og rørt at jeg får tårer i øynene :love7

Huff kjennwr til det med irritasjon! Forrige svangerskap var grusomt kastet han ut flere ganger!! - uten grunn! Haha

Her har mannen nettopp komt hjem fra Nordsjøen etter en uke natt, så han er helt ute og kjøre enda stakkars, så ikke mye å forvente fra før om etpar dager:)

Han er verdens beste, står opp med jentene, lager mat, rydder og vasker. Og prøver på best mulig måte å dekke de snåle behov en gravid har. Han gir meg tid til å slappe av, men slik er han egentlig til vanlig også. Men vi prøver alltid å stille opp for hverandre, om den ene ikke er helt i form, ved å se behovene til hverandre :love7

Her er det ikke stor forskjell fra før, han lager mat når han orker, jeg når jeg orker, rydder når vi orker, også er han god å ha når han masserer meg hver kveld, serverer drikke, osv! Men sånn har vi alltid hatt det - setter bare ekstra stor pris på det nå, og han setter hvertfall ekstra stor pris på det hvis jeg gjør noe for han :)

Jeg ringte han for å høre om han fortsatt var på butikken, om han i så fall kunne kjøpe noe for meg. Han hadde kjørt derfra, men Han snudde og dro tilbake på butikken for meg, selv om jeg insisterte på at han ikke trengte det. I tillegg googla han hva som hjelper mot kvalme og kom tilbake med masse ekstra til meg <3

Like lite som før... har ikke gjort noe hjemme for han har vært syk (forkjøla)..... må nok ta en prat med han i morgen...

Her er han helt super (når han er hjemme). Lager mat og skryter av meg. Henter ting for meg og oppmuntrer meg når jeg føler meg helt ubrukelig (og det har vært ganske ofte i det siste). Blitt enda flinkere å rydde enn før og er generelt ganske opptatt av at jeg får i meg nok mat og drikke. Han har til og med begynt å kose og snakke med magen min :D

Så jeg føler meg veldig heldig :)

Min mann er det litt opp og ned med:-P men når formen er dårlig klager han ikke over at jeg ikke gjør noe, men gjør det heller selv:) han lager middag og rydder om formen er dårlig.. Er jeg ikke dårlig, forventer han at jeg skal gjøre ting:-P Han e best uansett:-) han må tåle alt drittet fra meg;-)

Nå er min mann generelt flink til å hjelpe til med både hus, barn og mat:) Men han underholder lillegutt mer nå som kvalmen er på sitt værste. Forrige sv.skap på slutten måtte han gjøre mye stakkar. Vaske hus, handle, lage mat. Og ofte måtte han kle på meg sokker og bukse da jeg hadde fryktelig vondt i symfysen sist. Og som om ikke det var nok måtte han tåle mange hormonutbrudd og gråting. Klapp på skuldra til min kjære<3

Back
Topp