Mannen min har betalt for sex

Jeg ser igrunn ikke problemet med det?
Det er jo ikke noe bedre enn at han har hatt sex med mange andre?
Min samboer har hatt sex med ganske mange, han husker ikke halvparten engang. Mye fyllesex.
Det er før min tid. Da var han ung (og dum?) :P
Mange menn er ganske enkle der, bare de får seg noe så er det samme hvordan :P
Det er forskjell på å ha sex med noen som også ønsker å ha sex med deg (uansett om det er av kjærlighet eller kun "fysiske behov") og å ha sex med noen som må selge kroppen sin for å ha nok penger til å klare seg eller må betale bakmenn som selger deg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er forskjell på å ha sex med noen som også ønsker å ha sex med deg (uansett om det er av kjærlighet eller kun "fysiske behov") og å ha sex med noen som må selge kroppen sin for å ha nok penger til å klare seg eller må betale bakmenn som selger deg.

Sex er sex i mine øyne.
Og så lenge det er fortid så har ikke jeg problemer med sånt :)
Vi alle har gjort ting vi ikke er stolte over.

Min samboer var på ett sånt bordell i Spania en gang når han var på guttetur, ett halvt år før vi ble sammen. Han var kav hakke dritings og husker vel egentlig ikke stort... det er heller ikke ett speilbilde av hvem han er og hvilke verdier og kvaliteter han har, og kvinnesynet hans. Klart, jeg syns det er beyond ekkelt! Men det skjedde før vi ble sammen, og da har det faktisk ikke noe å si. Han er en veldig ærlig mann, og derfor fortalte han meg det, noe jeg setter pris på :-) Skal love dere at en del av deres menn har gjort akkurat det samme bare aldri fortalt dere det;-) Og nei, min mann er heller ikke "den typen", og en mann trenger heller ikke være det for å gjøre slikt i sin ungkarstid. Min samboer har den ytterste respekt for kvinner. Så nei, ser ikke problemet når det skjedde før din tid. Ekkelt, ja, men prøv å begrav det..Det er fortid.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Sex er sex i mine øyne.
Men da sier du jo at dette ikke er noe å være stor over. Hvorfor ikke? Jo fordi det er en type sex som av gode grunner er problematisk og feil. Da er ikke sex bare sex uansett.

Det handler vel ikke bare om at han at hatt sex med andre i fortiden, men benyttet seg av en tjeneste man ikke bør benytte seg av. Det er jo nettopp på grunn av "slike mannfolk" som bryr seg mer om egen nytelse enn disse kvinnenes liv (enten det er bevisst eller bare tankeløshet) at menneskehandel og prostitusjon finnes. Og han er da en av de.

Jeg hadde sett stor forskjell på om samboeren min hadde betalt for sex eller å ha hatt gratis sex med den ene og samme dama.

Men da sier du jo at dette ikke er noe å være stor over. Hvorfor ikke? Jo fordi det er en type sex som av gode grunner er problematisk og feil. Da er ikke sex bare sex uansett.

Det handler vel ikke bare om at han at hatt sex med andre i fortiden, men benyttet seg av en tjeneste man ikke bør benytte seg av. Det er jo nettopp på grunn av "slike mannfolk" som bryr seg mer om egen nytelse enn disse kvinnenes liv (enten det er bevisst eller bare tankeløshet) at menneskehandel og prostitusjon finnes. Og han er da en av de.

Jeg hadde sett stor forskjell på om samboeren min hadde betalt for sex eller å ha hatt gratis sex med den ene og samme dama.

Nei, ikke det jeg mener. Jeg rettferdiggjør at vi alle har gjort ting vi ikke er stolte over.
En som har kjøpt sex kan angre på det i ettertid, men får ikke gjort så mye med det.

