Mannen min har betalt for sex

Muffinsmamma86

Flørter med forumet
To ganger. Var på fest sammen med han i helgen, og etter noen øl for mye tilsto han og ha betalt ei prostituert i Redlight distrikt i Amsterdam, og ei thaidame som masserte og tilbydde noe ekstra, altså happy ending.

Begge gangene han betalte for seksuelle tjenester var for en del år siden, før vi ble sammen. Derfor har jeg kanskje ikke rett på å reagere slik jeg gjør.

Men jeg klarer ikke å forstå det for mitt bare liv hvordan i helvete noen kan ha så ekkelt og forkastelig syn på seksualitet og det at hun selger kroppen sin som et yrke. Det at han sier det er verdens eldste yrke er for meg verdens eldste unnskyldning.

Bildet av at han kler av seg inne i et avlukk for at ei vilt fremmed skal ta på steller hans når hun akkurat vasket hendene etter å være ferdig me forrige kunde gjør meg kvalm...:crybaby2

Har jeg noen som helst rett til å bli støtt og fornærmet og lei meg pga dette..:anyone

Vet ikke hvordan jeg ville ha reagert om jeg hadde fått vite noe slikt. Men ting ville absolutt ikke føltes normalt, og som før. Jeg syns også slikt er ekkelt... både at noen selger seg selv, og at noen kjøper seksuelle tjenester ;/ Syns man bør kunne reagere akkurat som man gjør i en slik situasjon.. det er nok noe man ikke akkurat kan forberede seg på, og det er ikke lett å tenke seg til situasjonen, derfor må man jo bare følge den reaksjonen man får rett og slett.

Her går det opp og ned. Tror ingenting er rett eller galt, skjønner det. Jeg synes det er så ufattelig urettferdig at han fortalte det i tillegg. Jeg hadde faktisk foretrukket å være forbanna uvitende enn å få høre det på fest blant masse venner.

Eksen min har gjort det samme. Kjøpt sex i redlight district og en gang i oslo. Det var før vi ble sammen. Jeg syntes det var ekkelt og forandret synet mitt på han. Jeg begynte å bekymre meg for at det kunnr skje mens jeg var sammen med han også, og det ville jo vært det jævligste. Jeg vil være med en som har respekt for damer og som ser på kjøp av sex som feil, men det er jo meg. Ikke alle synes det samme og alle fortjener jo egentlig en ny sjanse. Du må se om du klarer å legge det bak deg uten å dømme han videre for ellers vil jo forholdet til slutt uansett ryke. Jeg håper det ordner seg for deg.

Jeg hadde IKKE takla det!!! ufint, perverst, og totalt uholdbart!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Jeg tenker at dersom jeg fant ut det om mannen min ville det sagt noe om han som jeg ikke syns var flatterende. Jeg tenker på at kvinner som prostituerer seg som regel gjør det i desperasjon, mange har også blitt utsatt for trafficking, vold osv. Selv om jeg i utgangspunktet ikke syns det er krise at noen har betalt for sex, så er menneskehandel og seksuell utnyttelse av noen som kanskje gjennomgår sitt livs helvete noe jeg virkelig ikke syns man bør støtte opp om. Dersom mannen min ikke syns slikt gjorde noe, så hadde jeg jo reagert på det. Men hva skulle vi gjort derfra? Jeg hadde nok kjeftet litt for å få mannen til å innrømme at det kanskje ikke var hans beste øyeblikk, men jeg hadde jo ikke dumpet ham for noe han gjorde før vi ble sammen og ikke ville gjort igjen.

At noen selger kroppen sin til fremmede menn er ikke pga de har et forkastelig syn på noe som helst i 99% av tilfellene, det er fordi de er desperate. Reagerer på at du omtaler de prostituerte i negative ordelag, men sier ingenting om denne mannen som har utnyttet disse prostituerte? Han var den ekle horekunden de måtte ha sex med for penger selv om de ikke hadde lyst på han, legg ekkelheten der den hører hjemme.

