Mannen min har betalt for sex

At de fleste LUKSUS horene i Norge har valgt det selv? Ja det mener jeg. Da snakker jeg kun om de jentene som lever bra, betaler studiene og merkeklærne sine med de pengene de tjener på prostitusjon og som ikke "eies" av bakmenn

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ok

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er du uenig?

Fikk ikke med meg at du snakket om LUKSUS horer i innlegget ditt da sjø:)
Diskusjonen går vel mere ut på de som ikke vil selge sex men må for å overleve. Hodet mitt var kobla dithen, beklager:)

At de fleste LUKSUS horene i Norge har valgt det selv? Ja det mener jeg. Da snakker jeg kun om de jentene som lever bra, betaler studiene og merkeklærne sine med de pengene de tjener på prostitusjon og som ikke "eies" av bakmenn

Helt enig. Kjenner ei som er luksusprostituert, av egen fri vilje, og hun elsker jobben sin! Faktisk. Uforståelig for meg men.. Hun velger og vraker som hun selv i kunder og tjener helt enormt på det.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

:eek:
Sex med prostituerte som selger kroppen sin for å brødfø familien sin og som må gi bort 80% av det hun tjener til bakmenn, mener du virkelig det er det samme som en ONS?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke alle prostituerte jobber for bakmenn.
Det er ikke det samme. Men for noen menn er sex bare sex. Bare de får seg noe så er det samme:P

Back
Topp