Hva er galt med å kjøpe sex? Det er en buisness som eksisterer og hvor det er mye penger å tjene!
Mange er selvstendige i den 'bransjen' og har ingen bakmenn.
Jeg ser ikke problemet med å kjøpe sex. Alt annet er for salg, så hvorfor ikke sex? Ikke alle klarer å finne en å kunne ha sex med, av ulike årsaker, og da kunne ha muligheten til å kjøpe sex ser ikke jeg problemet med.
Vi alle har behov :)

Noen selger sex fordi de liker det. Vi er alle forskjellige:)

Nei, ikke det jeg mener. Jeg rettferdiggjør at vi alle har gjort ting vi ikke er stolte over.
En som har kjøpt sex kan angre på det i ettertid, men får ikke gjort så mye med det.

Hva er galt med å kjøpe sex? Det er en buisness som eksisterer og hvor det er mye penger å tjene!
Jeg ser ikke problemet med å kjøpe sex. Alt annet er for salg, så hvorfor ikke sex? Ikke alle klarer å finne en å kunne ha sex med, av ulike årsaker, og da kunne ha muligheten til å kjøpe sex ser ikke jeg problemet med.

Forskjell på en luksushore i oslo enn en fattig jente på et snuskete bordell i Thailand som gjør det for å overleve

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Uff... eg hadde nok reagert eg og...

Jeg forstår heller ikke problemet.

Dette var FØR din tid. Alle har rett på å utforske.

'Luksushorene' i Oslo gjør det også for å overleve. Betale husleie, studier etc.
Jo men de fleste har valgt det selv.. i Norge har vi så mange muligheter at ingen må hore seg ut for å overleve hvis du er norsk statsborger! Da har de vaøgt det fordi det er "lett tjente" penger med fleksible arbeidtider. Men dette er jo jenter som har råd til å beskytte seg mot sykdommer og som har tilgang på både prevensjon og legehjelp fordi mesteparten av klientellet demmes er rike, norske ektemenn. Mens disse bordell jentene i fks Thailand har ikke de samme mulighetene som jentene her. De er fra en helt annen verden da dette er for å sette mat på bordet, ikke for å bo litt finere i oslo eller for å finansiere den nye veska til Chanel. Syntes det blir litt feil å sammenligne luksus horer uten hallik i Norge med sexindustrien i fattige land

Jo men de fleste har valgt det selv.. i Norge har vi så mange muligheter at ingen må hore seg ut for å overleve hvis du er norsk statsborger! Da har de vaøgt det fordi det er "lett tjente" penger med fleksible arbeidtider. Men dette er jo jenter som har råd til å beskytte seg mot sykdommer og som har tilgang på både prevensjon og legehjelp fordi mesteparten av klientellet demmes er rike, norske ektemenn. Mens disse bordell jentene i fks Thailand har ikke de samme mulighetene som jentene her. De er fra en helt annen verden da dette er for å sette mat på bordet, ikke for å bo litt finere i oslo eller for å finansiere den nye veska til Chanel. Syntes det blir litt feil å sammenligne luksus horer uten hallik i Norge med sexindustrien i fattige land

Jeg dro ikke frem noen sammenligning her. Det kom frem fra noen andre.
Jeg poengterte bare at de som selger sex i Oslo også gjør det for å overleve.
At ting er annerledes her enn f.eks Thailand er jeg enig i.

Jeg dro ikke frem noen sammenligning her. Det kom frem fra noen andre.
Jeg poengterte bare at de som selger sex i Oslo også gjør det for å overleve.
At ting er annerledes her enn f.eks Thailand er jeg enig i.
Ja de gjør det for å ha et levebrød, men ikke for å overleve

Ja, vi er akke forskjellige, og har derfor også ulikt syn på salg av sex. Du ser det ikke som problematisk, og det må jo være greit. Jeg synes ikke kropp og sex er handelsvare, det burde ikke selges. Sex handler om så mye for meg, det er et uttrykkk for intimitet mellom to personer i et likeverdig forhold. Derfor blir det problematisk å handle med for meg.