Forøvrig har du full rett til å reagere, vet ærlig talt ikke hvordan jeg hadde reagert om det samme skjedde meg, hadde følt jeg ikke kjente mannen min lenger om noe slikt kom frem. Huff, klem til deg i en kjip situasjon!

Syns graden av reaksjon er avhengig av hvordan han ser på det i ettertid, syns han det er fintfint hadde jeg revurdert hele fyren, erkjenner han at det var et dårlig valg han har et litt reflektert forhold til syns jeg man kan la det gå.

At noen selger kroppen sin til fremmede menn er ikke pga de har et forkastelig syn på noe som helst i 99% av tilfellene, det er fordi de er desperate. Reagerer på at du omtaler de prostituerte i negative ordelag, men sier ingenting om denne mannen som har utnyttet disse prostituerte? Han var den ekle horekunden de måtte ha sex med for penger selv om de ikke hadde lyst på han, legg ekkelheten der den hører hjemme.

Forøvrig har du full rett til å reagere, vet ærlig talt ikke hvordan jeg hadde reagert om det samme skjedde meg, hadde følt jeg ikke kjente mannen min lenger om noe slikt kom frem. Huff, klem til deg i en kjip situasjon!

Syns graden av reaksjon er avhengig av hvordan han ser på det i ettertid, syns han det er fintfint hadde jeg revurdert hele fyren, erkjenner han at det var et dårlig valg han har et litt reflektert forhold til syns jeg man kan la det gå.

Jeg tolker det hun skriver som at hun syns han er ekkel som går til ei som prostituerer seg og har kunder på rekke og rad, mens han omtaler det som et yrke.

Jeg forstår ikke hva slags menn som betaler for sex, og hvorfor? Er det fordi de ikke klarer å få seg noe, eller leve uten? Og hva tenker de om kvinner? Sorry, men slik tenker jeg altså.

Hadde hatt store problemer med å takle det om jeg fikk vite at min mann hadde betalt for sex, men det har han heldigvis ikke. Skulle vært temmelig grundig reformert i ettertid om jeg skulle kunne klare å leve med det.

Kvinnene er det jo også en diskusjon ved. Så nettopp en dokumentar om norske kvinner som likte å selge sex. Der må det ligge mye bak, tenker jeg i mitt stille sinn. Og så er det jo selvfølgelig de som blir utnytta, de som ser det som siste utvei, og de som ikke skjønner hva de driver med før det er for seint.

Men uansett er det ikke slik jeg synes sex bør være, og synes du har all grunn til å reagere.

Ja, for all del, misforstå meg riktig...! Det er nettopp poenget mitt. At kvinner prostituerte seg er en kjent sak. Menneskehandel, desperasjon og mye grusomheter kan ligge bak. Jeg dømmer ikke de prostituerte, de er mennesker som i mine øyne er i den situasjonen de er i. At mannen jeg kjenner og elsker så høyt har hatt det syntes at d var helt ok å utnytte disse damene er noe av det jeg reagerer mest på. Og at synet hans på seksualitet og nærhet ikke er som jeg trodde...

Syns det er viktig å finne ut om dette er
a) representativt for hans syn på kvinner og seksualitet
b) to engangshendelser i fortiden når hun var ung og kåt og ikke tenkte seg så godt om

Er det representativt for hvordan han ser på kvinner/sex ville jeg ikke blitt i forholdet uten MINIMUM et par turer på familivernkontoret.

Uff, noen ting er bedre å ikke vite rett og slett.. Sånt hadde sittet i hodet mitt resten av livet og håper du får til å glemme det på en måte.. Beste er nok å ta det opp med mannen tror jeg, der du forteller han at det gjorde deg såpass utilpass..

Syns det er viktig å finne ut om dette er
a) representativt for hans syn på kvinner og seksualitet
b) to engangshendelser i fortiden når hun var ung og kåt og ikke tenkte seg så godt om

Er det representativt for hvordan han ser på kvinner/sex ville jeg ikke blitt i forholdet uten MINIMUM et par turer på familivernkontoret.