Også fordi det er så vanskelig å vite hvorfor noen gjør det. Det finnes sexslaver. Jeg synes ikke mennesker bør være handelsvare heller.

Så folk ser forskjellig på sex og prostitusjon, og det er derfor folk også reagerer ulikt når de må forholde seg til det.

Jeg synes at det er forkastelig, hadde jeg funnet ut at min mann hadde gjort det da hadde forholdet vårt hengt i en tynn tråd.. Jeg ser på det som utnytting av noen som er i en ekstremt sårbar situasjon..! Fysj! Folk mener forskjellig men jeg mener det viser hvilken type holdninger et menneske har for å kunne gjøre det. Og ikke minst sikkerhetsmessig også.. Mange av de som er prostituerte er jo det pga de er blitt avhengige av narkotika, det florere jo mange typer farlige smittsomme sykdommer..!

Sent from my iPad using BV Forum

Ser at hun har fått snakket ut med mannen sin om dette, og at det hjelper. Det synes jeg er kjempebra! Skjønner at man reagerer på slikt, men det må da være mulig å gjøre dumme ting når man er ung, singel og veldig dum uten at det skal ødelegge en familie mange år etter. Dette var jo i tillegg lenge før han traff henne! Det må da være måte på hvor lenge man skal måtte straffes for sine dumme gjerninger... Det viktigste her er jo holdningen han har i dag, og at han selv ikke synes det er greit! Jeg tror det er mange som hadde fått seg en overraskelse hvis de hadde vist alt om sexlivet til mennene sine før de traff dem. Der er nok mange som har sine svinn på skogen :)

Nå skal det sises at jeg på ingen måte synes det er greit med tvunget prostitusjon, eller noen form for menneskehandel som mange her vikler det inn på!

Jepp de finnes absolutt og da synes jeg folk skal få gjøre hva de vil med sin egen kropp. Det et bare det at det er ca 2% dette gjelder. Og de fleste horekunder innbiller seg at det er de fleste og hvertfall den dama de kjøper sex av. Og de damene er også "unge og dumme" og gjør ting de vil angre på senere i livet. Mange av de som gjør dette frivillig kan være for unge til å skjønne konsekvensene. Jeg synes rett og slett dette er for alvorlig til å avfeie med "ung og dum og full". Mye rart man kan gjøre i fylla; banke opp, voldta, drepe. Spiller ingen rolle hva som er "unnskyldingen", handlingen er den samme uansett.

Sex er sex i mine øyne.
:eek:
Sex med prostituerte som selger kroppen sin for å brødfø familien sin og som må gi bort 80% av det hun tjener til bakmenn, mener du virkelig det er det samme som en ONS?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Valgt det selv? Seriøst? Vet du så lite?

Valgt det selv? Seriøst? Vet du så lite?

At de fleste LUKSUS horene i Norge har valgt det selv? Ja det mener jeg. Da snakker jeg kun om de jentene som lever bra, betaler studiene og merkeklærne sine med de pengene de tjener på prostitusjon og som ikke "eies" av bakmenn

Ser at hun har fått snakket ut med mannen sin om dette, og at det hjelper. Det synes jeg er kjempebra! Skjønner at man reagerer på slikt, men det må da være mulig å gjøre dumme ting når man er ung, singel og veldig dum uten at det skal ødelegge en familie mange år etter. Dette var jo i tillegg lenge før han traff henne! Det må da være måte på hvor lenge man skal måtte straffes for sine dumme gjerninger... Det viktigste her er jo holdningen han har i dag, og at han selv ikke synes det er greit! Jeg tror det er mange som hadde fått seg en overraskelse hvis de hadde vist alt om sexlivet til mennene sine før de traff dem. Der er nok mange som har sine svinn på skogen :)

Nå skal det sises at jeg på ingen måte synes det er greit med tvunget prostitusjon, eller noen form for menneskehandel som mange her vikler det inn på!
Godt skrevet.:)

Back
Topp