Synes også det er vanskelig å vite. Har vært inne på tanken om familievernkontoret. Synes di er så flinke der inne til å holde seg saklige og stiller reflekterende spørsmål. Jeg har vanskelig for å ikke rope høyt eller grine til han, og sånt blir det som kjent ingen go diskusjon av..

Og jeg som alltid har vært så oppover ørene forelsket i denne kjære, ansvarsfulle, gode snille mannen min. Håper virkelig ikke dette forandrer hele mitt syn på han. Elsker han virkelig over alt på jord

Uff, noen ting er bedre å ikke vite rett og slett.. Sånt hadde sittet i hodet mitt resten av livet og håper du får til å glemme det på en måte.. Beste er nok å ta det opp med mannen tror jeg, der du forteller han at det gjorde deg såpass utilpass..

Nettopp det du beskriver er jeg så himla redd for. Mitt syn på han er at han er trofast, pliktoppfyllende, kjærlig og bare positive ting. Er så redd det skal forandre seg fullstendig dersom jeg ikke klarer å glemme dette...

Ja, for all del, misforstå meg riktig...! Det er nettopp poenget mitt. At kvinner prostituerte seg er en kjent sak. Menneskehandel, desperasjon og mye grusomheter kan ligge bak. Jeg dømmer ikke de prostituerte, de er mennesker som i mine øyne er i den situasjonen de er i. At mannen jeg kjenner og elsker så høyt har hatt det syntes at d var helt ok å utnytte disse damene er noe av det jeg reagerer mest på. Og at synet hans på seksualitet og nærhet ikke er som jeg trodde...

Jeg hadde slitt med det, akkurat som du gjør. Men, hvis vi prøver å vinkle det litt annerledes. I de situasjonene han har vært i, så har han garantert ikke tenkt på det på den måten. Som å utnytte dem. Nå vet jeg ikke hvor gammel han var, men tenkte vi på det på den måten da vi var 20? Jeg gjorde ikke det. Jeg tenkte heller ikke på bakgrunnen med traficking, menneskehandel osv.

Jeg skjønner veldig godt at du reagerer. Jeg skjønner jo ikke hvorfor mannen min har hatt ons engang jeg da. Men sånn er det. Jeg tror menn og kvinner i mange tilfeller har grunnleggende ulikt syn på seksualitet. For dem handler det om å få gjort noe, mens det for kvinner handler om nærhet, kjærlighet osv. Jeg vet at dette ikke gjelder alle, men jeg tror at om du klarer tenke på det på den måten, så kan det kanskje lette litt.

Jeg tror også det er viktig at dere snakker om det, og at du er ærlig om måten det får deg til å tenke på. At dette faktisk er noe dere takler sammen, så det ikke spiser deg opp. For den mannen du kjenner, er jo den mannen han er. Det han gjorde før han møtte deg er sånn han var. Det får han ikke endra på¨, uansett hvor mye både du og han skulle ønske det.

Nettopp det du beskriver er jeg så himla redd for. Mitt syn på han er at han er trofast, pliktoppfyllende, kjærlig og bare positive ting. Er så redd det skal forandre seg fullstendig dersom jeg ikke klarer å glemme dette...

Derfor er det viktig å snakke om det også tror jeg. Sånn at han skjønner hvordan du har det. Kanskje kommer han med betryggende ord.
Jeg hadde ikke gått ifra typen min for dette, men vet om ting typen har gjort tidligere som jeg ikke får ut av hodet også. Men fortid er heldigvis fortid.- liker å heller å se fremmover :D

Jeg ser igrunn ikke problemet med det?
Det er jo ikke noe bedre enn at han har hatt sex med mange andre?
Min samboer har hatt sex med ganske mange, han husker ikke halvparten engang. Mye fyllesex.
Det er før min tid. Da var han ung (og dum?) :P
Mange menn er ganske enkle der, bare de får seg noe så er det samme hvordan :P

Back
Topp